eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynModernizacja systemu c.o. i c.w.u. z wykorzystaniem ciepła nadmiarowego z procesu przetwarzania odpadów w ZUOK w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu c.o. i c.w.u. z wykorzystaniem ciepła nadmiarowego z procesu przetwarzania odpadów w ZUOK w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgok-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,97487,f052d1708d0c10d62d856020ae4e5466.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu c.o. i c.w.u. z wykorzystaniem ciepła nadmiarowego z procesu przetwarzania odpadów w ZUOK w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a461abda-2527-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322319/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP2/35/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na przebudowie instalacji c.o. i c.w.u., w tym modernizacji kotłowni zakładowej zasilanej gazem propanem, poprzez wykorzystanie nadmiarowego ciepła procesowego z przerobu odpadów w obiektach Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie (dalej ZGOK) przy ul. Lubelskiej 53, zgodnie z koncepcją Zamawiającego przedstawioną w PFU.
2. Wykorzystanie nadmiarowego ciepła obejmuje podłączenie centrali wymiennikowej przy bloku „B” Segmentu Biologicznego Przetwarzania (dalej: SBP). Blok „B” składa się z 7 komór do biosuszenia odpadów (o numerach 8-14). Technologia biosuszenia zastosowana w Zakładzie została przygotowana i wdrożona przez Eggersmann Anlagenbau GmbH.
3. W skład przedsięwzięcia wchodzi:
3.1. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (wykonawczej) i powykonawczej dla całości robót oraz uzyskanie wymaganych decyzji i pozwoleń administracyjnych, w szczególności wynikających z ustawy Prawo budowlane – o ile są wymagane;
3.2. wykonanie przebudowy istniejącego systemu c.o. i c.w.u. obejmujące m.in.:
a. zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż 1 centrali z wymiennikiem ciepła;
b. zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż kanałów wentylacyjnych;
c. zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i ułożenie preizolowanej sieci przesyłowej do budynku administracyjno-socjalnego;
d. zaprojektowanie, dostawę i montaż min. 1 pompy ciepła;
e. dobór, dostawę i montaż 1 kotła elektrycznego o mocy zapewniającej prawidłową pracę instalacji c.o. i c.w.u. w sytuacjach przerw pracy pompy ciepła;
f. demontaż i przebudowa istniejących urządzeń kotłowni, w tym demontaż 2 kotłów gazowych oraz 2 zbiorników na gaz wraz z instalacją gazową;
g. wykonanie układu automatyki oraz wizualizacji do sterowania i monitorowania procesów;
3.3. inne prace:
a. Planowany zakres obejmuje również zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż innych niż wyżej wymienione urządzeń i maszyn, niezbędnych w celu prawidłowej pracy zmodernizowanej instalacji, np. bufor ciepła o pojemności pozwalającej zabezpieczyć, wyregulować i zbilansować układ cieplny.
b. Wykonawca będzie też odpowiedzialny za rozruch technologiczny oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej całej instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511100-2 - Wymienniki ciepła

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

42511000-1 - Wymienniki ciepła i maszyny do skraplania powietrza lub innych gazów

42511100-2 - Wymienniki ciepła

42511110-5 - Pompy grzewcze

42530000-0 - Części sprzętu chłodniczego i mrożącego i pompy grzewcze

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 793350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 793350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENGECO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 221197738

7.3.3) Ulica: Barczewko 133 B

7.3.4) Miejscowość: Barczewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-010

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 793350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

GWARANCJA
Na dostarczone materiały i roboty Wykonawca oferuję 25 miesięcy gwarancji.
CZAS USUNIĘCIA AWARII / WAD OD MOMENTU ZGŁOSZENIA USTERKI
Wykonawca zobowiązuję się do usuwania awarii/ wad od momentu zgłoszenia usterki w czasie 8 godzin.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.