eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Zakup i dostawa Mammografu dla SP ZOZ w Siemiatyczach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa Mammografu dla SP ZOZ w Siemiatyczach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e358f596-4641-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa Mammografu dla SP ZOZ w Siemiatyczach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e358f596-4641-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037152/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zadkup i dostawa mammografu dla SP ZOZ w Siemiatyczach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/14/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 786574,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, posadowienie, instalacja oraz rozruch nowego aparatu do badań mammograficznych dla SP ZOZ w Siemiatyczach w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego w którym obecnie znajduje się aparat TK. Parametry graniczne urządzenia zawiera załącznik nr 2 do SWZ stanowiący integralną część oferty
2. Zamawiający zaznacza, iż zamówienie wymienione w pkt 1 odbywać się będzie przy zachowaniu funkcjonowania obecnego apatytu TK znajdującego się w tym samym pomieszczeniu.
3. Zamawiający wymaga aby obecnie funkcjonujący aparat TK znajdujący się w pomieszczeniu pozostał w trybie pracy czynnej/aktywnej umożliwiającej przeprowadzanie bieżących badań, co należy uwzględnić również przy zgłoszeniach do wymaganych instytucji (np. Sanepid) oraz w projekcie osłon stałych.
4. Wykonanie/zaktualizowanie projektu osłon stałych wraz z jej uzgodnieniami w SANEPID po stronie Wykonawcy dla obydwu urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu. Zmawiający udostępnia aktualny projekt osłon stałych dla pomieszczenia w jakich posiadaniu się znajduje wniosku zawiera zał 2a dodatkowo zamawiający udostępnia Rzut I piętra
5. Wykonawca przeprowadzi niezbędne prace przystosowawcze instalacji Pracowni w zakresie niezbędnym do instalacji aparatu zgodnie z obecnymi wymogami prawa, umożliwiające rozruch oraz pełne i trwałe użytkowanie nowego aparatu mamograficznego .
6. Prace o których mowa w pkt powyżej powinny odbyć się przy zachowaniu pełnej funkcjonalności już znajdującego się w pomieszczeniu aparatu TK
7. Wykonawca dokona korekty instalacji osłon stałych w przypadku w którym bieżąca osłona okaże się niewystarczająca.
8. Wykonawca w przypadku o którym mowa w pkt 7 dokona przywrócenia pomieszczenia do stanu pierwotnego poprzez przeprowadzenie niezbędnych prac po wykonana korekty osłon.
9. Wykonawca przed złożeniem oferty dokona obliczeń odnośnie poprawności osłon stałych i na tej podstawie ujmie potrzebę bądź brak podstaw do wzmocnienia osłon stałych.
10. Jeżeli jest to niezbędne przy uzyskiwaniu pozwolenia na użytkowanie oraz wymagane przepisami prawa, wykonawca wyznaczy strefy i udokumentuje wyniki pomiarów. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego ekranowania pomieszczeń pod oferowane urządzenie z uwzględnieniem istniejącego TK
11. Dostarczenie wszelkich dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia niezbędnych do dopuszczenia aparatu do eksploatacji przez właściwy oddział SANEPID.
12. Wykonawca dostarczy aparat Mammograficzny w parametrach granicznych nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1 do SWZ (Formularz ofertowo – cenowy wraz ze specyfikacją).
13. Wykonawca dokona integracji urządzenia z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem PACS
14. Wykonawca dokona integracji, umożliwiającej przeprowadzanie opisów w zakresie teleradiologii, świadczonych przez firmę zewnętrzną na rzecz Zamawiającego.
15. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, pełną instalacją dotyczącą aparatu Mammografii oraz niezbędnych do funkcjonowania urządzeń, posadowieniem, integracją oraz instalacją będzie się odbywać w całości na koszt i ryzyko Wykonawcy.
16. Pomieszczenie w którym ma zostać zainstalowany aparat mammografii znajduje się na I piętrze nowego skrzydła.
17. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, a po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji, a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.
18. Miejscem dostawy sprzętu jest siedziba Zamawiającego - SP ZOZ w Siemiatyczach, przy ul. Szpitalnej 8, pomieszczenia, wskazane przez Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
19. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie instruktażu z obsługi i konserwacji urządzenia, zasad bhp, dla personelu Zamawiającego z uzyskaniem certyfikatu.
20. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/montażu oraz uruchomieniu gotowy do pracy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.
21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111650-2 - Urządzenia do mammografii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 860600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Creator-Comm Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017499390

7.3.3) Ulica: Dolna 30a/5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-774

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86060000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.