Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00308151/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366173850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa, 5
1.5.2.) Miejscowość: Zielonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuw-zielonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zielonka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-340425db-7efb-47ce-88fc-9d0eadbababd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028791/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.241.P.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 675157,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I Usługa przewozu polegająca na dowożeniu trzech uczniów, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, zamieszkałych w Zielonce wraz z zapewnieniem opieki, z domu do szkoły i z powrotem, tj : a) do Szkoły Specjalnej Nr 51 dla dzieci słabowidzących ul. Rzymowskiego 36 Warszawa na godz. 8.00 powrót bezpośrednio po zajęciach we wszystkie dni zajęć szkolnych - dwóch uczniów, b) do Społecznej Szkoły Podstawowej Specjalnej ul. 3 Maja 36 Sulejówek 05-071 – jeden uczeń na wózku.2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 277 z późn.zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: kierowanie pojazdami oraz opiekunowie dzieci, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określony w § 6 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 5.1 do SWZ. 3. Zamawiający wymaga od wykonawcy posiadania opracowanego wykazu standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasad ich przestrzegania, zgodnie z art. 22b. ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1802 z późn.zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest dopuszczać do pracy z małoletnimi wyłącznie osoby, które zostały zweryfikowane w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia oraz przestrzegania standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasady ich przestrzegania zgodne z art. 22b. ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U.2024 r. poz.1802 z późn. zm.).
6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy: wykaz samochodów, przy pomocy których będzie wykonywał umowę wykaz kierowców i opiekunów wraz z podaniem ich służbowych numerów komórkowych, wykaz pracowników wykonujących czynności w trakcie trwania realizacji umowy, wykaz standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasad ich przestrzegania. Szczegółowy opis realizacji usługi przewozu zawarty jest w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 211749,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II Usługa przewozu polegająca na dowożeniu sześciu uczniów, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, zamieszkałych w Zielonce wraz z zapewnieniem opieki, z domu do szkoły i z powrotem, tj : a) do Szkoły Podstawowej Specjalnej ul. Komunalna 8, 05- 250 Radzymin: na godz. 8.00 powrót bezpośrednio po zajęciach we wszystkie dni zajęć szkolnych – sześciu uczniów. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 277 z późn.zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: kierowanie pojazdami oraz opiekunowie dzieci, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 6 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 5.2 do SWZ. 3. Zamawiający wymaga od wykonawcy posiadania opracowanego wykazu standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasad ich przestrzegania, zgodnie z art. 22b. ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1802 z późn.zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest dopuszczać do pracy z małoletnimi wyłącznie osoby, które zostały zweryfikowane w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia oraz przestrzegania standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasady ich przestrzegania zgodne z art. 22b. ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U.2024 r. poz.1802 z późn. zm.). 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy: wykaz samochodów, przy pomocy których będzie wykonywał umowę wykaz kierowców i opiekunów wraz z podaniem ich służbowych numerów komórkowych, wykaz pracowników wykonujących czynności w trakcie trwania realizacji umowy, wykaz standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasad ich przestrzegania. Szczegółowy opis realizacji usługi przewozu zawarty jest w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 134770,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część III Usługa przewozu polegająca na dowożeniu pięciu uczniów, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, zamieszkałych w Zielonce wraz z zapewnieniem opieki, z domu do szkoły i z powrotem, tj: a) do Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku przy ul. Abpa. Z. Felińskiego 1: na godz. 8.00 we wszystkie dni zajęć szkolnych powrót po zajęciach – dwóch uczniów, b) do Zespołu Szkół Specjalnych w Wołominie przy ul. Miłej 22: na godz. 8.00 we wszystkie dni zajęć szkolnych powrót po zajęciach – dwóch uczniów, c) do Szkoły Podstawowej ASQ w Wołominie przy ul. Armii Krajowej 133 na godz. 8.00 we wszystkie dni zajęć szkolnych powrót po zajęciach – jeden uczeń. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 277 z późn.zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: kierowanie pojazdami oraz opiekunowie dzieci, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 6 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 5.3 do SWZ. 3. Zamawiający wymaga od wykonawcy posiadania opracowanego wykazu standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasad ich przestrzegania, zgodnie z art. 22b. ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1802 z późn.zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest dopuszczać do pracy z małoletnimi wyłącznie osoby, które zostały zweryfikowane w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia oraz przestrzegania standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasady ich przestrzegania zgodne z art. 22b. ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U.2024 r. poz.1802 z późn. zm.). 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy: wykaz samochodów, przy pomocy których będzie wykonywał umowę wykaz kierowców i opiekunów wraz z podaniem ich służbowych numerów komórkowych, wykaz pracowników wykonujących czynności w trakcie trwania realizacji umowy, wykaz standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasad ich przestrzegania. Szczegółowy opis realizacji usługi przewozu zawarty jest w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 193866,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część IV Usługa przewozu polegająca na dowożeniu jednego ucznia, posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, zamieszkałego w Zielonce wraz z zapewnieniem opieki, z domu do szkoły i z powrotem, tj: a) do Terapeutycznej Szkoły Podstawowej Specjalnej ul. Szkolna I Izabelin, 05-126 Nieporęt, na godz. 8.00 we wszystkie dni zajęć szkolnych powrót po zajęciach - jeden uczeń na wózku. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 277 z późn.zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: kierowanie pojazdami oraz opiekunowie dzieci, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 6 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 5.4 do SWZ.3. Zamawiający wymaga od wykonawcy posiadania opracowanego wykazu standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasad ich przestrzegania, zgodnie z art. 22b. ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1802 z późn.zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest dopuszczać do pracy z małoletnimi wyłącznie osoby, które zostały zweryfikowane w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia oraz przestrzegania standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasady ich przestrzegania zgodne z art. 22b. ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U.2024 r. poz.1802 z późn. zm.). 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy: wykaz samochodów, przy pomocy których będzie wykonywał umowę wykaz kierowców i opiekunów wraz z podaniem ich służbowych numerów komórkowych, wykaz pracowników wykonujących czynności w trakcie trwania realizacji umowy, wykaz standardów ochrony małoletnich oraz określonych zasad ich przestrzegania. Szczegółowy opis realizacji usługi przewozu zawarty jest w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 134770,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283498,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292912,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283498,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MANY-TRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5243007571
7.3.3) Ulica: ul. Chodecka 10/121
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-350
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283498,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145537,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154978,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145537,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Łuniewski Przewóz Osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250910608
7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145537,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228716,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228716,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Łuniewski Przewóz Osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250910608
7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228716,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145537,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154978,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145537,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Łuniewski Przewóz Osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250910608
7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145537,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Dostawa sprzętu komputerowego i macierzy dla WITU
- Budowa stanowiska do badań materiałów wybuchowych wraz z murami osłonowymi na terenie WITU w Zielonce
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowo-sieciowego wraz z oprog. w ramach proj. pt. "Cyberbezpieczna Zielonka - wzmocn. odporn. na zagr. cyfrowe w Urzędzie Miasta Zielonka oraz jedn. podleg. Miastu"
- Subskrypcje oprogramowania do projektowania typu CAD
- Aparat do jednoczesnej analizy DSC-TGA
- Samochód osobowo-dostawczy do przewozu 5 osób
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soli drogowej na potrzeby WZWKGKiM sp. z o.o. w sezonie zimowym 2025/2026
- Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego do remontów dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Dowóz (dowóz i przywóz) dzieci z niepełnosprawnością z terenu Gminy Garbatka-Letnisko do szkół specjalnych w Kozienicach w roku szkolnym 2025/2026"
- Zorganizowanie 3 dniowego inauguracyjnego warsztatu "Poznajmy się jako osoby niepowtarzalne i wyjątkowe".
- Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny i obowiązek nauki wraz z opiekunem w okresie od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Szymanowie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.