eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › 4WOG-1200.2712.44.2022 Roboty budowlane w podziale na 5 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
4WOG-1200.2712.44.2022 Roboty budowlane w podziale na 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4WOG-1200.2712.44.2022 Roboty budowlane w podziale na 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-994a1902-13bd-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041063/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.68 K-3491 Gliwice; Naprawa i konserwacja sanitariatu budynku nr 6.

1.1.83 K-3491 Gliwice: Remont trybuny Obiekt budowlany nr 165 na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach.

1.1.84 K-3491 Gliwice: Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach nr 2,3,4,5,6,7,9 i 13 na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach.

1.1.90 K-3491 Gliwice; Remont budynku nr 28.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294178/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.44.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 459044,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont trybuny na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47
w Gliwicach.
Zakres prac do wykonania w ramach zadania obejmuje:
- rozebranie płytek ze schodów,
- rozebranie płytek ścian i powierzchni poziomych trybuny,
odbicie tynków,
- skucie nierówności betonu,
- wykonanie wylewki cementowej wyrównującej,
- zbrojenie posadzki siatką stalową,
- obłożenie schodów i powierzchni poziomych, pionowych - trybuny płytkami,
- oczyszczenie balustrady,
- malowanie balustrady,
- prowadzenie na bieżąco dokumentacji,
- dokumentowanie postępu poszczególnych etapów robót (dok. fotograficzna)
- uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac
- wywóz i utylizacja materiału z demontażu, (gruz budowlany itp.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 11684,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9 na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach.
Zakres prac do wykonania w ramach zadania obejmuje:
- wykucie z muru ościeżnic,
- demontaż drzwi,
- demontaż systemu automatycznego otwierania drzwi,
- naprawa i uzupełnienie tynków,
- zabudowa nowej stolarki drzwiowej,
- zabudowa bramy garażowej,
- zabudowa systemu automatycznego otwierania drzwi,
- uzupełnienie tynków na ścianach,
- gruntowanie powierzchni pod tynki i malowanie,
- dwukrotne malowanie powierzchni farbami,
- prowadzenie na bieżąco dokumentacji,
- dokumentowanie postępu poszczególnych etapów robót (dok. fotograficzna)
- uporządkowanie pomieszczeń, oraz terenu w obrębie prowadzonych prac
- wywóz i utylizacja materiału z demontażu, (gruz budowlany itp.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 78978,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont sanitariatów w budynku nr 6 II piętro na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach.
Zakres prac do wykonania w ramach zadania obejmuje:

przygotowanie pomieszczeń do realizacji zadania,
zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej - folią,
demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego (lampy, włączniki, gniazda),
demontaż armatury sanitarnej, (umywalki, pisuary, ustępy, itp.)
demontaż instalacji kanalizacyjnej i wodnej,
demontaż instalacji elektrycznej,
rozebranie ścianki działowej,
rozebranie okładzin ścinanych z płytek,
rozebranie posadzek z płytek,
rozkucie i zaprawienie bruzd, spękań i zarysowań na powierzchni tynków i ścian,
skucie zmurszałych tynków z ścian i sufitów,
odgrzybienie ścian i sufitów, skasowanie wykwitów i zacieków,
wykucie z muru ościeżnic, demontaż drzwi,
uzupełnienie ubytków ścian i sufitów (uzupełnienie tynków)
demontaż starych i montaż nowych parapetów z tworzywa
rozebranie posadzki betonowej,
wykonanie bruzd pod instalacje wodną, kanalizacyjną i elektryczną,
wykonanie przebić i otworów przez przegrody (ściany murowane, betonowe),
wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
wykonanie nowej instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
wymiana-zabudowa zaworów termostatycznych i powrotnych,
gruntowanie powierzchni ścian, sufitów i podsadzek,
przygotowanie powierzchni pod podsadzki, wyrównacie powierzchni,
wykonanie podsadzek i wylewek,
zabudowa ścianki z płyt kartonowo-gipsowych,
podsadzki z płytek, cokoliki z płytek,
dwukrotne malowanie powierzchni farbami,
wykonanie i zabudowa nowych drzwi aluminiowych,
wykonanie i zabudowa boksów aluminiowych
zabudowa kratek wentylacyjnych,
gruntowanie powierzchni pod tynki, płytki i malowanie,
malowanie sufitów, ścian,
układanie płytek na ścianach,
montaż umywalek i ustępów,
montaż odpływu liniowego,
montaż zaworów odcinających,
montaż wpustu podłogowego,
montaż baterii umywalkowej,
montaż baterii prysznicowej z deszczownicą,
montaż zaworu czerpalnego,
montaż oświetlenia i osprzętu instalacji elektrycznej,
prowadzenie na bieżąco dokumentacji,
dokumentowanie postępu poszczególnych etapów robót (dok. fotograficzna)
uporządkowanie pomieszczeń, oraz terenu w obrębie prowadzonych prac
wywóz i utylizacja materiału z demontażu, (gruz budowlany itp.)
usuniecie z drzwi elementów niemetalowych, dostarczenie złomu stalowego do siedziby zamawiającego, ul. Andersa 47 w Gliwicach, sprzędzenie odpowiedniego (zwór Zamawiającego) protokołu z przekazania złomu stalowego z uwzględnieniem jego wagi i rodzaju materiału.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 70901,79 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont sanitariatów w budynku nr 6 II piętro na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach.
Zakres prac do wykonania w ramach zadania obejmuje:
przygotowanie pomieszczeń do realizacji zadania,
zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej - folią,
demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego (lampy, włączniki, gniazda),
demontaż armatury sanitarnej, (umywalki, pisuary, ustępy, itp.)
demontaż instalacji kanalizacyjnej i wodnej,
demontaż instalacji elektrycznej,
rozebranie okładzin ścinanych z płytek,
rozebranie posadzek z płytek,
rozkucie i zaprawienie bruzd, spękań i zarysowań na powierzchni tynków i ścian,
skucie zmurszałych tynków z ścian i sufitów,
odgrzybienie ścian i sufitów, skasowanie wykwitów i zacieków,
wykucie z muru ościeżnic, demontaż drzwi,
uzupełnienie ubytków ścian i sufitów (uzupełnienie tynków)
demontaż starych i montaż nowych parapetów z tworzywa
rozebranie posadzki betonowej,
wykonanie bruzd pod instalacje wodną, kanalizacyjną i elektryczną,
wykonanie przebić i otworów przez przegrody (ściany murowane, betonowe),
wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
wykonanie nowej instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
wymiana-zabudowa zaworów termostatycznych i powrotnych,
gruntowanie powierzchni ścian, sufitów i podsadzek,
przygotowanie powierzchni pod podsadzki, wyrównacie powierzchni,
wykonanie podsadzek i wylewek,
zabudowa ścianki z bloczków,
podsadzki z płytek, cokoliki z płytek,
dwukrotne malowanie powierzchni farbami,
wykonanie i zabudowa nowych drzwi aluminiowych,
wykonanie i zabudowa boksów aluminiowych
zabudowa kratek wentylacyjnych,
gruntowanie powierzchni pod tynki, płytki i malowanie,
malowanie sufitów, ścian,
układanie płytek na ścianach,
montaż umywalek,
montaż odpływu liniowego,
montaż zaworów odcinających,
montaż wpustu podłogowego,
montaż baterii umywalkowej,
montaż baterii prysznicowej z deszczownicą,
montaż zaworu czerpalnego,
montaż oświetlenia i osprzętu instalacji elektrycznej,
prowadzenie na bieżąco dokumentacji,
dokumentowanie postępu poszczególnych etapów robót (dok. fotograficzna)
uporządkowanie pomieszczeń, oraz terenu w obrębie prowadzonych prac
wywóz i utylizacja materiału z demontażu, (gruz budowlany itp.)
usuniecie z drzwi elementów niemetalowych, dostarczenie złomu stalowego do siedziby zamawiającego, ul. Andersa 47 w Gliwicach, sprzędzenie odpowiedniego (zwór Zamawiającego) protokołu z przekazania złomu stalowego z uwzględnieniem jego wagi i rodzaju materiału.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 70390,88 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku nr 28 na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach
Zakres prac do wykonania w ramach zadania obejmuje:
przygotowanie placu budowy,
zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej folią,
rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku,
rozebranie ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych,
przełożenie panela z elementów stalowych (cięcie, spawanie, zabezpieczenie antykorozyjne)
demontaż rynien i okuć blacharskich,
rozbiórka pokrycia z papy na dachu, oczyszczenie powierzchni,
rozebranie nawierzchni betonowej i kostki brukowej – kostka typu HOLAND do ponownej zabudowy,
rozebranie krawężników,
demontaż krat okiennych,
demontaż bramy stalowej,
demontaż drzwi wewnętrznych drewnianych,
demontaż podsufitek z płyt pilśniowych,
rozebranie ścianki z cegły,
demontaż instalacji elektrycznej,
wykonanie wykopu pod instalację elektryczną,
montaż złącza kablowego typu Z-21- Szafa kablowa wolnostojąca kompletnie wyposażona. Wymiary ok. 400x800mm, jednodrzwiowa. Wyposażona w listwowy rozłącznik bezpiecznikowy 2xARS-00, 2xARS2. Bezpieczniki. Jedna listwa ARS-00 rezerwa. Stopień ochrony IP44, kl. ochr. II.
montaż rozdzielni natynkowej 3x12,
montaż instalacji elektrycznej,
oczyszczenie i zmycie podłoża stropodachu,
gruntowanie i wyrównanie podłoża stropodachu,
izolacja stropodachu styropapą,
zagruntowanie podłoża pod pokrycie z papy,
pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
montaż deski czołowej,
wykonanie obróbek blacharskich,
montaż rynny i rur spustowych,
ręczne odkopanie fundamentów przeznaczonych do izolacji na głębokość ok. 80 cm,
ręczne odkopanie kabli i instalacji zasilających budynek, przyłącz wody zimnej, przyłącz elektryczny, przyłącz teletechniczny, sieć ciepłej wody użytkowej
i centralnego ogrzewania, prace bezwzględnie wykonywać tylko ręcznie - bez użycia koparki, W przypadku spowodowania uszkodzeń Wykonawca niezwłocznie usunie wszelkie powstałe szkody na swój koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 227089,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19999,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22094,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19999,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH MABAPA Piotr Chudoba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311118209

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 427

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19999,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca F.P.U.H. MABAPA Piotr Chudoba, ul. Daszyńskiego 427, 44-151 Gliwice zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę 218 499,40 zł brutto. Kwota ta przewyższa o 121 356,20 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 97 143,20 zł. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj.: ”Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218499,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218499,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca F.P.U.H. MABAPA Piotr Chudoba, ul. Daszyńskiego 427, 44-151 Gliwice zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę 147 449,71 zł brutto. Kwota ta przewyższa o 60 240,51 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 87 209,20 zł. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj.: ”Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147449,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca F.P.U.H. MABAPA Piotr Chudoba, ul. Daszyńskiego 427, 44-151 Gliwice zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę 142 996,59 zł brutto. Kwota ta przewyższa o 56 415,81 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 86 580,78 zł. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj.: ”Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142996,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386999,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386999,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386999,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H. MABAPA Piotr Chudoba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311118209

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 427

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-151

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386999,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.