eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnio › Cyfryzacja biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych - zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfryzacja biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych – zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 44

1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/16/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyfryzacja biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych – zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2da8ded-36a7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028509/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 dot. realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Cyfrowa Gmina", finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU – działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 115625,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do siedziby urzędu Gminy - Brzeźnio, ul. Wspólna 44:
1) 6 sztuk stacji roboczych typu AIO - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
Załącznik nr 1a do SWZ.
Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.

2) 6 sztuk stacji roboczych typu laptop - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
Załącznik nr 1b do SWZ.
Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.

3) 6 szt. oprogramowania antywirusowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1c do SWZ.


4) 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1d do SWZ.
Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.


5) 4 szt. pakietu biurowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1e do SWZ.


6) 1 szt. urządzenie do backup - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1f do SWZ.
Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.


7) 5 szt. urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego internetu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1g do SWZ.

Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.

8) 2 szt. urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego internetu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1h do SWZ.

Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30214000-2 - Stacje robocze

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

30232110-8 - Drukarki laserowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 55643,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 przedmiotu zamówienia zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do siedziby urzędu Gminy Brzeźnio, ul. Wspólna 44:
1) 4 sztuk zestawów serwerowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1i do SWZ.
Gwarancja: minimum 60 m-cy
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.

2) 4 szt. oprogramowania Windows - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
Załącznik nr 1j do SWZ.

3) 8 szt. licencji do systemu operacyjnego Windows
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1k do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 59982,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71800,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71800,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71800,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dotcom Projects Piotr Brodowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721741416

7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 37/2.43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71800,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72919,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72919,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72919,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dotcom Projects Piotr Brodowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721741416

7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 37/2.43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72919,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.