Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339352/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie woj. mazowieckiego będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT w Warszawie oraz innych wycen wskazanych przez KOWR OT w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-095
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.warszawa@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań wynikających z polityki państwa, w szczególności w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie woj. mazowieckiego będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT w Warszawie oraz innych wycen wskazanych przez KOWR OT w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71729d93-3069-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119333/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Określenie wartości rynkowej nieruchomości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 164/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 558445,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - 160 zleceńWycena nieruchomości położonych na terenie: M. St. Warszawa, powiatów: warszawski-zach., piaseczyński, otwocki, pruszkowski grodziski, nowodworski, legionowski, wołomiński
oraz
wycena nieruchomości położonych na terenie powiatów: sierpecki, płocki, m. Płock, gostyniński, sochaczewski, żyrardowski
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 67119,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - 411 zleceńWycena nieruchomości położonych na terenie powiatów: grójecki, białobrzeski, kozienicki, przysuski, radomski, lipski, zwoleński, szydłowiecki
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 108766,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - 249 zleceńWycena nieruchomości położonych na terenie: węgrowski, sokołowski, miński, siedlecki, łosicki, garwoliński
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 113116,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - 214 zleceńWycena nieruchomości położonych na terenie powiatów: ostrowski, makowski, ostrołęcki, przasnyski, ciechanowski, mławski, żuromiński, wyszkowski, płoński, pułtuski
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 73331,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - 27 zleceńWycena nieruchomości położonych na terenie nieruchomości we władaniu niektórych spółek hodowlanych KOWR ujętych w Rozporządzeniu MRiRW z dnia 25.08.2018 r. (Dz.U.2018 r. poz.1525) oraz spółek przekazanych ministrowi do spraw aktywów państwowych na podstawie art. 5 ust. 8 ustawy o gorsp (Dz. U. 2022 poz. 2329 ze zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 67110,81 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - 79 zleceńWycena nieruchomości położonych na terenie powiatów: M.St. Warszawa, powiatów: warszawski-zach. piaseczyński, otwocki, pruszkowski grodziski, nowodworski, legionowski, wołomiński
Wycena nieruchomości położonych na terenie powiatów: grójecki, białobrzeski, kozienicki, przysuski, radomski, lipski, zwoleński, szydłowiecki
Wycena nieruchomości położonych na terenie powiatów: węgrowski, sokołowski, miński, siedlecki, łosicki, garwoliński
Wycena nieruchomości położonych na terenie powiatów: ostrowski, makowski, ostrołęcki, przasnyski, ciechanowski, mławski, żuromiński, wyszkowski, płoński, pułtuski
Wycena nieruchomości położonych na terenie powiatów: sierpecki, płocki, m.Płock, gostyniński, sochaczewski, żyrardowski
Wycena nieruchomości położonych na terenie nieruchomości we władaniu niektórych spółek hodowlanych KOWR ujętych w Rozporządzeniu MRiRW
z dnia 25.08.2018 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 128999,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z brzmieniem powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
Zgodnie z brzmieniem powołanego przepisu, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.
Zamawiający, zgodnie z rozdziałem XV SWZ żądał w przedmiotowym postępowaniu wniesienia wadium. Wadium zgodnie z ust. 2 ww. rozdziału należało wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do dnia 11.08.2023 r., do godz. 10:00. Dodatkowo zgodnie z ust. 5 ww. rozdziału wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez Bank na rachunku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 ww. rozdziału, przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu zostało zaksięgowane przez Bank na rachunku bankowym Zamawiającego w dniu 11.08.2023 r. o godzinie 10:23:12, a zatem po upływie terminu składania ofert.
00-095 Warszawa, Plac Bankowy 2, www.gov.pl/web/kowr
Wniesienie wadium po upływie terminu składania ofert oznacza, że oferta nie była zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, co stanowi okoliczność skutkującą odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127338 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129486 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127338 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641889715
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 2/1
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127338 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DAMAKO s.c. Dariusz Koprowski i Marek Koprowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010553530
7.3.3) Ulica: Kaczy Dół 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z brzmieniem powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
Zgodnie z brzmieniem powołanego przepisu, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.
Zamawiający, zgodnie z rozdziałem XV SWZ żądał w przedmiotowym postępowaniu wniesienia wadium. Wadium zgodnie z ust. 2 ww. rozdziału należało wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do dnia 11.08.2023 r., do godz. 10:00. Dodatkowo zgodnie z ust. 5 ww. rozdziału wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez Bank na rachunku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 ww. rozdziału, przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu zostało zaksięgowane przez Bank na rachunku bankowym Zamawiającego w dniu 11.08.2023 r. o godzinie 10:23:12, a zatem po upływie terminu składania ofert.
00-095 Warszawa, Plac Bankowy 2, www.gov.pl/web/kowr
Wniesienie wadium po upływie terminu składania ofert oznacza, że oferta nie była zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, co stanowi okoliczność skutkującą odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z brzmieniem powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Na wykonanie Zadania 5 została złożona jedna oferta, która została odrzucona.
Oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Zgodnie z brzmieniem powołanego przepisu, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający w formularzu oferty w pkt. 2e wymagał wyliczenia ceny brutto dla 6 (sześciu) elementów składowych Zadania 5 (C1 + C2 + C3 + C4 + C5 + C6).
Wykonawca w przedstawionym formularzu cenowym na wykonanie części 5 zamówienia dokonał wyceny 3 (trzech) elementów składowych (C4 + C5 + C6).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z brzmieniem powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
Zgodnie z brzmieniem powołanego przepisu, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.
Zamawiający, zgodnie z rozdziałem XV SWZ żądał w przedmiotowym postępowaniu wniesienia wadium. Wadium zgodnie z ust. 2 ww. rozdziału należało wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do dnia 11.08.2023 r., do godz. 10:00. Dodatkowo zgodnie z ust. 5 ww. rozdziału wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez Bank na rachunku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 ww. rozdziału, przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu zostało zaksięgowane przez Bank na rachunku bankowym Zamawiającego w dniu 11.08.2023 r. o godzinie 10:23:12, a zatem po upływie terminu składania ofert.
00-095 Warszawa, Plac Bankowy 2, www.gov.pl/web/kowr
Wniesienie wadium po upływie terminu składania ofert oznacza, że oferta nie była zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, co stanowi okoliczność skutkującą odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie powiatu wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego (M. Gdańsk, Sopot, Gdynia)
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.