eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Zakup i dostawa Mammografu dla SP ZOZ w Siemiatyczach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa Mammografu dla SP ZOZ w Siemiatyczach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.2.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Szpitalna 8

1.4.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.4.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393810

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00383522/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, posadowienie, instalacja oraz rozruch nowego aparatu do badań mammograficznych dla SP ZOZ w Siemiatyczach w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego w którym obecnie znajduje się aparat TK. Parametry graniczne urządzenia zawiera załącznik nr 2 do SWZ stanowiący integralną część oferty
2. Zamawiający zaznacza, iż zamówienie wymienione w pkt 1 odbywać się będzie przy zachowaniu funkcjonowania obecnego apatytu TK znajdującego się w tym samym pomieszczeniu.
3. Zamawiający wymaga aby obecnie funkcjonujący aparat TK znajdujący się w pomieszczeniu pozostał w trybie pracy czynnej/aktywnej umożliwiającej przeprowadzanie bieżących badań, co należy uwzględnić również przy zgłoszeniach do wymaganych instytucji (np. Sanepid) oraz w projekcie osłon stałych.
4. Wykonanie/zaktualizowanie projektu osłon stałych wraz z jej uzgodnieniami w SANEPID po stronie Wykonawcy dla obydwu urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu. Zmawiający udostępnia aktualny projekt osłon stałych dla pomieszczenia w jakich posiadaniu się znajduje wniosku zawiera zał 2a dodatkowo zamawiający udostępnia Rzut I piętra
5. Wykonawca przeprowadzi niezbędne prace przystosowawcze instalacji Pracowni w zakresie niezbędnym do instalacji aparatu zgodnie z obecnymi wymogami prawa, umożliwiające rozruch oraz pełne i trwałe użytkowanie nowego aparatu mamograficznego .
6. Prace o których mowa w pkt powyżej powinny odbyć się przy zachowaniu pełnej funkcjonalności już znajdującego się w pomieszczeniu aparatu TK
7. Wykonawca dokona korekty instalacji osłon stałych w przypadku w którym bieżąca osłona okaże się niewystarczająca.
8. Wykonawca w przypadku o którym mowa w pkt 7 dokona przywrócenia pomieszczenia do stanu pierwotnego poprzez przeprowadzenie niezbędnych prac po wykonana korekty osłon.
9. Wykonawca przed złożeniem oferty dokona obliczeń odnośnie poprawności osłon stałych i na tej podstawie ujmie potrzebę bądź brak podstaw do wzmocnienia osłon stałych.
10. Jeżeli jest to niezbędne przy uzyskiwaniu pozwolenia na użytkowanie oraz wymagane przepisami prawa, wykonawca wyznaczy strefy i udokumentuje wyniki pomiarów. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego ekranowania pomieszczeń pod oferowane urządzenie z uwzględnieniem istniejącego TK
11. Dostarczenie wszelkich dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia niezbędnych do dopuszczenia aparatu do eksploatacji przez właściwy oddział SANEPID.
12. Wykonawca dostarczy aparat Mammograficzny w parametrach granicznych nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1 do SWZ (Formularz ofertowo – cenowy wraz ze specyfikacją).
13. Wykonawca dokona integracji urządzenia z posiadanymi przez Zamawiającego oprogramowaniem RIS - ORION; HIS OPTIMED firmy Comarch oraz PACS – VIZO.
14. Wykonawca dokona integracji, umożliwiającej przeprowadzanie opisów w zakresie teleradiologii, świadczonych przez firmę zewnętrzną na rzecz Zamawiającego.
15. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, pełną instalacją dotyczącą aparatu Mammografii oraz niezbędnych do funkcjonowania urządzeń, posadowieniem, integracją oraz instalacją będzie się odbywać w całości na koszt i ryzyko Wykonawcy.
16. Pomieszczenie w którym ma zostać zainstalowany aparat mammografii znajduje się na I piętrze nowego skrzydła.
17. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, a po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji, a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.
18. Miejscem dostawy sprzętu jest siedziba Zamawiającego - SP ZOZ w Siemiatyczach, przy ul. Szpitalnej 8, pomieszczenia, wskazane przez Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
19. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie instruktażu z obsługi i konserwacji urządzenia, zasad bhp, dla personelu Zamawiającego z uzyskaniem certyfikatu.
20. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/montażu oraz uruchomieniu gotowy do pracy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.
21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, posadowienie, instalacja oraz rozruch nowego aparatu do badań mammograficznych dla SP ZOZ w Siemiatyczach w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego w którym obecnie znajduje się aparat TK. Parametry graniczne urządzenia zawiera załącznik nr 2 do SWZ stanowiący integralną część oferty
2. Zamawiający zaznacza, iż zamówienie wymienione w pkt 1 odbywać się będzie przy zachowaniu funkcjonowania obecnego apatytu TK znajdującego się w tym samym pomieszczeniu.
3. Zamawiający wymaga aby obecnie funkcjonujący aparat TK znajdujący się w pomieszczeniu pozostał w trybie pracy czynnej/aktywnej umożliwiającej przeprowadzanie bieżących badań, co należy uwzględnić również przy zgłoszeniach do wymaganych instytucji (np. Sanepid) oraz w projekcie osłon stałych.
4. Wykonanie/zaktualizowanie projektu osłon stałych wraz z jej uzgodnieniami w SANEPID po stronie Wykonawcy dla obydwu urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu. Zmawiający udostępnia aktualny projekt osłon stałych dla pomieszczenia w jakich posiadaniu się znajduje wniosku zawiera zał 2a dodatkowo zamawiający udostępnia Rzut I piętra
5. Wykonawca przeprowadzi niezbędne prace przystosowawcze instalacji Pracowni w zakresie niezbędnym do instalacji aparatu zgodnie z obecnymi wymogami prawa, umożliwiające rozruch oraz pełne i trwałe użytkowanie nowego aparatu mamograficznego .
6. Prace o których mowa w pkt powyżej powinny odbyć się przy zachowaniu pełnej funkcjonalności już znajdującego się w pomieszczeniu aparatu TK
7. Wykonawca dokona korekty instalacji osłon stałych w przypadku w którym bieżąca osłona okaże się niewystarczająca.
8. Wykonawca w przypadku o którym mowa w pkt 7 dokona przywrócenia pomieszczenia do stanu pierwotnego poprzez przeprowadzenie niezbędnych prac po wykonana korekty osłon.
9. Wykonawca przed złożeniem oferty dokona obliczeń odnośnie poprawności osłon stałych i na tej podstawie ujmie potrzebę bądź brak podstaw do wzmocnienia osłon stałych.
10. Jeżeli jest to niezbędne przy uzyskiwaniu pozwolenia na użytkowanie oraz wymagane przepisami prawa, wykonawca wyznaczy strefy i udokumentuje wyniki pomiarów. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego ekranowania pomieszczeń pod oferowane urządzenie z uwzględnieniem istniejącego TK
11. Dostarczenie wszelkich dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia niezbędnych do dopuszczenia aparatu do eksploatacji przez właściwy oddział SANEPID.
12. Wykonawca dostarczy aparat Mammograficzny w parametrach granicznych nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1 do SWZ (Formularz ofertowo – cenowy wraz ze specyfikacją).
13. Wykonawca dokona integracji urządzenia z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem PACS
14. Wykonawca dokona integracji, umożliwiającej przeprowadzanie opisów w zakresie teleradiologii, świadczonych przez firmę zewnętrzną na rzecz Zamawiającego.
15. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, pełną instalacją dotyczącą aparatu Mammografii oraz niezbędnych do funkcjonowania urządzeń, posadowieniem, integracją oraz instalacją będzie się odbywać w całości na koszt i ryzyko Wykonawcy.
16. Pomieszczenie w którym ma zostać zainstalowany aparat mammografii znajduje się na I piętrze nowego skrzydła.
17. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, a po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji, a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.
18. Miejscem dostawy sprzętu jest siedziba Zamawiającego - SP ZOZ w Siemiatyczach, przy ul. Szpitalnej 8, pomieszczenia, wskazane przez Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
19. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie instruktażu z obsługi i konserwacji urządzenia, zasad bhp, dla personelu Zamawiającego z uzyskaniem certyfikatu.
20. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/montażu oraz uruchomieniu gotowy do pracy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.
21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-18 10:00

Po zmianie:
2022-10-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-18 10:10

Po zmianie:
2022-10-20 10:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-16

Po zmianie:
2022-11-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.