eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin (II postępowanie)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin (II postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 512186788

1.5.8.) Numer faksu: 913261429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin (II postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5166e727-2792-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028126/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie „Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku w gminie Wolin wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323933/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2022.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1840371,4 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin (II postępowanie), w przedmiocie „Część 1: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kodrąbek, w gminie Wolin wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty budowlane: a) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne: nawierzchnie utwardzone, ciągi pieszo-jezdne, ogrodzenie terenu, realizacja zieleni, opaska wokół budynku; b) roboty ogólnobudowlane: roboty ziemne, realizacja konstrukcji obiektu (fundamenty, ściany, więźba dachowa), montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej, izolacja termiczna, docieplenia, prace wykończeniowe; c) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne oraz w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków: - instalacja c.o., pompa ciepła, montaż grzejników oraz armatury oraz oprzewodowania instalacji; przyłącze oraz instalacja wodociągowa, próby, badania oraz pomiary; d) roboty instalacyjne elektryczne: linia kablowa zasilająca, oświetlenie zewnętrzne, instalacje elektryczne wewnętrzne, montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, oprzewodowanie (kable i przewody), instalacja uziemiająca, prace kontrolno-pomiarowe, instalacja fotowoltaiczna. Inwestycja jest realizowana na podstawie: 1) Część 1: Decyzja Starosty Kamieńskiego nr 350/2021 z 14.07.2021r. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: a) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ, w skład której dla każdej części zamówienia wchodzi: 1) Projekt budowlano wykonawczy - branża architektoniczna; 2) Projekt budowlano wykonawczy - branża elektryczna; 3) Projekt budowlano wykonawczy - branża sanitarna; 4) Opinia geotechniczna; 5) Specyfikacje techniczne; 6) Przedmiar robót; b) Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 911639,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Budowa świetlicy wiejskiej w Koniewie i w Kodrąbku, gm. Wolin (II postępowanie), w przedmiocie „Część 2: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Koniewie, w gminie Wolin wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty budowlane: a) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne: nawierzchnie utwardzone, ciągi pieszo-jezdne, ogrodzenie terenu, realizacja zieleni, opaska wokół budynku; b) roboty ogólnobudowlane: roboty ziemne, realizacja konstrukcji obiektu (fundamenty, ściany, więźba dachowa), montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej, izolacja termiczna, docieplenia, prace wykończeniowe; c) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne oraz w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków: - instalacja c.o., pompa ciepła, montaż grzejników oraz armatury oraz oprzewodowania instalacji; przyłącze oraz instalacja wodociągowa, próby, badania oraz pomiary; d) roboty instalacyjne elektryczne: linia kablowa zasilająca, oświetlenie zewnętrzne, instalacje elektryczne wewnętrzne, montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, oprzewodowanie (kable i przewody), instalacja uziemiająca, prace kontrolno-pomiarowe, instalacja fotowoltaiczna. Inwestycja jest realizowana na podstawie: 1) Część 2: Decyzja Starosty Kamieńskiego nr 287/2021 z 14.06.2021r.. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: a) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ, w skład której dla każdej części zamówienia wchodzi: 1) Projekt budowlano wykonawczy - branża architektoniczna; 2) Projekt budowlano wykonawczy - branża elektryczna; 3) Projekt budowlano wykonawczy - branża sanitarna; 4) Opinia geotechniczna; 5) Specyfikacje techniczne; 6) Przedmiar robót; b) Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 928731,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1266858,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1266858,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1266858,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUEFFECT Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382128652

7.3.3) Ulica: Małkowskiego 30/1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-304

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1266858,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1266864,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1266864,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1266864,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUEFFECT Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382128652

7.3.3) Ulica: Małkowskiego 30/1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-304

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1266864,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.