Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00358469/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół w gminie Kolbuszowa 2024/2025”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Oświatowy Miasta i Gminy Kolbuszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830444272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zokolbuszowa@poczta.idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-952f4197-2700-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół w gminie Kolbuszowa 2024/2025”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-952f4197-2700-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015146/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół w gminie Kolbuszowa 2024/2025”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZO.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do wykonania przedmiotu zamówienia w Zadaniu Nr 1 potrzebny jest jeden autobus posiadający 40 miejsc siedzących plus miejsca stojące. Długość całej trasy Zadania Nr 1 wynosi 22 km. Liczba uczniów dla wszystkich kursów 61.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 648,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do wykonania przedmiotu zamówienia na całej trasie Zadania Nr 2 potrzebne są 2 autobusy posiadające odpowiednio 40 i 45 miejsc siedzących plus miejsca stojące. Długość całej trasy Zadania Nr 2 wynosi 94 km. Liczba uczniów dla wszystkich kursów 854.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1640,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do obsługi kursu I w Zadaniu Nr 3 potrzebny jest bus posiadający minimum 12 miejsc siedzących. Do wykonania usługi na kursie II,III,IV potrzebny jest 1 autobus posiadający 40 miejsc siedzących plus miejsca stojące. Długość całej trasy Zadania Nr 3 wynosi 37 km. Liczba uczniów dla wszystkich kursów 84.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1188,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do obsługi kursów w Zadaniu Nr 4 do wykonania usługi potrzebny jest 1 autobus posiadający 45 miejsc siedzących plus miejsca stojące. Długość całej trasy Zadania Nr 4 wynosi 72 km. Liczba uczniów dla wszystkich kursów 120.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1319,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOB-TRANS HENRYK SOBALA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141258259
7.3.4) Miejscowość: KOPCIE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Autobusem Kowalski Franciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141186206
7.3.4) Miejscowość: Domatków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kowalski Franciszek Przewóz Osób Autobusem
jakie przetargi wygrała firma
Kowalski Franciszek Przewóz Osób Autobusem
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1188,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1188,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1188,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nauka Jazdy Jan Blat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141238038
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1188,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1319,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1319,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1319,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Bujak Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141209686
7.3.4) Miejscowość: Trzęsówka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1319,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Dostawa mięsa i wędlin - powtórzenie
- Realizacja usługi zapewnienia opieki medycznej dla bezdomnych zwierząt zgodnie z Programem opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Kolbuszowa w 2026 r
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych, wewnętrznych, chodników, parkingów i placów na terenie gminy Kolbuszowa w miesiącach styczeń, luty, marzec 2026"- sołectwa: Widełka i Kupno
- Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Górnej do przepustowości 5500 m3/d - Etap II
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego Reguły
- "Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Słomniki w 2026 roku z podziałem na zadania"
- Przewóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026, t.j. od 07.01.2026 do 26.06.2026
- Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Usługi transportu, transportu medycznego i transportu sanitarnego - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





