eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipowa › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Lipowa



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie
2022/2023 na terenie gminy Lipowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 44

1.5.2.) Miejscowość: Lipowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-324

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.lipowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie
2022/2023 na terenie gminy Lipowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abce91e6-359e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028063/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Lipowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351861/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2022.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 417420,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Lipowa”

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem:
- nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę,
- obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi (w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. z dnia 30 maja 2000r. r.) ,
- urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami gminnymi na terenie Gminy Lipowa,
- placów i dróg zarządzanych przez Gminę, w szczególności w miejscach niebezpiecznych tj. na zakrętach, spadkach podłużnych oraz na skrzyżowaniach i przed skrzyżowaniami,
- obiektów towarzyszących ww. drogom tj. zatoki autobusowe, parkingi, place

polegających na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej, zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach Gminy Lipowa.
A. Część I - Rejon nr 1 - Sołectwo Słotwina i Lipowa:
Sołectwo Słotwina
• standard IV:
 ul. Księdza Jerzego Popiełuszki - 2,300 km
 Parking przy szkole w Słowinie
 ul. Jaskółki – 0,800 km

• standard V:
 ul. Rudzika – 0,180 km
 ul. Łabędzia – 0,180 km
 ul. Słowika – 0,250 km
 ul. Szczygła – 0,260 km
 ul. Jastrzębia – 0,140 km

Sołectwo Lipowa
• standard IV:
 Lipowa ul. Boczna – 0,185 km
 Lipowa ul. Bugaj – 0,650 km
 Lipowa ul. Zorzy Polarnej – 0,300 km
 Lipowa ul. Słoneczne Wzgórze – 0,520 km
 Lipowa ul. Wichrowe Wzgórza – 0,650 km
 Lipowa ul. Jastrząbka – 0,800 km
 Lipowa ul. Mroźna – 1,200 km
 Lipowa ul. Przedwiośnie – 0,780 km

Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 230 godzin, w tym: 210 godzin ciągnika, 20 godzin koparko-ładowarki.
Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.
3. Do zadań Wykonawcy należy:
a) usunięcie zalegającego opadu śnieżnego ;
b) zwalczanie śliskości zimowej;
z elementów wskazanych w pkt. 1 powyżej tj. przedmiotu zamówienia.
4. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu.
Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie.
5. Zamówienie obejmuje odśnieżanie powierzchni oraz usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową). Materiały niezbędne do usuwania śliskości zimowej takie jak: piasek, sól drogowa dostarcza Zamawiający.
6. Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.
7. Drogi odśnieżane są według standardu IV i V. Wymogi dla każdego ze standardów określono w załączniku do umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie podanym w ofercie lecz nie dłuższym niż 90 minut od wystąpienia opadów czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, dla każdej części przedmiotu zamówienia.
9. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
10. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2018 r. poz.2068 ze.zm.),
c) ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze.zm.)
d) ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze.zm.)
e) rozporządzenie Ministra Środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. Nr 230 poz. 1960)
2) Wykonawca dostosowuje organizację pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 73440,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Lipowa”

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem:
- nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę,
- obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi (w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. z dnia 30 maja 2000r. r.) ,
- urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami gminnymi na terenie Gminy Lipowa,
- placów i dróg zarządzanych przez Gminę, w szczególności w miejscach niebezpiecznych tj. na zakrętach, spadkach podłużnych oraz na skrzyżowaniach i przed skrzyżowaniami,
- obiektów towarzyszących ww. drogom tj. zatoki autobusowe, parkingi, place

polegających na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej, zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach Gminy Lipowa.
B. Część II - Rejon nr 2 - Sołectwo Sienna i Leśna:
Sołectwo Sienna
• standard IV:
 ul. Świętej Jadwigi Śląskiej + ul. Kardynała Macharskiego - 2,300 km
 Pętla do zawracania autobusów - ul. Świętej Jadwigi Śląskiej
 ul. Leszczynowa – 0,272 km

• standard V:
 ul. Śliwkowa - 0,600km
 ul. Klonowa - 0,228 km
 ul. Jodłowa – 0,160 km
 ul. Miłorzębowa – 0,150 km
 ul. Głogowa – 0,100 km
 ul. Brzozowa – 0,135 km
 ul. Topolowa – 0,207 km
 ul. Dębowa – 0,130 km

Sołectwo Leśna

• standard IV:
 ul. Łączna – 0,800 km
 ul. Świętego Alberta - 0,600 km
 ul. Wiązowa - 0,400 km
 ul. Agrestowa i Żylistka – 0,459 km

• standard V:
 ul. Malinowa – 0,300 km
 ul. Jagodowa - 0,250 km
 ul. Sportowa – 0,280 km
 ul. Wawrzynka – 0,150 km
 ul. Żurawinowa – 0,200 km
 ul. Liliowa – 0,265 km
 ul. Konwaliowa – 0,315 km
 ul. Berberysowa - 0,444 km
 ul. Złotliny – 0,170 km
 ul. Goździkowa – 0,314 km
 ul. Forsycji – 0,419 km
 ul. Astrowa – 0,278 km
 ul. Malwy – 0,274 km
 ul. Groszkowa – 0,300 km

Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 280 godzin.
Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.

3. Do zadań Wykonawcy należy:
a) usunięcie zalegającego opadu śnieżnego ;
b) zwalczanie śliskości zimowej;
z elementów wskazanych w pkt. 1 powyżej tj. przedmiotu zamówienia.
4. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu.
Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie.
5. Zamówienie obejmuje odśnieżanie powierzchni oraz usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową). Materiały niezbędne do usuwania śliskości zimowej takie jak: piasek, sól drogowa dostarcza Zamawiający.
6. Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.
7. Drogi odśnieżane są według standardu IV i V. Wymogi dla każdego ze standardów określono w załączniku do umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie podanym w ofercie lecz nie dłuższym niż 90 minut od wystąpienia opadów czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, dla każdej części przedmiotu zamówienia.
9. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
10. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2018 r. poz.2068 ze.zm.),
c) ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze.zm.)
d) ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze.zm.)
e) rozporządzenie Ministra Środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. Nr 230 poz. 1960)
2) Wykonawca dostosowuje organizację pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 84240,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Lipowa”

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem:
- nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę,
- obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi (w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. z dnia 30 maja 2000r. r.) ,
- urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami gminnymi na terenie Gminy Lipowa,
- placów i dróg zarządzanych przez Gminę, w szczególności w miejscach niebezpiecznych tj. na zakrętach, spadkach podłużnych oraz na skrzyżowaniach i przed skrzyżowaniami,
- obiektów towarzyszących ww. drogom tj. zatoki autobusowe, parkingi, place

polegających na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej, zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach Gminy Lipowa.

C. Część III - Rejon nr 3- Sołectwo Ostre:
• standard IV:
 ul. Tymiankowa – 0,400 km
 ul. Miętowa – 0,300 km
 ul. Świetlika - 0,350 km
 ul. Kminkowa i Anyżowa - 0,200 km
 ul. Szałwi – 0,150 km
 Ostre pętla do zawracania autobusów- ul. Szałwi – 225,5 m2
 ul. Bazyliowa - 0,040 km
 ul. Nagietkowa – 0,085 km
 ul. Macierzanki – 0,295 km

Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 120 godzin.
Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.

3. Do zadań Wykonawcy należy:
a) usunięcie zalegającego opadu śnieżnego ;
b) zwalczanie śliskości zimowej;
z elementów wskazanych w pkt. 1 powyżej tj. przedmiotu zamówienia.
4. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu.
Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie.
5. Zamówienie obejmuje odśnieżanie powierzchni oraz usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową). Materiały niezbędne do usuwania śliskości zimowej takie jak: piasek, sól drogowa dostarcza Zamawiający.
6. Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.
7. Drogi odśnieżane są według standardu IV i V. Wymogi dla każdego ze standardów określono w załączniku do umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie podanym w ofercie lecz nie dłuższym niż 90 minut od wystąpienia opadów czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, dla każdej części przedmiotu zamówienia.
9. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
10. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2018 r. poz.2068 ze.zm.),
c) ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze.zm.)
d) ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze.zm.)
e) rozporządzenie Ministra Środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. Nr 230 poz. 1960)
2) Wykonawca dostosowuje organizację pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 43740,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Lipowa”

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem:
- nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę,
- obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi (w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. z dnia 30 maja 2000r. r.) ,
- urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami gminnymi na terenie Gminy Lipowa,
- placów i dróg zarządzanych przez Gminę, w szczególności w miejscach niebezpiecznych tj. na zakrętach, spadkach podłużnych oraz na skrzyżowaniach i przed skrzyżowaniami,
- obiektów towarzyszących ww. drogom tj. zatoki autobusowe, parkingi, place

polegających na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej, zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach Gminy Lipowa.

D. Część IV - Rejon nr 4 - Sołectwo Twardorzeczka:
• standard IV:
 ul. Górska (od skrzyżowania z ul. Kryształową do skrzyżowania z ul. Widokową) – 0,240 km
 ul. Leśna - 1,100 km
 ul. Bursztynowa - 0,200 km
 ul. Szafirowa – 2,203 km
 ul. Platynowa - 0,700 km
 boisko Gimnazjum w Twardorzeczce

• w standard V:
 ul. Bazaltowa - 0,150 km
 ul. Perłowa – 0,250 km
 ul. Srebrna – 0,260 km
 ul. Złota – 0,162 km
 ul. Diamentowa – 0,110 km
 ul. Plazmowa – 0,150 km

Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 150 godzin.
Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.


3. Do zadań Wykonawcy należy:
a) usunięcie zalegającego opadu śnieżnego ;
b) zwalczanie śliskości zimowej;
z elementów wskazanych w pkt. 1 powyżej tj. przedmiotu zamówienia.
4. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu.
Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie.
5. Zamówienie obejmuje odśnieżanie powierzchni oraz usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową). Materiały niezbędne do usuwania śliskości zimowej takie jak: piasek, sól drogowa dostarcza Zamawiający.
6. Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.
7. Drogi odśnieżane są według standardu IV i V. Wymogi dla każdego ze standardów określono w załączniku do umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie podanym w ofercie lecz nie dłuższym niż 90 minut od wystąpienia opadów czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, dla każdej części przedmiotu zamówienia.
9. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
10. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2018 r. poz.2068 ze.zm.),
c) ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze.zm.)
d) ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze.zm.)
e) rozporządzenie Ministra Środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. Nr 230 poz. 1960)
2) Wykonawca dostosowuje organizację pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 50220,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Lipowa”

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem:
- nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę,
- obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi (w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. z dnia 30 maja 2000r. r.) ,
- urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami gminnymi na terenie Gminy Lipowa,
- placów i dróg zarządzanych przez Gminę, w szczególności w miejscach niebezpiecznych tj. na zakrętach, spadkach podłużnych oraz na skrzyżowaniach i przed skrzyżowaniami,
- obiektów towarzyszących ww. drogom tj. zatoki autobusowe, parkingi, place

polegających na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej, zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach Gminy Lipowa.

E. Część V - Rejon nr 5 - Sołectwo Lipowa :
• standard IV:
 ul. Dalii i Liliowca – 0,470 km
 ul. Zadolne – 0,776 km
 ul. Bratków i Stokrotek - 1,905 km
 ul. Piwniczna, ul. Azalii, ul. Maciejek – 1,446 km
 ul. Promienna, ul. Dobra – 1,108 km
 ul. Brzegi - 0,730 km
 ul. Spokojna – 0,180 km

• standard V:
 ul. Frezji – 0,500 km
 ul. Aksamitek – 0,400 km
 ul. Astrów – 0,440 km
 ul. Konwalii – 0,120 km
 ul. Cicha - 0,440 km
 ul. Przyjazna – 0,120 km
 ul. Radosna – 0,095 km
 ul. Piękna – 0,300 km
 ul. Uczuciowa (do posesji nr 6) – 0,155 km

Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 170 godzin.
Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.



3. Do zadań Wykonawcy należy:
a) usunięcie zalegającego opadu śnieżnego ;
b) zwalczanie śliskości zimowej;
z elementów wskazanych w pkt. 1 powyżej tj. przedmiotu zamówienia.
4. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu.
Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie.
5. Zamówienie obejmuje odśnieżanie powierzchni oraz usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową). Materiały niezbędne do usuwania śliskości zimowej takie jak: piasek, sól drogowa dostarcza Zamawiający.
6. Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.
7. Drogi odśnieżane są według standardu IV i V. Wymogi dla każdego ze standardów określono w załączniku do umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie podanym w ofercie lecz nie dłuższym niż 90 minut od wystąpienia opadów czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, dla każdej części przedmiotu zamówienia.
9. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
10. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2018 r. poz.2068 ze.zm.),
c) ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze.zm.)
d) ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze.zm.)
e) rozporządzenie Ministra Środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. Nr 230 poz. 1960)
2) Wykonawca dostosowuje organizację pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 54540,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Lipowa”

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem:
- nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę,
- obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi (w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. z dnia 30 maja 2000r. r.) ,
- urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami gminnymi na terenie Gminy Lipowa,
- placów i dróg zarządzanych przez Gminę, w szczególności w miejscach niebezpiecznych tj. na zakrętach, spadkach podłużnych oraz na skrzyżowaniach i przed skrzyżowaniami,
- obiektów towarzyszących ww. drogom tj. zatoki autobusowe, parkingi, place

polegających na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej, zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach Gminy Lipowa.

F. Część VI - Rejon nr 6 - Sołectwo Lipowa:
• standard IV:
 ul. Dworska – 1,398 km
 ul. Zbożowa – 0,602 km
 ul. Siewna i Desantowa – 0,522 km
 ul. Sportowa – 0,225 km
 ul. Podlas – 1,577 km
 ul. Pod Grapą - 0,250 km
 ul. Borowikowa – 0,680 km
 ul. Runa Leśnego – 0,577 km

• standard V:
 ul. Urodzajna – 0,250 km
 ul. Iglasta - 0,300 km
 ul. Mysłówek – 0,450 km

Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 160 godzin.
Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.

3. Do zadań Wykonawcy należy:
a) usunięcie zalegającego opadu śnieżnego ;
b) zwalczanie śliskości zimowej;
z elementów wskazanych w pkt. 1 powyżej tj. przedmiotu zamówienia.
4. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu.
Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie.
5. Zamówienie obejmuje odśnieżanie powierzchni oraz usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową). Materiały niezbędne do usuwania śliskości zimowej takie jak: piasek, sól drogowa dostarcza Zamawiający.
6. Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.
7. Drogi odśnieżane są według standardu IV i V. Wymogi dla każdego ze standardów określono w załączniku do umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie podanym w ofercie lecz nie dłuższym niż 90 minut od wystąpienia opadów czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, dla każdej części przedmiotu zamówienia.
9. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
10. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2018 r. poz.2068 ze.zm.),
c) ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze.zm.)
d) ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze.zm.)
e) rozporządzenie Ministra Środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. Nr 230 poz. 1960)
2) Wykonawca dostosowuje organizację pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 52380,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2022/2023 na terenie gminy Lipowa”

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem:
- nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę,
- obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi (w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. z dnia 30 maja 2000r. r.) ,
- urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami gminnymi na terenie Gminy Lipowa,
- placów i dróg zarządzanych przez Gminę, w szczególności w miejscach niebezpiecznych tj. na zakrętach, spadkach podłużnych oraz na skrzyżowaniach i przed skrzyżowaniami,
- obiektów towarzyszących ww. drogom tj. zatoki autobusowe, parkingi, place

polegających na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej, zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach Gminy Lipowa.

G. Część VII - Rejon nr 7 - Sołectwo Lipowa.
• standard IV:
 ul. Barwna - 1,474 km
 ul. Nadkościół – 1,300 km
 ul. Podkościół – 1,000 km
 Parking Lipowa Karczma - 700 m2
 Plac przy pomniku w Lipowej -Plac Ks. Ferdynanda Sznajdrowicza
 Parking przy Urzędzie Gminy
 Plac Szkoły Podstawowej w Lipowej
 ul. Bindowa – 0,300 km
 ul. Polna - 0,430 km

• standard V:
 ul. Błękitna – 0,240 km
 ul. Zielona i Kremowa – 0,140 km
 ul. Kolorowa – 0,180 km
 ul. Pszczela – 0,170 km
 ul. Sarny – 0,95 m
 ul. Niebieska – 0,227 km
 ul. Jodłowa – 0,247 km
 ul. Limbowa – 0,150 km

Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi około 190 godzin.

Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę, po ustaniu intensywnych opadów śniegu.


3. Do zadań Wykonawcy należy:
a) usunięcie zalegającego opadu śnieżnego ;
b) zwalczanie śliskości zimowej;
z elementów wskazanych w pkt. 1 powyżej tj. przedmiotu zamówienia.
4. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu.
Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie.
5. Zamówienie obejmuje odśnieżanie powierzchni oraz usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową). Materiały niezbędne do usuwania śliskości zimowej takie jak: piasek, sól drogowa dostarcza Zamawiający.
6. Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.
7. Drogi odśnieżane są według standardu IV i V. Wymogi dla każdego ze standardów określono w załączniku do umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie podanym w ofercie lecz nie dłuższym niż 90 minut od wystąpienia opadów czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, dla każdej części przedmiotu zamówienia.
9. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
10. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2018 r. poz.2068 ze.zm.),
c) ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze.zm.)
d) ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze.zm.)
e) rozporządzenie Ministra Środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. Nr 230 poz. 1960)
2) Wykonawca dostosowuje organizację pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 58860,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73926,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73926,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73926,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Sprzętem Rolniczym i Inne. Czesław Sowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070080757

7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 2

7.3.4) Miejscowość: Sienna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73926 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETMAR Grażyna Żyrek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365650360

7.3.3) Ulica: Kopernika 100a

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43740 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43740 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Sprzętem Rolniczym i Inne. Czesław Sowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070080757

7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 2

7.3.4) Miejscowość: Sienna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43740 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48626 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48924 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48626 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Serwis Agnieszka Sliwa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243690686

7.3.3) Ulica: Poddzielec 20

7.3.4) Miejscowość: Lipowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-324

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48626 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54134 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54756 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54134 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Serwis Agnieszka Śliwa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243690686

7.3.3) Ulica: Poddzielec 20

7.3.4) Miejscowość: Lipowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-324

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54134 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.