eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › "Dostawa chromatografu jonowego oraz spektrofotometru VIS z technologią RFID - wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa chromatografu jonowego oraz spektrofotometru VIS z technologią RFID - wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W OSTROWI MAZOWIECKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550038318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 6440680

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.psse.ostrow.maz@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-ostrow-mazowiecka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostrow_psse_waw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa chromatografu jonowego oraz spektrofotometru VIS z technologią RFID - wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8098e14d-fe68-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI REACT-EU, Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia, Projekt „Wzmocnienie Infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAT.272.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210235,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa chromatografu jonowego – wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.1. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy

4.5.5.) Wartość części: 182900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa spektrofotometru VIS z technologią RFID - wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.2. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 38433300-2 - Analizatory widma

4.5.5.) Wartość części: 27335,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230001,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 951-241-44-71

7.3.3) Ulica: ul. Dzierzby 17A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-836

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-26 do 2023-12-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27335,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27795,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27335,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HACH LANGE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 522-234-70-43

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 119

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-428

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27335,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-26 do 2023-12-18

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. W dniu 13.07.2023 r. Zamawiający zwrócił się do Wykonawców: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k. oraz HACH LANGE Sp. z o.o. z wnioskami o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą na czas niezbędny do zawarcia umowy o 30 dni, tj. do dnia 18.08.2023 r. Termin związania ofertą , wynikający z daty w SWZ w przedmiotowym postępowaniu upływał w dniu 19.07.2023 r. Wykonawcy wyrazili zgodę składając stosowne oświadczenia.
2. W dniu 16.08.2023 r. Zamawiający wystąpił do Wykonawców: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k. oraz HACH LANGE Sp. z o.o. z wnioskami o kolejne przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 31.08.2023 r. Wykonawcy wyrazili zgodę składając stosowne oświadczenia.
3. W dniu 29.08.2023 r. Zamawiający zwrócił się ponownie do Wykonawców: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k. oraz HACH LANGE Sp. z o.o. z wnioskami o przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 15.09.2023 r. Wykonawcy wyrazili zgodę składając stosowne oświadczenia.
4. W dniu 15.09.2023 r. Zamawiający wystąpił do Wykonawców: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k. oraz HACH LANGE Sp. z o.o. z wnioskiem o przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 16.10.2023 r. oraz o skrócenie terminu dostawy do 18.12.2023 r. Wykonawcy wyrazili zgodę składając stosowne oświadczenia.
5. W dniu 26.09.2023 r. Zamawiający podpisał umowy z Wykonawcami: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k. oraz HACH LANGE Sp. z o.o. z terminem realizacji przedmiotu zamówienia do 18.12.2023 r. Zmiana terminu pierwotnego, tj. ,,do 15 tygodni (105 dni) od podpisania umowy” wskazanego w SWZ, ogłoszeniu o zamówieniu oraz zaakceptowanego przez Wykonawców w formularzach ofertowych, na termin: ,,do 18.12.2023 r.”. wynika z okoliczności, które nastąpiły po wyborze oferty najkorzystniejszej i których Zamawiający nie mógł przewidzieć a zmiana terminu nie ma wpływu na wybór oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.