eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek



Ogłoszenie z dnia 2023-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a8b2b5c-279b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a8b2b5c-279b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332747

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.53.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 350000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Zamawiający wymaga oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych lub zleconych do produkcji przez producenta danego urządzenia dla poniższych urządzeń drukujących.
Lp. Drukarka Uzasadnienie
1 OKI B432dn Drukowanie dokumentów z systemu CEPiK na podstawie wymagań Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
2 Epson L3251 Drukowanie dokumentów z systemu Źródło na użyczonych przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji urządzeniach drukujących.
Dla pozostałych urządzeń Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych lub zleconych do produkcji przez producenta danego urządzenia lub równoważnych oryginalnym. Przez pojęcie „równoważnych“ Zamawiający rozumie produkt, który:
1) jest w pełni kompatybilny ze sprzętem do którego jest przeznaczony. Materiał eksploatacyjny jest poprawnie rozpoznawany, umożliwia wydruk oraz udostępnia informację o aktualnym stanie (procent zużycia i/lub ilość pozostałych stron) - o ile urządzenie obsługuje taką funkcjonalność.
2) nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych.
3) posiada parametry nie gorsze niż produkt oryginalny wyprodukowany lub zlecony do produkcji przez producenta urządzenia w zakresie:
- wydajności (ilość stron) i/lub pojemności (ilość mililitrów),
- jakości wydruku – brak zabrudzeń, jasnych i ciemnych plam, pionowych i/lub poziomych linii, kropek i innych elementów odbiegających od planowanego wydruku.
Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane (nie mogą być ponownie napełniane). Muszą posiadać cechy pierwotnego opakowania, tj. opatrzenie materiału oraz opakowania jego symbolem, zabezpieczenie materiału przed uszkodzeniami w transporcie (opakowanie kartonowe, folia ochronna, zabezpieczenie przed wysypaniem proszku z kasety, zabezpieczenie przed wylaniem tuszu z kartridża/zaschnięciem głowicy).
Każdy z dostarczonych materiałów musi posiadać ważny termin przydatności do użycia (przez okres min. 12 miesięcy liczonych od daty każdej dostawy).
W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z miejsca wskazanego przez Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich późniejszej utylizacji.
Wykonawca pokryje koszty naprawy urządzenia drukującego, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania niezalecanego przez producenta urządzenia materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa zostanie zlecona w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Wykonawca zostanie poinformowany e-mailem przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek uzupełnienia odpowiednich kodów materiałów równoważnych w formularzu ofertowym oraz załączenia do oferty:
1) oświadczenia, że oferowane materiały są w pełni kompatybilne ze sprzętem do którego są przeznaczone (oświadczenie zawarte w treści załącznika nr 4).
2) oświadczenia, że oferowane materiały eksploatacyjne nie naruszają praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (oświadczenie zawarte w treści załącznika nr 4).
3) oświadczenia, że Wykonawca pokryje koszty naprawy urządzenia drukującego, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania niezalecanego przez producenta urządzenia materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę (oświadczenie zawarte w treści załącznika nr 4).
4) karty katalogowej dla każdego z oferowanych materiałów zawierającej przynajmniej: nazwę producenta, symbol (kod) materiału, wydajność (ilość wydruków) i/lub pojemność (ilość mililitrów), listę obsługiwanych urządzeń.
5) ważnego terminowo dokumentu (certyfikatu / zaświadczenia), wystawionego dla producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych o spełnieniu normy ISO 9001:2008 (System Zarządzania Jakością) oraz ISO 14001:2004 (System Zarządzania Środowiskowego).
6) wyników testów wydajnościowych w postaci dokumentu wydanego przez niezależny podmiot dla każdego oferowanego materiału eksploatacyjnego (nie dotyczy poz. nr 5 tj. HP Designjet 111):
- dla tonerów monochromatycznych według standardu ISO/IEC 19752,
- dla tonerów kolorowych według standardu ISO/IEC 19798.
- dla wkładów atramentowych (tuszy) według standardów ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712
Poprzez „niezależny podmiot” Zamawiający rozumie podmiot zajmujący się zgodnie z wpisem w CEIDG testowaniem i sprawdzaniem jakości, który nie jest producentem oferowanych materiałów, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem oferowanych materiałów. Zamawiający żąda powyższego dokumentu w celu potwierdzenia, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie zostało określone w SWZ. Rzeczywiste ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych mogą się różnić od podanych w tabeli i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania.
Opis procedury reklamacji materiałów eksploatacyjnych:
1) Zamawiający przesyła zgłoszenia pocztą elektroniczną z informacją o ich ilości, symbolu oraz z opisem powodu reklamacji,
2) data wysłania korespondencji email będzie datą zgłoszenia reklamacji materiałów,
3) reklamowany materiał będzie zawierał wydruk testowy lub opis problemu,
4) Wykonawca odbierze osobiście reklamowane materiały z siedziby Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu, w terminie do 2 dni roboczych od otrzymanego zgłoszenia, potwierdzając odbiór na protokole reklamacji (załącznik nr 1 do umowy),
5) Wykonawca w terminie do 1 dnia roboczego od dnia odebrania reklamowanych materiałów dostarczy odpowiednie materiały wolne od wad,
6) Zamawiający może żądać wymiany wadliwego materiału w terminie do 12 miesięcy od daty zakończenia umowy.
Ogólne wymagania Zamawiającego:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo niepełnej realizacji zamówienia.
2. Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w wysokości 70% wartości umowy brutto (o ile nie nastąpi rozwiązanie umowy lub wypowiedzenie umowy na podstawie okoliczności opisanych w SWZ).
3. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych materiałów eksploatacyjnych mogą różnić się od podanych w tabeli zestawienie materiałów i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego.
4. Realizacja dostawy materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane mailem przez przedstawiciela Zamawiającego. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniu. Realizacja nastąpi w terminie 96 godzin od złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedziby Urzędu Miasta Rybnika przy ul. Bolesława Chrobrego 2 i złożyć we wskazane miejsce magazynowe.
5. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z miejsca wskazanego przez Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich późniejszej utylizacji. Przedstawiony wymóg dotyczy wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych z drukarek Zamawiającego w trakcie obowiązywania tej umowy. Ilości te każdego dnia zmieniają się dynamicznie więc nie da się określić jaką ilość oraz wagę będą miały materiały pozostałe
po wygaśnięciu poprzedniej umowy na dostawę (i odbiór) materiałów eksploatacyjnych. Można przyjąć, że w ramach umowy łączna ilość odbieranych materiałów do drukarek będzie zbliżona do ilości materiałów dostarczonych. Zużyte materiały mogą być odbierane partiami.
6. Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w Załączniku nr 1 do oferty, będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania na materiały i nie przekroczy wartości umowy.
7. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny jednostkowej na poszczególne materiały.
8. Zapłata następować będzie na podstawie faktur częściowych, wystawionych za każdą zrealizowaną dostawę.
9. Należność będzie regulowana przelewem na wskazany na fakturze rachunek Wykonawcy.
10. Termin zapłaty ustala się na 30 dzień od daty otrzymania faktury.
11. W przypadku wystąpienia 15 reklamacji materiałów eksploatacyjnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.
12. W przypadku wystąpienia reklamacji materiałów równoważnych, których wartość wyniesie powyżej 10% wartości umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych

30192113-6 - Wkłady drukujące

30192112-9 - Głowice barwiące do maszyn drukujących

30125100-2 - Wkłady barwiące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87000,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92225,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87000,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471222721

7.3.3) Ulica: ul. Przędzalniana 35

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8700,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.