eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówSporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 11 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d4d6310-094b-4005-b4b1-15e558dbd261

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d4d6310-094b-4005-b4b1-15e558dbd261

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025836/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390108

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPW.271.32.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97560,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie A
1. Przedmiot zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Zakres usług obejmuje sporządzanie:
a) zadanie A:
­ projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy – 98 sztuk
­ projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – 1 sztuka
­ projektów decyzji zmieniających wcześniej wydane decyzje o ustalenie warunków zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – 1 sztuka
Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) odbioru od Zamawiającego, nie rzadziej niż raz w tygodniu, przygotowanych przez Zamawiającego kserokopii lub skanów kompletnych wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz wniosków o zmianę wcześniej wydanych decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, jak również kserokopii lub skanów innych dokumentów złożonych do akt postępowań toczących się na podstawie wniosków, w tym także stanowisk (opinii, zgód itp.) właściwych organów lub instytucji;
2) termin przygotowania projektu decyzji wynosi każdorazowo 10 dni roboczych licząc od dnia przekazania Wykonawcy kserokopii kompletnego wniosku o wydanie decyzji,
3) dostarczania Zamawiającemu projektów decyzji w formie papierowej oraz elektronicznej - w formacie doc, docx lub rtf.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolna liczbę części.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie B
1. Przedmiot zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Zakres usług obejmuje sporządzanie:

b) zadanie B:
- projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy – 98 sztuk
- projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – 1 sztuka
- projektów decyzji zmieniających wcześniej wydane decyzje o ustalenie warunków zabudowy i
projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – 1 sztuka
Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) odbioru od Zamawiającego, nie rzadziej niż raz w tygodniu, przygotowanych przez Zamawiającego kserokopii lub skanów kompletnych wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz wniosków o zmianę wcześniej wydanych decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, jak również kserokopii lub skanów innych dokumentów złożonych do akt postępowań toczących się na podstawie wniosków, w tym także stanowisk (opinii, zgód itp.) właściwych organów lub instytucji;
2) termin przygotowania projektu decyzji wynosi każdorazowo 10 dni roboczych licząc od dnia przekazania Wykonawcy kserokopii kompletnego wniosku o wydanie decyzji,
3) dostarczania Zamawiającemu projektów decyzji w formie papierowej oraz elektronicznej - w formacie doc, docx lub rtf.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolna liczbę części.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59791,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59791,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59791,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-PLAN Pracownia Urbanistyczna Iwona Czaplińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080062852

7.3.3) Ulica: ul. Lisia 12/6

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-093

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59791,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2025 w zakresie zadania B, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty zakresie zadania B.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.