Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00238377/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00258136/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-14
- 2023/BZP 00265365/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00275761/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-26
- 2023/BZP 00286120/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00295893/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00299460/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00309654/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KOMISARIAT IV POLICJI W BYTOMIU – zmiana lokalizacji – etap II realizacja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMISARIAT IV POLICJI W BYTOMIU – zmiana lokalizacji – etap II realizacja2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95d33129-fea8-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129271/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 KP IV Bytom - zmiana lokalizacji - etap II realizacja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-173/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- przystosowanie pomieszczeń budynku do potrzeb nowego użytkownika – komisariatu policji, w tym wydzielenie stref zależnych od dostępu osób o ograniczonym dostępie,
- likwidacja dwóch wyjść z obiektu, jednego z parteru i jednego z piwnicy, celem uporządkowania kontroli dostępu. Główne wejście znajduje się i pozostaje od strony południowo-wschodniej i jest wyposażone w pochylnię dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W części piwnicznej pozostaje wyjście ewakuacyjne z piwnicy budynku. Nie przewiduje się zmiany układu okien i drzwi zewnętrznych, a tylko zamurowania kilku otworów.
Zakres przewidywanych prac:
- rozbiórka części ścianek działowych,
- wydzielenie pomieszczeń ściankami działowymi,
- demontaż części drzwi i zamurowania otworów drzwiowych,
- wykucie nowych otworów drzwiowych i montaż stolarki drzwiowej,
- podwyższenie poziomu podłogi na gruncie w pomieszczeniu nr -1/02 o 85 cm,
- zamurowanie dwóch wyjść z budynku i rozbiórka dwóch schodów zewnętrznych,
- montaż krat na części okien
- wymiana części okien,
- demontaż i wykonanie nowych posadzek,
- likwidacja ubytków na elewacji,
- malowanie elewacji (wg Księgi standaryzacji komend i komisariatów Policji polskiej – str. 33),
- malowanie rynien i obróbek blacharskich,
- malowanie parapetów zewnętrznych,
- montaż podświetlanego napisu i dwóch semaforów (wg Księgi znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów policji - str. 26 i 27),
- wykonanie trawnika w miejscu likwidowanych schodów, -
sprawdzenie drożności odpływów wód opadowych,
-remont ścian i balustrady schodów i podjazdu przy wejściu głównym,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, ogrzewania oraz instalacji wodno – kanalizacyjnej,
-wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 3 do SWZ – dokumentacja projektowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2702492,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4016142,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2702492,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana "Sikora" Maciej Sikora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351675661
7.3.3) Ulica: Os. Niwa 103A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana Sikora MACIEJ SIKORA
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana Sikora MACIEJ SIKORA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2702492,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa odczynników chemicznych
- Wykonanie druku publikacji "Roman Starak Ponad Czasem" wraz z dostawą
- Remont mieszkań III/2024
- Termomodernizacja hali namiotowej do tenisa ziemnego na Ośrodku Tenisowym MOSIR w Katowicach - Etap I
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego dla Szpitala Murcki sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Nadbudowa i przebudowa budynku - dach na budynku szkoły
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.