eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockWykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach gminnych



Og³oszenie z dnia 2023-09-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.serock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach gminnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bbd12836-5c36-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00412836

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00025858/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://serock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://serock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z tre¶ci± Rozdzia³u III pkt 1 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock z siedzib± w Serocku, ul. Rynek 21, 05-140 Serock;
2) W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ e-mail: piotr.glen@wiknet.net.pl.
3) Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4) Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Zamawiaj±cy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na niego obowi±zki.
Pozosta³e informacje dotycz±ce RODO zawarte s± w rozdziale I pkt 17 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRI.271.2.33.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych stanowi±cych w³asno¶æ Miasta i Gminy Serock zlokalizowanych w Serocku przy ul. Nasielskiej 21 miejscowo¶ci Serock. Zakres dostawy i sposób przeprowadzenia prac instalacyjno-monta¿owych zwi±zanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznych przedstawia dokumentacja projektowa (projekty wykonawcze) autorstwa firmy AMM Investments Sp. z o.o., ul. Domaniewska 17/19 lok. 133, 02 – 663 Warszawa stanowi±ca za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ.
2) Szczegó³owo przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawê i monta¿ dwóch systemów monta¿owych wykonanych z aluminium, obliczonych i zaplanowanych dla uwarunkowañ – monta¿ instalacji na dachach istniej±cych budynków gospodarczych.
- dostawê i monta¿ modu³ów fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy znamionowej 450 Wp - 50 sztuk (instalacja dla MGZGK w Serocku);
- dostawê i monta¿ modu³ów fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy znamionowej 450 Wp - 89 sztuk (instalacja dla MGZW w Serocku);
- dostawê i monta¿ inwertera fotowoltaicznego o mocy znamionowej 27,6 kW w optymalnym miejscu, uzgodnionym z Zamawiaj±cym - 1 szt.;
- dostawê i monta¿ inwertera fotowoltaicznego o mocy znamionowej 10,0 kW w optymalnym miejscu, uzgodnionym z Zamawiaj±cym - 1 szt.;
- dostawê i monta¿ inwertera fotowoltaicznego o mocy znamionowej 22,0 kW w optymalnym miejscu, uzgodnionym z Zamawiaj±cym - 1 szt.;
- pod³±czenie strony DC do inwertera fotowoltaicznego i przeprowadzenie odpowiednich pomiarów elektrycznych stringów – 3 kpl. (dla ka¿dego inwertera);
- pod³±czenie strony AC do istniej±cych z³±czy kablowo-pomiarowych – 2 kpl. (dla ka¿dej instalacji).
- wykonanie rozruchu instalacji PV;
- wykonanie i konfiguracja systemu do zdalnego monitorowania z pozycji telefonu lub komputera pracy inwertera i ilo¶ci wytwarzanej energii elektrycznej.
- wykonanie pozosta³ych prac niezbêdnych do uznania zadania jako kompletnego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71355200-3 - Wykonywanie badañ

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na realizacji dodatkowych dostaw i robót budowlanych/prac monta¿owo-instalacyjnych zwi±zanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej na obiekcie gminnym – teren stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Stanis³awowo, w zakres której wchodzi:
- dostawa i monta¿ systemu monta¿owego wykonanego ze stali ocynkowanej, obliczonego i zaplanowanego dla uwarunkowañ – monta¿ instalacji na gruncie.
- dostawa i monta¿ modu³ów fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy znamionowej 450 Wp - 88 sztuk.
- dostawa i monta¿ inwertera fotowoltaicznego o mocy znamionowej 40,0 kW w optymalnym miejscu, uzgodnionym z Zamawiaj±cym - 1 szt.;
- pod³±czenie strony DC do inwertera fotowoltaicznego i przeprowadzenie odpowiednich pomiarów elektrycznych stringów;
- pod³±czenie strony AC do istniej±cej rozdzielni w budynku stacji uzdatniania wody;
- wykonanie rozruchu instalacji PV;
- wykonanie i konfiguracja systemu do zdalnego monitorowania z pozycji telefonu lub komputera pracy inwertera i ilo¶ci wytwarzanej energii elektrycznej.
- wykonanie pozosta³ych prac niezbêdnych do uznania zadania jako kompletnego.
Zakres dodatkowych dostaw i robót budowlanych/prac monta¿owo-instalacyjnych zosta³ przedstawiony w przygotowanym przez Zamawiaj±cego formularzu kalkulacji cenowej stanowi±cym za³±cznik nr 1a do niniejszej SWZ, który nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w niepe³nym zakresie, i zlecenia tylko jej czê¶ci w zale¿no¶ci od potrzeb i posiadanych ¶rodków finansowych przez Zamawiaj±cego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo udzielenia w ramach prawa opcji wybranemu Wykonawcy zamówienia jedynie na wybrany z spo¶ród elementów wyszczególnionych w kalkulacji cenowej zakres dostaw i robót budowlanych/prac monta¿owo-instalacyjnych. Prawo opcji bêdzie realizowane na nastêpuj±cych zasadach:
- prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
- do udzielenia dodatkowych dostaw i robót budowlanych/prac monta¿owo-instalacyjnych zastosowanie bêd± mia³y ceny okre¶lone w kalkulacji cenowej stanowi±cej za³±cznik nr 1a do SWZ. Ceny okre¶lone w kalkulacji cenowej bêd± identyczne jak dla zamówienia podstawowego;
- o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê odrêbnym pismem/o¶wiadczeniem, w którym równie¿ zostanie okre¶lona warto¶æ umowy.
- Zamawiaj±cy bêdzie móg³ skorzystaæ z prawa opcji jedynie w sytuacji, gdy najkorzystniejsza oferta na realizacjê zamówienia podstawowego nie bêdzie wyczerpywa³a wysoko¶ci ¶rodków jak± Zamawiaj±cy zaplanowa³ na realizacjê zamówienia.
- warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest z³o¿enie pisemnego o¶wiadczenia przez Zamawiaj±cego w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy z Wykonawc±, o skorzystaniu z tego prawa, w którym ustali ostateczny zakres rzeczowy zlecenia.
- brak pisemnego o¶wiadczenia woli ze strony Zamawiaj±cego o skorzystaniu z prawa opcji nie mo¿e stanowiæ podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcê.
- Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w niepe³nym zakresie, i zlecenia tylko jej czê¶ci w zale¿no¶ci od potrzeb i posiadanych ¶rodków finansowych przez Zamawiaj±cego.
- w przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji w ca³o¶ci, Wykonawcy przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie jedynie za zakres prac zleconych przez Zamawiaj±cego w sk³adanym przez niego o¶wiadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji.
- w zakresie realizacji zamówienia objêtego prawem opcji stosuje siê odpowiednio zapisy umowy jak dla zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdzia³ III pkt 5 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi na ca³y zakres zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) ZDOLNO¦CI DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEÑ DO PROWADZENIA OKRE¦LONEJ DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRÊBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
4) ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) do¶wiadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 30 kWp ka¿da.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
- co najmniej 1 osob± posiadaj±c± wa¿ne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „D”, uprawniaj±ce do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontu, monta¿u i kontrolno-pomiarowym,
- co najmniej 1 osob± posiadaj±c± wa¿ne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „E”, uprawniaj±ce do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontu i monta¿u.
Zakres uprawnieñ, o których mowa powy¿ej musi obejmowaæ co najmniej n/w punkty:
1. urz±dzenia pr±dotwórcze przy³±czone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez wzglêdu na wysoko¶æ napiêcia znamionowego,
2. urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV
oraz w przypadku osoby posiadaj±cej ¶wiadectwo kwalifikacyjne „D” zajmuj±cej siê pomiarami elektrycznymi wymagany jest dodatkowo punkt 10: aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urz±dzenia i instalacje automatycznej regulacji: sterowania i zabezpieczeñ urz±dzeñ i instalacji wymienionych w pkt. 1-9.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi/ pracami instalacyjno-monta¿owymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) Zamawiaj±cy, dzia³aj±c zgodnie z art. 105 i 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami oraz cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z wymaganiami zwi±zanymi z realizacj± zamówienia, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± n/w przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) kart technicznych oferowanych paneli fotowoltaicznych i inwerterów (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Wykonawcê), zawieraj±cych co najmniej dane opisuj±ce parametry techniczne zawarte w dokumentacji projektowej (Tabela 2 – dla paneli fotowoltaicznych i Tabela 3 – dla inwerterów).
2) Je¿eli wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± w/w przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

karty techniczne oferowanych paneli fotowoltaicznych i inwerterów (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Wykonawcê), zawieraj±cych co najmniej dane opisuj±ce parametry techniczne zawarte w dokumentacji projektowej (Tabela 2 – dla paneli fotowoltaicznych i Tabela 3 – dla inwerterów).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca do³±cza do oferty KALKULACJÊ CENOW¡ ZAMÓWIENIA OPCJONALNEGO wg arkusza przygotowanego i udostêpnionego przez Zamawiaj±cego stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ. Zamawiaj±cy wymaga aby ceny jednostkowe za wykonanie poszczególnych podobnych rodzajów dostaw, us³ug lub robót budowlanych/prac instalacyjno-monta¿owych dla zamówienia opcjonalnego i zamówienia podstawowego by³y to¿same. Kalkulacja cenowa zamówienia opcjonalnego jest dokumentem, który s³u¿y ustaleniu ceny, czyli wynagrodzenia wykonawcy za dostawy, us³ug lub robót budowlanych/prac instalacyjno-monta¿owych i stanowi± element oferty, który nie podlega uzupe³nieniu w trybie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Kalkulacja cenowa zamówienia opcjonalnego musi zostaæ z³o¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci w formie lub postaci elektronicznej. Kalkulacja cenowa jest czê¶ci± oferty i musi byæ z³o¿ona z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty - nale¿y opatrzyæ j± podpisem elektronicznym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-04 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa: https://serock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-04 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1) Zamawiaj±cy przewidzia³ wynagrodzenie rycza³towe w rozumieniu art. 632 Kodeks cywilny. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu objêtego przedmiotem zamówienia oraz zapozna³ siê z udostêpnion± dokumentacj± projektow±, a tak¿e zdoby³ na swoj± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy nie przewiduje organizowania wizji lokalnej. Potencjalni oferenci zobowi±zani s± dokonaæ jej we w³asnym zakresie.
2) Przedmiary robót nale¿y traktowaæ jako opracowanie stanowi±ce uzupe³nienie dokumentacji projektowej, maj±ce s³u¿yæ wy³±cznie jako pomoc w zidentyfikowaniu zakresu dostawy, prac monta¿owych i us³ug towarzysz±cych. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wzajemnie siê wykluczaj±cych rozbie¿no¶ci pomiêdzy Przedmiarami robót a dokumentacj± projektow±, wycenê nale¿y sporz±dziæ w oparciu o dokumentacjê projektow±, ewentualn± wizjê lokaln± w terenie i zapisy SWZ.
3) Zamawiaj±cy okre¶la wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci zwi±zane z monta¿em instalacji fotowoltaicznych.
4) W przypadku skorzystania z prawa opcji i realizacji poszczególnych czê¶ci/elementów zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawca zobowi±zany bêdzie wnie¶æ w ci±gu 5 dni od z³o¿enia przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia w tym zakresie dodatkowe zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % wynagrodzenia brutto zleconego zakresu rzeczowego dostaw i prac instalacyjno-monta¿owych w ramach prawa opcji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.