Og³oszenie z dnia 2023-09-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00477765/01 - Wynik z dnia 2023-11-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Centrum Kultury Dawnej w m. Wysokie – II etap (m³yn, plac zabaw, Zagospodarowanie terenu)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zamo¶æ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zamo¶æ
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-29-59
1.5.8.) Numer faksu: 84 639-23-64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Centrum Kultury Dawnej w m. Wysokie – II etap (m³yn, plac zabaw, Zagospodarowanie terenu)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a31275a0-58a8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00408393
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00053106/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa Centrum Kultury Dawnej w m. Wysokie - II etap (m³yn, plac zabaw, zagospodarowanie terenu)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane ze ¶rodków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
3. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy zakupowej, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do „Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
6. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.
7. Oferta powinna byæ:
a. sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim,
b. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
Pozosta³e informacje w Rozdziale VIII, XII, XIII i XVIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WÓJT GMINY ZAMO¦Æ.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych – Pani± Aleksandrê Tokarz, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: atokarz@zamosc.org.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.33.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w zakresie budowy budynku m³yna, placu zabaw oraz zagospodarowanie terenu w ramach II etapu realizacji inwestycji pn. „Budowa Centrum Kultury Dawnej w m. Wysokie”.
Miejsce realizacji inwestycji: dzia³ka nr 1571, 253 miejscowo¶æ Wysokie, obrêb 0028 Wysokie, Gmina Zamo¶æ.
Niniejsze zadanie obejmuje swoim zakresem:
1). Budowê budynku m³yna,
2). Budowê placu zabaw,
3). Zagospodarowanie terenu (w tym budowa o¶wietlenia zewnêtrznego oraz utwardzenie terenu).
Szczegó³owy zakres poszczególnych elementów zadania:
1). Budowa budynku m³yna (wymiary 4,9 m x 6,4 m, wysoko¶æ 5,1 m)
a) Wykonanie p³yty fundamentowej ¿elbetowej, pod p³yt± wykonanie wymiany gruntu w postaci stabilizacji piaskowo-cementowej,
b) Wykonanie ¶cian fundamentowych z bloczków betonowych, zabezpieczonych obustronnie izolacj± przeciwwilgociow±,
c) Wykonanie ¶cian z bali drewnianych i s³upów drewnianych,
d) Wykonanie ¶ciany szczytowej z desek drewnianych,
e) Wykonanie wiê¼by dachowej drewnianej wraz z pokryciem z blachy p³askiej na r±bek na pe³nym deskowaniu z warstw± papy podk³adowej,
f) Wykonanie pod³ogi z ceg³y klinkierowej,
g) Wykonanie drzwi drewnianych dwuskrzyd³owych,
h) Wykonanie wewnêtrznej instalacji elektrycznej.
2). Budowa placu zabaw
a) Wykonanie fundamentów betonowych pod urz±dzenia placu zabaw i elementy ma³ej architektury,
b) Wykonanie wed³ug dokumentacji projektowej indywidualnych urz±dzeñ placu zabaw oraz ich monta¿:
- krowa,
- owca,
- mostek,
- zje¿d¿alnia - m³yñskie ko³o,
- zestaw ma³pi gaj w dwóch wersjach (dla m³odszych i starszych dzieci),
- stoliki kwiaty i pieñki do siedzenia: trzy zestawy z trzema siedziskami, jeden zestaw z czterema siedziskami,
c) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z piasku
d) Wykonanie tablicy z regulaminem.
Tre¶æ regulaminu zgodna z Za³±cznikiem nr 1 do Uchwa³y Rady Gminy Zamo¶æ nr XXVI/249/21 z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminów korzystania z gminnych placów zabaw, si³owni zewnêtrznych, boisk sportowych oraz miejsc rekreacji bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Zamo¶æ,
e) Wykonanie wed³ug dokumentacji projektowej oraz monta¿ ³awek - 4 szt.,
f) Wykonanie wraz z monta¿em kosza na ¶mieci z pó³wa³ków o wymiarach: wys. 1,0 m, ¶rednica 0,47 m (± 3 cm), konstrukcja stalowa, ocynkowana.
3). Zagospodarowanie terenu
a) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm,
b) Wykonanie chodników i opaski wokó³ budynku m³yna z kostki betonowej gr. 6 cm,
c) Wykonanie o¶wietlenia zewnêtrznego terenu:
budowa linii kablowej, budowa s³upów drewnianych prefabrykowanych z wbudowanymi oprawami o¶wietleniowymi w ilo¶ci 4 szt. (s³upy oznaczone numerami: 3, 4, 14, 15), budowa s³upa stalowego w ilo¶ci 1 szt. (s³up nr 5) z opraw± parkow± 3-modu³ow±,
d) Wykonanie zewnêtrznej instalacji elektrycznej nn celem zasilenia budynku m³yna,
e) Wykonanie nasadzeñ drzew: klon w ilo¶ci 5 sztuk, tuja w ilo¶ci 10 sztuk.
Zakres inwestycji zosta³ zaznaczony na mapie zagospodarowania terenu stanowi±cej za³±cznik do niniejszego postêpowania przetargowego - „Mapa zagospodarowania Nr 1”.
Kompletny projekt budowlany swoim zakresem obejmuje tak¿e budynek ku¼ni, stodo³ê, ¶wietlicê, salê ekspozycyjn±, staw rekreacyjny. W pierwszym etapie realizacji inwestycji Budowy Centrum Kultury Dawnej zosta³ wybudowany budynek ku¼ni, stodo³a oraz wykonano czê¶ciowe zagospodarowanie terenu. Pozosta³e elementy w chwili obecnej nie s± planowane do realizacji, tym samym nie s± objête zakresem niniejszego zamówienia.
Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w szczególno¶ci ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urz±dzeñ i materia³ów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materia³y dostarczone i u¿yte przez Wykonawcê powinny odpowiadaæ, co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, okre¶lonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.).
Wykonanie przedmiotu zamówienia dodatkowo musi byæ zgodne z wszystkimi aktami prawnymi w³a¶ciwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowi±zuj±cymi normami i wytycznymi.
Szczegó³owy rodzaj robót budowlanych oraz zakres prac zosta³ okre¶lony w dokumentacji do³±czonej do postêpowania, w sk³ad której wchodzi:
• Projekt budowlany Projekt zagospodarowania terenu,
• Projekt budowlany M³yn,
• Projekt budowlany Plac zabaw ma³a architektura
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
• Przedmiary robót do³±czono jako POMOCNICZE
Zadanie jest dofinansowane ze ¶rodków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Wykonawca zobowi±zany jest samodzielne sporz±dziæ kosztorys ofertowy UPROSZCZONY (na podstawie za³±czonej do postêpowania dokumentacji i przedmiaru robót) i za³±czyæ go do oferty jako ZA£¡CZNIK.
Brak kosztorysu ofertowego skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.
D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiaj±cy okre¶la minimalny okres gwarancji wynosz±cy 36-miesiêcy a maksymalny 60 miesiêcy. W przypadku gdy Wykonawca poda d³u¿szy ni¿ 60-miesiêczny okres gwarancji, ocenie bêdzie podlega³ okres 60-miesiêczny.
Bieg gwarancji liczony bêdzie od daty protoko³u odbioru koñcowego.
Zamawiaj±cy wymaga bezp³atnego serwisu gwarancyjnego przez ca³y okres trwania gwarancji.
Zamawiaj±cy wymaga, aby okres udzielonej rêkojmi by³ równy okresowi gwarancji.
Zamawiaj±cemu przys³uguj± pe³ne uprawnienia z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne wynikaj±ce z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim okre¶lonych – niezale¿nie od uprawnieñ z tytu³u gwarancji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny, ich waga i sposób punktacji dla ka¿dej z ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu:
1). Cena oferty-waga 60%, max ocena w kryterium 60 pkt
2). D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y-waga 40%, max ocena w kryterium 40 pkt.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty nast±pi zgodnie z ustaw± na podstawie powy¿szych kryteriów. Zamawiaj±cy zastosuje w ocenie zaokr±glenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3. Ocena ofert w poszczególnych kryteriach bêdzie dokonywana wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1) CENA OFERTY - to cena brutto, zgodnie z za³. nr 1 do SWZ, okre¶lona do dwóch miejsc po przecinku. Ocena ofert w kryterium ceny bêdzie ustalona wg wzoru:
C = (Cmin/Co * 100 pkt) x W
gdzie:
C – ocena w kryterium „cena oferty”
Cmin - najni¿sza proponowana spo¶ród wszystkich z³o¿onych w postêpowaniu ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu „cena oferty”
Co - cena oferty ocenianej
W - waga w kryterium „cena oferty”
2) D£UGO¦Æ OKRESU GWARANCJI JAKO¦CI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE ORAZ DOSTARCZONE I WBUDOWANE MATERIA£Y - to okres wskazany przez Wykonawcê w formularzu oferty, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ wskazany przez Zamawiaj±cego tj. min. 36 miesiêcy od ostatecznego, bezusterkowego odbioru robót budowlanych.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje najd³u¿szy okres tj. 60 miesiêcy – oferta w tym zakresie zostanie uznana za najkorzystniejsz± i uzyska maksymaln± ilo¶æ punktów. Wykonawcy w tym kryterium zostan± ocenieni w nastêpuj±cy sposób:
Deklarowana d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y/ Ocena ofert
36 miesiêcy/ 10,00 pkt
48 miesiêcy/ 20,00 pkt
60 miesiêcy/ 40,00 pkt
UWAGA:
1. Je¿eli Wykonawca zadeklaruje ni¿szy ni¿ minimalny wskazany powy¿ej okres gwarancji (36 miesiêcy) lub nie zadeklaruje ¿adnego okresu, to zostanie mu przyznane 0 pkt.
2. Zaoferowanie okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 60 m-cy zostanie zaakceptowane i przyjête do realizacji w przypadku wyboru tej oferty, ale do oceny oferty przyjêty bêdzie okres najd³u¿szy podany w SWZ tj. 60 m-cy.
4. Ocena ka¿dej z ofert, jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 1 i 3 wg wzoru: P=C+G
gdzie:
P – suma punktów
C – ocena w kryterium „cena oferty”
G - ocena w kryterium „d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y”
5. Z zastrze¿eniem ust. 6 Zamawiaj±cy wybierze Wykonawcê zamówienia, którego oferta:
1) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ;
3) wi±¿e Wykonawcê zgodnie z rozdz. XI SWZ (lub Wykonawca zgodzi³ siê na przed³u¿enie zwi±zania ofert± lub nast±pi³a okoliczno¶æ, o której mowa w ust. 8);
4) zosta³a uznana za najkorzystniejsz± w oparciu o podane wy¿ej kryteria wyboru.
6. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e co najmniej dwie z³o¿one oferty uzyska³y tak± sam± ³±czn± ocenê wybierze ofertê o cenie ni¿szej. Gdy za¶ równie¿ ceny ofert bêd± takie same - wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach – pod rygorem odrzucenia takiej oferty.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu.
2. Warunki udzia³u w postêpowaniu ustanowione przez Zamawiaj±cego:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA SZCZEGÓ£OWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA SZCZEGÓ£OWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
- ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA SZCZEGÓ£OWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) posiadanie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia, tj.:
- ZAMAWIAJ¡CY ¯¡DA BY WYKONAWCA:
nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie:
2 roboty budowlane, w tym:
- 1 robota polegaj±ca na budowie placu zabaw
oraz
- 1 robota polegaj±ca na budowie budynku w technologii drewnianej o powierzchni budynku nie mniejszej ni¿ 30 m2 (za budynek Zamawiaj±cy uzna drewniany obiekt budowlany nie bêd±cy budowl±, trwale zwi±zany z gruntem, posiadaj±cy fundament oraz dach
oraz do³±czy dowody (referencje) okre¶laj±ce, czy roboty budowlane zosta³y wykonane lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane nale¿ycie.
b) dysponowanie osobami, skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia
publicznego, tj.:
- ZAMAWIAJ¡CY ¯¡DA BY WYKONAWCA DYSPONOWA£:
• STANOWISKO: min. 1 osoba – która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy
UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
• STANOWISKO: min. 1 osoba - która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót bran¿y elektrycznej
UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych,
c) SPRZÊT:
- ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA SZCZEGÓ£OWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
UWAGA:
1) W przypadku, gdy zamówienia o wy¿ej opisanym zakresie by³y zrealizowane ³±cznie z innymi zakresami robót, Wykonawca musi bezwzglêdnie wykazaæ wielko¶æ i zakres tylko tych robót, które jako zadanie wymienione wy¿ej potwierdzaj± spe³nienie warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu.
2) Zamawiaj±cy w celu udokumentowania spe³nienia warunku do¶wiadczenia nie dopuszcza sumowania wielko¶ci zadañ z ró¿nych okresów, ró¿nych inwestycji.
3) Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, wówczas Wykonawca na w³asny koszt zapewni t³umacza jêzyka polskiego, który zapewni sta³e i bieg³e t³umaczenie w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, a tak¿e zapewni t³umaczenie na bie¿±co wszystkich dokumentów zwi±zanych z realizacj± przedmiotowego zamówienia wytworzonych zarówno przez Wykonawcê, jak i dostarczonych przez Zamawiaj±cego.
3. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy odpowiednio sytuacji finansowej i/lub kwalifikacji zawodowych i/lub do¶wiadczenia musi byæ spe³niony:
1) przez Wykonawcê samodzielnie, lub
2) przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby;
3) a w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie – ³±cznie przez wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie, z zastrze¿eniem: „w odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane”. Celem potwierdzenia Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie s± zobowi±zani do oferty do³±czyæ o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – za³. nr 3 do SWZ.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych, lub na sytuacji finansowej podmiotów o których mowa w ust. 3 pkt 2 musi dostarczyæ Zamawiaj±cemu dowód dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególno¶ci dokumentów, które okre¶laj±:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób i okres udostêpniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) czy i w jakim zakresie podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
6. Po up³ywie terminu sk³adania ofert Wykonawca nie mo¿e powo³ywaæ siê na zdolno¶ci podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania oferty nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby do³±czaj±c do oferty dokument, o którym mowa w ust. 5.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej - sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (je¶li spe³nione bêd± warunki art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiaj±cy samodzielnie uzyska dokument za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie; w/g za³. nr 6 do SWZ.
Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim s±:
1) s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane;
2) je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów
- o¶wiadczenie Wykonawcy;
3) je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych,
wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa wy¿ej ma dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów. W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz lub dowody, budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego lub gdy z po¶wiadczenia albo z innego dokumentu wynika, ¿e zamówienie nie zosta³o wykonane lub zosta³o wykonane nienale¿ycie, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; w/g za³. nr 7 do SWZ.
1. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp a zosta³y opisane w rozdz. XVI SWZ oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7-10 Pzp.
2. W zwi±zku z sytuacj±, o której mowa w ust. 3 Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie od Wykonawcy polegaj±cego na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych pomiotów o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w rozdz. XVIII ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 lit. b).
3. Je¿eli zdolno¶ci zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania oferty nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
formularz ofertowy, kosztorys ofertowy, pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy), zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¶li dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (równie¿ spó³ki cywilne):1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika co najmniej do reprezentowania ich w postêpowaniu;
2) tre¶æ pe³nomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie winna:
a) identyfikowaæ wszystkich Wykonawców;
b) wskazywaæ jakiego postêpowania dotyczy;
c) wskazywaæ ustanowionego pe³nomocnika;
d) okre¶laæ zakres umocowania pe³nomocnika;
e) zwieraæ o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej solidarnej odpowiedzialno¶ci za wykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia;
f) byæ podpisana przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie orygina³u lub w kopii po¶wiadczonej notarialnie musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej Wykonawców; pe³nomocnictwo mo¿e byæ udzielone w szczególno¶ci: ³±cznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) albo oddzielnie przez ka¿dego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców);
3) je¶li pe³nomocnik Wykonawców udzieli „dalszego pe³nomocnictwa”, upowa¿nienie do wykonania takiej czynno¶ci powinno jasno wynikaæ z pe³nomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4) Wykonawcy solidarnie odpowiadaj± za podpisanie umowy, wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
5) w ofercie powinien byæ podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pe³nomocnikiem; korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik;
6) po¶wiadczenie dokumentów odbywa siê zgodnie z zapisami niniejszej SWZ, oraz stosownych przepisów;
7) oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców winna spe³niaæ ni¿ej wymienione wymagania:
a) formularz oferty i dokumenty podmiotowe sk³ada wy³oniony LIDER (pe³nomocnik);
b) dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do
wykluczenia i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu (powy¿sze dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej);
c) kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych Wykonawców;
8) za³±czone do oferty dokumenty powinny potwierdzaæ, ¿e osoby podpisuj±ce pe³nomocnictwo s± uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy;
9) je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± (zwani dalej konsorcjum) bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê, która powinna zawieraæ:
a) okre¶lenie cz³onków konsorcjum;
b) wskazanie celu gospodarczego ustanowienia konsorcjum, w sposób precyzyjny wskazaæ nazwê inwestycji, jej lokalizacjê, okre¶lenie inwestora (zamawiaj±cego);
c) okre¶lenie udzia³u stron umowy w realizacji przedmiotu zamówienia;
d) szczegó³owy podzia³ prac, który jasno okre¶li punkty styku miêdzy konsorcjantami podczas realizacji przedmiotu zamówienia;
e) okre¶lenie lidera Konsorcjum, jego praw i obowi±zków;
f) postanowienia dotycz±ce wyga¶niêcia umowy konsorcjum, okre¶lenie czasu obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci. Konsorcjum winno byæ powo³ane najpó¼niej w dniu up³ywu terminu sk³adania ofert;
10) wype³niaj±c formularz oferty jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na Wykonawcê; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
11) wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w niniejszym ustêpie. Spó³ka cywilna ubiegaj±ca siê o zamówienie musi wyznaczyæ pe³nomocnika do jej reprezentowania.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Stosownie do art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, które wynik³y w trakcie realizacji zadania - nale¿y przez to rozumieæ roboty, które nie zosta³y ujête w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, jednak¿e s± niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ zamówienia dodatkowe przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów technicznych co w zamówieniu podstawowym – w zakresie zmiany warto¶ci umowy i terminu realizacji.
2) konieczno¶æ zaniechania czê¶ci robót budowlanych - nale¿y przez to rozumieæ czê¶æ robót (elementów) wchodz±cych w zakres przedmiotu zamówienia, od których realizacji Zamawiaj±cy odst±pi³, w sytuacji, gdy ich wykonanie jest zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami - w zakresie zamiany warto¶ci umowy.
3) W zakresie terminu wykonania umowy:
- wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonywanie robót - fakt ten musi zostaæ zg³oszony Zamawiaj±cemu i zostaæ potwierdzony przez inspektora nadzoru - zmiana o udokumentowany czas wystêpowania warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót,
- wyst±pienia istotnego b³êdu w dokumentacji projektowej - termin umowny mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na usuniêcie wad w projekcie,
- zwiêkszenia zakresu przedmiotu umowy (udzielenia robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp lub zwiêkszenia zakresu na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp),
- zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy (udzielenie robót zaniechanych),
- wyst±pienie okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji zamówienia, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie wiêcej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci. Do okoliczno¶ci, o których mowa w zdaniu powy¿ej, zaliczyæ nale¿y w szczególno¶ci przypadek wyst±pienia si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od Wykonawcy losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. Przypadkami si³y wy¿szej s± m.in.: powód¼, po¿ar, trzêsienie ziemi i inne klêski ¿ywio³owe, nag³e i d³ugotrwa³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, epidemie, promieniowanie lub ska¿enia, katastrofy komunikacyjne lub budowlane, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne (zbrojne),
- wyst±pienia innych, znacz±cych okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci.
4) W zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy:
- wyst±pienie wzrostu cen materia³ów lub innych kosztów niezbêdnych do realizacji umowy, które by³y trudne lub niemo¿liwe do przewidzenia na etapie zawierania umowy.
Pozosta³e zmiany z uwagi na liczbê znaków opisane s± w paragrafie 14 Projektu umowy (za³. nr 8 do SWZ) i Sekcji IX og³oszenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-06 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc w zak³adce dotycz±cej odpowiedniego postêpowania w my¶l Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 08:35
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pozosta³e zmiany umowy:5) Pozosta³e zmiany umowy wynikaj±ce z:
- mo¿liwo¶æ zmiany kierownika budowy, przy czym osoba zastêpuj±ca musi posiadaæ odpowiednie uprawnienia,
- wyst±pienie braków na rynku dostêpnych materia³ów lub urz±dzeñ, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mog± byæ zast±pione innymi materia³ami lub urz±dzeniami spe³niaj±cymi wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiaj±cy mog± postanowiæ o zmianie sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie, w szczególno¶ci mog± postanowiæ o zmianie materia³ów lub urz±dzeñ, które maj± byæ wykorzystane przez Wykonawcê przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy - zmiana w zakresie wynagrodzenia i terminu,
- przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany zasad p³atno¶ci programów lub funduszy lub innych ¼róde³ finansowania inwestycji objêtej niniejsz± umow±, w tym zmiany wynikaj±ce z zawartej umowy o dofinansowanie projektu - zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy.
2. Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug VAT oraz podatku akcyzowego. Stawka i kwota podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê stawki podatku, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia i zwiêkszenia wynagrodzenia brutto o kwotê równ± ró¿nicy wynikaj±cej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie wykonano;
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê.
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
INNE PRZETARGI Z ZAMO¦CIA
- Remont nawierzchni bitumicznych mas± z betonu asfaltowego dróg na terenie miasta Zamo¶æ w 2025r.
- Dostawa i instalacja lampy rtg do angiografu ARTIS ZEE BIPLANE Siemens
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej budowy basenu otwartego wraz z infrastruktur± towarzysz±c± na terenie Zalewu Miejskiego w Zamo¶ciu
- Dostawa substancji chemicznych
- Dostawa artyku³ów medycznych jednorazowego u¿ytku
- Roboty budowlane: Czê¶æ nr 1: Remont ogrodzenia zewnêtrznego w Che³mie; Czê¶æ nr 2: Remont ogrodzenia zewnêtrznego w GZ Lublin; Czê¶æ nr 3: Dostosowanie ogrodzenia zewnêtrznego w Hrubieszowie.
wiêcej: przetargi w Zamo¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowê dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DêbowaK³odapoprzez przebudowê czê¶ci pomieszczeñ w budynku szko³y w Stêpków i zmiana sposobu u¿ytkowania na budynek kultury centrum aktywno¶ci lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zak³adu Pielêgnacyjno - Opiekuñczego Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Be³¿ycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
- Poprawa dostêpno¶ci szkó³ Powiatu ¯yrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Modernizacjê instalacji elektrycznej: monta¿ opraw o¶wietlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych oraz o¶wietlenia zewnêtrznego w budynkach przy ulicy Meissnera 7, 9, 11 w Warszawie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.