eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnio › Cyfryzacja biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych - zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyfryzacja biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych – zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 44

1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyfryzacja biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych – zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2da8ded-36a7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028509/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 dot. realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Cyfrowa Gmina", finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU – działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/16/procurement

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/16/procurement

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wyk. zamierzający wziąć udział w
postęp o udzielenie zam. publ, musi posiadać konto w Systemie e-ZP. 2) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.
2)W Systemie e-ZP znajdują się także instrukcja dla Wyk. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3)Specyfikacja połączenia, formatu przesył danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu e-ZP:a)format
kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,b)komunik pomiędzy przeglądarką Wyk, a serwerem jest wykonywana przy użyciu
bezpiecznego protokołu HTTPS,c)oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas
lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu,d)Wymagania techn związane z korzystaniem z Syst e) stały dostęp
do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s,f)zaktualizowana przeglądarka internet
Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze,g) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze
lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.4)Złożenie oferty, oferty dodatk w trybie podst, oferty ostat poprzez
System e-ZP wymaga posiadania przez Wyk. kwalifik podpisu elektr lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 5)Pliki można
podpisać przed dołączeniem do systemy za pomocą zewn narzędzi do podpisu lub po dołączeniu do Systemu e-ZP przy pomocy
kwalifik podpisu elektr lub podpisu osobistego.6)Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektr
możliwe jest pod warunkiem, że system teleinf, z którego korzysta Wyk, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:-
wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web
Start (JavaWS) lub- wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web
Start. 7)Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wyk. z zewn oprogram do składania podpisu elektron,
a)kwalifik podpis elektr (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty),b)podpis
zaufany,c)podpis osobisty.8)Oferty, oferty dodatk w trybie podst, oferty ostat, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, podm środki dowod, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiąz podm udostępn zasoby,
o któ rym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiąz podmiotu udostępniającego zasoby”, przedm środki dowod,
pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektr, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst art. 18 ustawy z
dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podm realiz zadania publ, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66
ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.9)Informacje, oświadczenia lub dok, inne niż̇ ww.,
przekazywane w postęp o udzielenie zam, sporządza się w postaci elektr, w formatach danych określonych w przepisach wydanych
na podst art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyz działaln podmiotów realiz zadania publ lub jako tekst wpisany
bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunik elektr, wskazanych przez Zam w niniejszej SWZ.10)Max
rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty, oferty dodatk w trybie podst, oferty ostatecznej oraz wiadomości wynosi
150MB;11)W zależności od formatu podpisu: Podpis kwalifik (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,
XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający) Wyk dołącza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dok z podpisem (typ otaczający).12)Wyk składa ofertę, ofertę dodatk w
trybiepodst, ofertę ostat za pośr funkcji „Wyślij” form do złożenia, wycofania oferty lub wn

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Brzeźnio. Dane kontaktowe: Urząd Gminy Brzeźno ul. Wspólna
44 3, 98-275 Brzeźnio, telefon: 438203026 e-mail:gmina@brzeznio.pl
2) Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Urzędzie Gminy Brzeźnio sprawuje Inspektor Ochrony Danych:
kontakt r.pr. Emilia Antczak e-mail: r.pr.emilia.antczak@gmail.com
3) Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego R.271.1.2023 pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej
w miejscowości Brzeźnio oraz Bronisławów – etap III podetap 1.
4) Odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
5) Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy, a także przez okres, w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków europejskich.
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Na podstawie art. 15 RODO posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
9) na podstawie art. 16 RODO posiada Pan/Pani prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
10) na podstawie art. 18 RODO posiada Pan/Pani prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
11) posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
12) skorzystanie przez Pana/Panią z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania. W związku z powyższym nie przysługuje Panu/Pani:
a) prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
b) prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO),
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: R.271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do siedziby urzędu Gminy - Brzeźnio, ul. Wspólna 44:
1) 6 sztuk stacji roboczych typu AIO - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
Załącznik nr 1a do SWZ.
Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.

2) 6 sztuk stacji roboczych typu laptop - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
Załącznik nr 1b do SWZ.
Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.

3) 6 szt. oprogramowania antywirusowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1c do SWZ.


4) 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1d do SWZ.
Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.


5) 4 szt. pakietu biurowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1e do SWZ.


6) 1 szt. urządzenie do backup - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1f do SWZ.
Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.


7) 5 szt. urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego internetu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1g do SWZ.

Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.

8) 2 szt. urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego internetu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1h do SWZ.

Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30214000-2 - Stacje robocze

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

30232110-8 - Drukarki laserowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach każdej z części zamówienia Zamawiający przewiduje następujące kryteria oceny ofert:
1) kryterium - cena – C - maksymalna ilość punktów 60, znaczenie procentowe 60% (1pkt – 1%)


najniższa oferowana cena brutto ogółem spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
C= x 60 pkt cena badanej oferty


2) kryterium - długość okresu gwarancji (G) na urządzenia – waga 40%
dla cz. 1 p.z. – długość okresu gwarancji: stacji roboczych typu AIO, stacji roboczych typu laptop, urządzenia wielofunkcyjnego, urządzenia do backup, urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego internetu (jednakowy okres gwarancji dla wszystkich w/w urządzeń)

dla cz. 2 p.z. – długość okresu gwarancji: zestawy serwerowe

ilość miesięcy okresu gwarancji
z badanej oferty
G = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
największa ilość miesięcy okresu
gwarancji

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „gwarancja” będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Oceniana będzie ilość pełnych miesięcy jaką wykonawca obejmuje gwarancją urządzenia w zakresie 36 – 48 miesięcy (dla cz. 1 przedmiotu zamówienia),
w zakresie 60-72 m-ce (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
c) Oferty z niższym okresem gwarancji niż 36 m-cy nie podlegają ocenie, zostają odrzucone.
d) W przypadku, kiedy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 48 m-cy dla cz. 1 przedmiotu zamówienia otrzyma punkty, jak dla 48 m-cy.
e) W przypadku, kiedy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 72 m-ce dla cz. 2 przedmiotu zamówienia otrzyma punkty jak dla 72 m-cy.

Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

1. Całkowita liczba pkt jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
O = C + G
Gdzie:
O – ogólna suma punktów
C – punkty przyznane w kryterium cena
G – punkty przyznane w kryterium długości okresu gwarancji
2. Zamawiający przyzna odrębnie punkty dla każdej z części przedmiotu zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w związku z czym uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji (G) na urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 przedmiotu zamówienia zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do siedziby urzędu Gminy Brzeźnio, ul. Wspólna 44:
1) 4 sztuk zestawów serwerowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1i do SWZ.
Gwarancja: minimum 60 m-cy
Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.

2) 4 szt. oprogramowania Windows - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
Załącznik nr 1j do SWZ.

3) 8 szt. licencji do systemu operacyjnego Windows
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1k do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach każdej z części zamówienia Zamawiający przewiduje następujące kryteria oceny ofert:
1) kryterium - cena – C - maksymalna ilość punktów 60, znaczenie procentowe 60% (1pkt – 1%)


najniższa oferowana cena brutto ogółem spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
C= x 60 pkt cena badanej oferty


2) kryterium - długość okresu gwarancji (G) na urządzenia – waga 40%
dla cz. 1 p.z. – długość okresu gwarancji: stacji roboczych typu AIO, stacji roboczych typu laptop, urządzenia wielofunkcyjnego, urządzenia do backup, urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego internetu (jednakowy okres gwarancji dla wszystkich w/w urządzeń)

dla cz. 2 p.z. – długość okresu gwarancji: zestawy serwerowe

ilość miesięcy okresu gwarancji
z badanej oferty
G = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
największa ilość miesięcy okresu
gwarancji

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „gwarancja” będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Oceniana będzie ilość pełnych miesięcy jaką wykonawca obejmuje gwarancją urządzenia w zakresie 36 – 48 miesięcy (dla cz. 1 przedmiotu zamówienia),
w zakresie 60-72 m-ce (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
c) Oferty z niższym okresem gwarancji niż 36 m-cy nie podlegają ocenie, zostają odrzucone.
d) W przypadku, kiedy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 48 m-cy dla cz. 1 przedmiotu zamówienia otrzyma punkty, jak dla 48 m-cy.
e) W przypadku, kiedy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 72 m-ce dla cz. 2 przedmiotu zamówienia otrzyma punkty jak dla 72 m-cy.

Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

1. Całkowita liczba pkt jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
O = C + G
Gdzie:
O – ogólna suma punktów
C – punkty przyznane w kryterium cena
G – punkty przyznane w kryterium długości okresu gwarancji
2. Zamawiający przyzna odrębnie punkty dla każdej z części przedmiotu zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w związku z czym uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji (G) na urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych dla sprzętu i urządzeń wykazanych poniżej.
Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy (cz. 1 i cz. 2 przedmiotu zamówienia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania. Zgodnie z art. 107 ust. 1 Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych, a Wykonawca składa je wraz z ofertą (w terminie składania ofert).
Jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z treścią art. 107 ust. 4 Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę
w postępowaniu wraz z ofertą jako przedmiotowy środek dowodowy:
w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:

A) w zakresie części 1 zamówienia:
stacje robocze typu AIO
- karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1a do SWZ
- wydruku z przeprowadzonych testów na konfiguracji identycznej z zaoferowaną lub link do strony producenta testu z opublikowanym wynikiem.
- certyfikatu 80 PLUS Platinum wystawionego dla oferowanego zasilacza.
- oświadczenia producenta komputera, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

stacje robocze typu laptop
- karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1b do SWZ
- wydruku z przeprowadzonych testów na konfiguracji identycznej z zaoferowaną lub link do strony producenta testu z opublikowanym wynikiem.
- jako potwierdzenie parametrów wytrzymałościowych obudowy należy dostarczyć kartę katalogową producenta komputera lub jego oświadczenie dotyczące oferowanego modelu.
- karty katalogowej producenta potwierdzającej odporność klawiatury na zalanie cieczą.

urządzenie wielofunkcyjne
Karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1d do SWZ
urządzenie do backup
Karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1f do SWZ

urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego internetu
- karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1g do SWZ
urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego internetu
- karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1h do SWZ

B) w zakresie części 2 zamówienia:

zestawy serwerowe:
- karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry.
- oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego
- dokumentu potwierdzającego, że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych.

3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5. Termin wykonania zamówienia


Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie:
A) część 1 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 20 września 2023 roku;
B) część 2 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 20 września 2023 roku;


Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Stron Protokołu odbioru ostatecznego przedmiotu umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

A) w zakresie części 1 zamówienia:
stacje robocze typu AIO
- karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1a do SWZ
- wydruku z przeprowadzonych testów na konfiguracji identycznej z zaoferowaną lub link do strony producenta testu z opublikowanym wynikiem.
- certyfikatu 80 PLUS Platinum wystawionego dla oferowanego zasilacza.
- oświadczenia producenta komputera, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

stacje robocze typu laptop
- karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1b do SWZ
- wydruku z przeprowadzonych testów na konfiguracji identycznej z zaoferowaną lub link do strony producenta testu z opublikowanym wynikiem.
- jako potwierdzenie parametrów wytrzymałościowych obudowy należy dostarczyć kartę katalogową producenta komputera lub jego oświadczenie dotyczące oferowanego modelu.
- karty katalogowej producenta potwierdzającej odporność klawiatury na zalanie cieczą.

urządzenie wielofunkcyjne
Karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1d do SWZ
urządzenie do backup
Karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1f do SWZ

urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego internetu
- karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1g do SWZ
urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego internetu
- karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry zgodnie z zał. nr 1h do SWZ

B) w zakresie części 2 zamówienia:

zestawy serwerowe:
- karty katalogowej oferowanego urządzenia potwierdzającej jego parametry.
- oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego
- dokumentu potwierdzającego, że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 14 ppkt 1 lit. a) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie terminów oraz zakresu jej wykonania w następujących okolicznościach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
2) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich


przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych). Termin może zostać wydłużony o czas niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację umowy w pierwotnym terminie,
3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany,
4) wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy – w zakresie dostosowania umowy do okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3,
5) w przypadku braku możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a wynikających w szczególności z okoliczności obciążających producenta sprzętu – termin realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie wydłużeniu o udokumentowany czas istnienia przeszkody.
3. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/16/procurement

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.