eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › Przebudowa drogi gminnej nr 336041T w Miłkowskiej Karczmie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 336041T w Miłkowskiej Karczmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B

1.5.2.) Miejscowość: Kunów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174

1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c25ba38d-424b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 336041T w Miłkowskiej Karczmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c25ba38d-424b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032985/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 336041T w Miłkowskiej Karczmie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest realizowany z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Przebudowa drogi gminnej nr 336041T w Miłkowskiej Karczmie”.
Projekt jest realizowany z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Operacja typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objęta Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej jezdni klasy technicznej L na długości około 990 m, polegająca głównie na:
- Wykonaniu nowej konstrukcji nawierzchni jezdni o szerokości 5,0m,
- Wykonaniu nowej konstrukcji obustronnych poboczy o szerokości 0,75m,
- Wykonaniu nowej galanterii drogowej,
- Wykonaniu nowego oznakowania pionowego,
- Wykonaniu nowej nawierzchni zjazdów,
- Wycince istniejącej zieleni kolidującej z poszerzeniem jezdni (pozyskane drewno pozostaje własnością Zamawiającego i należy je złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego):

L.p. Gatunek drzewa lub krzewu Obwód pnia drzewa mierzony na wysokości 130 cm / wielkość powierzchni, z której zostanie usunięty krzew Nr działki ewidencyjnej pasa drogowego obręb Miłkowska Karczma
1 Klon 80 294/6
2 Wierzba biała 196 301/4
3 Wierzba biała 122 301/4
4 Wierzba biała 174 301/4
5 Wierzba biała 180 300/1
6 Wierzba biała 145 300/1
7 Wierzba biała 123 300/1
8 Dąb bezszypułkowy 53 294/6
9 Śliwa 72 561/1
10 Dąb bezszypułkowy 92 561/1
11 Dąb bezszypułkowy 110 561/1
12 Dąb bezszypułkowy 44 561/1
13 Dąb bezszypułkowy 107 561/1
14 Trześnia 90 562/1
15 Dąb bezszypułkowy 64 562/1
16 Dąb bezszypułkowy 59 562/1
17 Śliwa 58 285/1
18 Śliwa 54 285/1
19 Śliwa 60 285/1
20 Dąb bezszypułkowy 90 284/16
21 Trześnia 61 294/6
22 Dąb bezszypułkowy 42 294/6
23 Dąb bezszypułkowy 48 294/6
24 Buk zwyczajny 41 294/6
25 Trześnia 40 668/1
26 Trześnia 44 668/1
27 Trześnia 68 668/1
28 Modrzew 140 279/6
29 Modrzew 95 279/6
30 Modrzew 125 279/6
31 Modrzew 130 279/6
32 Modrzew 169 279/6
33 Brzoza 60 272/1
34 Brzoza 84 272/1
35 Dąb bezszypułkowy 67 272/1
36 Brzoza 80 272/1
37 Śliwa 40+33 132/1207
38 Brzoza 69 132/1207
39 Dąb bezszypułkowy 54+51 132/1207
40 Brzoza 92 132/1207
41 Brzoza 96 132/1207
42 Brzoza 70 132/1207
43 Topola-osika 103 132/1207
44 Sosna 50 269/2
45 Sosna 54 269/2

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Roboty pomiarowe, przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne,
- Konstrukcja jezdni, poboczy, zjazdów, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe,
- Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
- Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych,
- Zabezpieczenie sieci rurami ochronnymi dwudzielnymi.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:
1) Dokumentacja techniczna pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej nr 336041T „Kolonia Miłkowska przez wieś”;
2) Szczegółowa specyfikacja techniczna;
3) Przedmiar robót;
4) Projekt stałej organizacji ruchu, zatwierdzony decyzją znak: IR.V.7121.261.2021 z dnia 26 sierpnia 2021 roku.
Uwaga: Budowa kanału technologicznego nie wchodzi w zakres rzeczowy inwestycji, bowiem zgodnie z art. 1 ust. 12 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 roku o zmianie ustawy o drogach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1783) obowiązek zlokalizowania kanału technologicznego w pasie drogowym w trakcie budowy lub przebudowy dróg publicznych nie dotyczy budowy lub przebudowy drogi o długości do 1000 metrów, jeżeli są spełnione łącznie następujące warunki:
a) projektowany kanał technologiczny nie miałby kontynuacji po żadnej ze stron,
b) w ciągu 3 lat nie jest planowana budowa lub przebudowa drogi umożliwiająca kontynuację projektowanego kanału technologicznego zgodnie z uchwałą budżetową jednostki samorządu terytorialnego, wieloletnią prognozą finansową jednostki samorządu terytorialnego, programem wieloletnim wydanym na podstawie art. 136 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 i 1407) lub planami, o których mowa w art. 20 punkt 1 lub 2.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 punkt 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zadanie będzie realizowane, zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych znak: AB.6743.266.2022.MM z dnia 1 sierpnia 2022 roku. Inwestycja dotyczy przebudowy drogi gminnej publicznej nr 336041T „Kolonia Miłkowska przez wieś” w miejscowości Miłkowska Karczma. W trakcie realizacji przedsięwzięcia roboty wykonywane przez Wykonawcę jednej części zamówienia miałyby bezpośredni wpływ na roboty wykonywane przez Wykonawców części kolejnych. Dlatego też istnieje poważne zagrożenie wystąpienia nadmiernych trudności technicznych oraz organizacyjnych w prawidłowym wykonaniu całości zamówienia w przypadku jego podziału na części. Również ze względu na potrzebę skoordynowania działań podczas realizacji robót budowlanych opisanych w dokumentacji przedsięwzięcia podział zamówienia na części jest nieuzasadniony, bowiem mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu całego przedsięwzięcia w określonym terminie. Dodatkowo podział zamówienia na części spowodowałby trudności w dochodzeniu przez Zamawiającego praw gwarancyjnych w okresie gwarancji. Brak podziału na części przedmiotowego zamówienia w żaden sposób nie ograniczy zasady konkurencyjności, bowiem Zamawiający dopuszcza w ramach niniejszego zamówienia podwykonawstwo, ponadto Wykonawcy mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.
Należy również wskazać, iż kwestia podzielności świadczenia nie została uregulowana w ustawie Prawo zamówień publicznych, wobec czego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający stosuje w tym zakresie przepisy Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 379 § 2 „świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu lub wartości”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione bez istotnej zmiany przedmiotu, a to oznacza, iż należy je traktować jako jedną całość. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Należy również zauważyć, iż ewentualny podział niniejszego zamówienia na części byłby bezcelowy, gdyż ustalona wartość szacunkowa zamówienia (poniżej kwot od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej), nie jest wartością na tyle wysoką, by utrudniać udział małych i średnich przedsiębiorców w niniejszym postępowaniu.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik numer 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
8. Zamawiający po dokonaniu szczegółowej analizy odstępuje od wymogu uwzględniania wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, ponieważ zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Przebudowa drogi to usługa o charakterze powszechnym. Jako infrastruktura drogowa będzie ogólnodostępna dla ogółu społeczeństwa, poprawi komfort życia osób zamieszkałych w zasięgu przebudowywanej drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2365833,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2930792,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2365833,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDROMOST-STARACHOWICE" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290010189

7.3.3) Ulica: Św. Rocha 31

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2365833,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.