Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340326/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 30
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 748 11 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83d58190-11cd-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83d58190-11cd-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00115930/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340326
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.261.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 467294,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest:a)całodobowa usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, w budynku oraz na posesji wokół budynku przy pl. Powstańców Śl. 14 zgodnie z zapisami punktu 5 podpunkt a i c oraz Załącznika nr 7a do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla budynku przy pl. Powstańców Śl. 14 we Wrocławiu”b)usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, w wyznaczonym czasie, w budynku oraz na posesji wokół budynku przy ul. Tkackiej 6-8 zgodnie z zapisami punktu 5 podpunkt b i c oraz Załącznika nr 7b do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla budynku przy ul. Tkackiej 6-8 we Wrocławiu” . Obiekty winny być chronione:
a)W budynku przy pl. Powstańców Śląskich 14 we Wrocławiu: 24 godziny na dobę we wszystkie dni miesiąca, w systemie:•w dni robocze pracy Sądu od wtorku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30 – przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony ,
•w każdy poniedziałek roboczy pracy Sądu, w godzinach od 7:30 do 18:00 przez 2 (dwóch) pracowników ochrony, w tym jeden wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony,•w pozostałych dniach i godzinach – ochrona będzie świadczona przez 1 (jednego) pracownika ochrony bez wymogu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.b)W budynku przy ul. Tkackiej 6-8 we Wrocławiu w systemie:•12,5 godziny na dobę, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:30 do 19:00 w systemie pojedynczej obsady przez pracownika ochrony bez wymogu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. •W godzinach od 19:00 do 6:30 od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i dni świąteczne obiekt chroniony jest wyłącznie poprzez monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie oraz podejmowanie interwencji przez pracowników ochrony Wykonawcy (grupa interwencyjna/szybkiego reagowania) natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego.c)W przypadku ustanowienia Zarządzeniem Prezesa lub Dyrektora Sądu danego dnia roboczego dniem wolnym od pracy [np. poniedziałku, wtorku, środy, czwartku lub piątku] oraz wyznaczenia danej soboty jako dnia, w którym odpracowany zostanie ten dzień, czas pracy ochrony w sobotę będzie wynosił odpowiednio jak w dni robocze.Przedmiotowa usługa obejmuje również:a)stały, całodobowy monitoring ochranianych obiektów wraz z przyległym terenem poprzez monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiektach oraz podejmowanie interwencji przez pracowników ochrony Wykonawcy (grupa szybkiego reagowania) natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego,b)obsługę bramki do wykrywania metali typu Uniqcsan model UZ800 oraz obsługę urządzenia rentgenowskiego do prześwietlenia bagażu Uniqcsan model SF5030C, w budynku przy pl. Powstańców Śl. 14 we Wrocławiu. Pozostałe informacje w SWZ i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312310-5 - Usługi dozoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466061,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603890,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466061,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772292448
7.3.3) Ulica: ul. Racławicka 15-19/412
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-149
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466061,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach biurowych i muzealnych należących do Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie w podziale na 3 części
- Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Usługa ochrony mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego Polbus we Wrocławiu przy ul. Suchej 1
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.