Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323933/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
- 2024/BZP 00274286/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 512186788
1.5.8.) Numer faksu: 913261429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5166e727-2792-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028126/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie „Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku w gminie Wolin wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323933/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1840371,4 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin (II postępowanie), w przedmiocie „Część 1: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kodrąbek, w gminie Wolin wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty budowlane: a) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne: nawierzchnie utwardzone, ciągi pieszo-jezdne, ogrodzenie terenu, realizacja zieleni, opaska wokół budynku; b) roboty ogólnobudowlane: roboty ziemne, realizacja konstrukcji obiektu (fundamenty, ściany, więźba dachowa), montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej, izolacja termiczna, docieplenia, prace wykończeniowe; c) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne oraz w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków: - instalacja c.o., pompa ciepła, montaż grzejników oraz armatury oraz oprzewodowania instalacji; przyłącze oraz instalacja wodociągowa, próby, badania oraz pomiary; d) roboty instalacyjne elektryczne: linia kablowa zasilająca, oświetlenie zewnętrzne, instalacje elektryczne wewnętrzne, montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, oprzewodowanie (kable i przewody), instalacja uziemiająca, prace kontrolno-pomiarowe, instalacja fotowoltaiczna. Inwestycja jest realizowana na podstawie: 1) Część 1: Decyzja Starosty Kamieńskiego nr 350/2021 z 14.07.2021r. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: a) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ, w skład której dla każdej części zamówienia wchodzi: 1) Projekt budowlano wykonawczy - branża architektoniczna; 2) Projekt budowlano wykonawczy - branża elektryczna; 3) Projekt budowlano wykonawczy - branża sanitarna; 4) Opinia geotechniczna; 5) Specyfikacje techniczne; 6) Przedmiar robót; b) Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 911639,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin (II postępowanie), w przedmiocie „Część 2: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Koniewie, w gminie Wolin wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty budowlane: a) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne: nawierzchnie utwardzone, ciągi pieszo-jezdne, ogrodzenie terenu, realizacja zieleni, opaska wokół budynku; b) roboty ogólnobudowlane: roboty ziemne, realizacja konstrukcji obiektu (fundamenty, ściany, więźba dachowa), montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej, izolacja termiczna, docieplenia, prace wykończeniowe; c) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne oraz w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków: - instalacja c.o., pompa ciepła, montaż grzejników oraz armatury oraz oprzewodowania instalacji; przyłącze oraz instalacja wodociągowa, próby, badania oraz pomiary; d) roboty instalacyjne elektryczne: linia kablowa zasilająca, oświetlenie zewnętrzne, instalacje elektryczne wewnętrzne, montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, oprzewodowanie (kable i przewody), instalacja uziemiająca, prace kontrolno-pomiarowe, instalacja fotowoltaiczna. Inwestycja jest realizowana na podstawie: 1) Część 2: Decyzja Starosty Kamieńskiego nr 287/2021 z 14.06.2021r.. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: a) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ, w skład której dla każdej części zamówienia wchodzi: 1) Projekt budowlano wykonawczy - branża architektoniczna; 2) Projekt budowlano wykonawczy - branża elektryczna; 3) Projekt budowlano wykonawczy - branża sanitarna; 4) Opinia geotechniczna; 5) Specyfikacje techniczne; 6) Przedmiar robót; b) Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 928731,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1266858,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1266858,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1266858,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUEFFECT Sp. z o. o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382128652
7.3.3) Ulica: Małkowskiego 30/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-304
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUEFFECT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BAUEFFECT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1266858,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1266864,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1266864,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1266864,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUEFFECT Sp. z o. o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382128652
7.3.3) Ulica: Małkowskiego 30/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-304
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUEFFECT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BAUEFFECT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1266864,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WOLIN
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdów przystosowanych do odbierania i transportu odpadów komunalnych (śmieciarek)"
- PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ - UL MŁYŃSKIEJ W KOŁCZEWIE
więcej: przetargi WOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- "PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I",
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.