eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa maszyn włókienniczych w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów" w ramach Krajowego Planu Odbudowy (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa maszyn włókienniczych w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fb13467-2c5a-4620-b02c-9641ae599f3b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa maszyn włókienniczych w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fb13467-2c5a-4620-b02c-9641ae599f3b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094036/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 PŁASKA MASZYNA DZIEWIARSKA - Dostawa maszyn włókienniczych w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy CZĘŚĆ 1

1.2.15 HAFCIARKA- Dostawa maszyn włókienniczych w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy CZĘŚĆ 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy – czyli wsparcia z europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) ustanowionego rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. (Dz.U. UE L 57 z 18.02.2021)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293643

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/BCU/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

płaska maszyna dziewiarska z dedykowanym oprogramowaniem i niezbędnym zestawem sprzętu komputerowego oraz usługami komplementarnymi 1 zestaw (na który składa się:
• Płaska maszyna dziewiarska – 1 szt.
• Oprogramowanie do tworzenia wzorów typu CAD/CAM – 1 szt.
• Zestaw sprzętu komputerowego:
• Komputer – 1 szt.
• Monitor – 2 szt.
• Klawiatura – 1 szt.
• Mysz – 1 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 42700000-3 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych, odzieży i skóry

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42710000-6 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 101410 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa maszyn włókienniczych w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy – czyli wsparcia z europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) ustanowionego rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. (Dz.U. UE L 57 z 18.02.2021)- hafciarka z wyposażeniem wraz z usługami komplementarnymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 42700000-3 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych, odzieży i skóry

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42715000-1 - Maszyny do szycia

4.5.5.) Wartość części: 21617 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121832,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490954,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121832,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „TEXTILIA POLSKA” Sp. z o.o. Ul. Beskidzka 120/122, 91-610 Łódź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-24-74-929

7.3.3) Ulica: Ul. Beskidzka 120/122, 91-610 Łódź

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121832,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „pzp”, Zamawiający informuje, że postępowanie w niniejszej sprawie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 pzp tj. cena najkorzystniejszej oferty (179468,07 zł) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (26 592,60 PLN brutto.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin dostawy: 30 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż 31.08.2025

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.