eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MordyDostawy sprzętu i oprogramowania oraz zakup usług związanych z poprawą cyberbezpieczeństwa



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz zakup usług związanych z poprawą cyberbezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mordy

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 256415402

1.5.8.) Numer faksu: +48 256415115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-miasto-mordy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.mordy.pl/#/offer/0c585958-0b34-4889-90cb-9cc0494eb029

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz zakup usług związanych z poprawą cyberbezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83dfe656-87a1-40c9-b58c-0c19e9d9372b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063049/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Mordach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329987

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 405904,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 308754,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 zamówienia – Dostawa serwerów, UTM, tokenów, przełączników, punktów dostępowych, dysków oraz centralnego systemu logowania zdarzeń sieciowych z UTM. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę:
1) Serwer dla usług cyberbezpieczeństwa – 2 szt.;
2) Wsparcie dla posiadanego UTM FortiGate 40F;
3) Token do UTM – 5 sztuk (1 komplet);
4) Przełącznik sieciowy LAN 48 portów – 2 sztuki;
5) Wewnętrzny bezprzewodowy punkt dostępowy – 4 sztuki;
6) Dysk twardy do macierzy dyskowej NAS – 2 sztuki.
7) Centralny system logowania zdarzeń sieciowych z UTM – 1 sztuka – usługa gromadzenia logów na zasobach Wykonawcy połączenie VPN.
2. Szczegółowy opis przedmiotu wszystkich części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 155354,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 zamówienia – Opracowanie i wdrożenie SZBI, usługi szkoleń i audytu oraz nabycie i wdrożenie systemu SIEM. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje usługi:
1) Przeprowadzenie audytu wstępnego;
2) Przeprowadzenie i udokumentowanie analizy ryzyka;
3) Opracowanie kompletnej dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz planu działania jednostki;
4) Przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji;
5) Przeprowadzenie pełnego audytu końcowego;
6) Przeprowadzenie testów socjotechnicznych dla pracowników;
7) Świadczenie wsparcia jako Pełnomocnik ds. SZBI w okresie od podpisania umowy do 30.06.2026 r.;
8) Dostawa i wdrożenie systemu SIEM – 1 sztuka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu wszystkich części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania

4.5.5.) Wartość części: 153400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189817,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189817,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189817,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Bezpieczeństwo Przemysław Kisała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368509299

7.3.4) Miejscowość: Niziny

7.3.5) Kod pocztowy: 37-716

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189817,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Bezpieczeństwo Przemysław Kisała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368509299

7.3.4) Miejscowość: Niziny

7.3.5) Kod pocztowy: 37-716

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.