Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00352623/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b1ed33d-96d7-4ef1-8be3-6f376d18a1cc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b1ed33d-96d7-4ef1-8be3-6f376d18a1cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026069/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 254621,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115740,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług pn. „Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka, przycinka drzew”, tj.:
1) zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew tj. cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające i techniczne,
2) wycinkę drzew,
3) usuwanie drzew stanowiących złomy i wywroty,
4) usunięcie pni poprzez frezowanie lub karczowanie,
5) usuwanie samosiewów, odrostów korzeniowych i odrośli pniowych,
6) usuwanie żywopłotów i zakrzaczeń.
2. Zakres usług obejmuje:
1) wykonywanie cięć sanitarnych, korygujących, prześwietlających i technicznych w koronach drzew z zachowaniem naturalnego pokroju gatunków w tym:
a) usuwanie pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych, połamanych,
b) cięcia korygujące eliminujące wady budowy korony lub poprawiające statykę drzewa,
c) prześwietlanie i rozluźnianie zbyt zagęszczonej korony,
d) usuwanie konarów i gałęzi wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, architekturą lub skrajnią pionową i poziomą w pasie drogowym;
2) wycinkę pojedynczych drzew lub grup drzew, różnych gatunków i o różnej średnicy, pni martwych lub będących w złym stanie fitosanitarnym, niezależnie od miejsca wycinki, stanowiących zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego albo mienia (prywatnego lub publicznego) w oparciu o stosowną decyzję wraz z uporządkowaniem terenu;
3) usuwanie drzew stanowiących złomy i wywroty;
4) usuwanie pni poprzez frezowanie lub karczowanie, zasypanie powstałego po likwidacji korzenia dołu ziemią urodzajną i wysianie trawy;
5) usuwanie samosiewów, odrostów korzeniowych i odrośli z pni drzew starszych;
6) usuwanie żywopłotów i zakrzaczeń w tym całkowite w oparciu o stosowną decyzję;
7) niezwłoczne uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i zgłoszenie ich Zamawiającemu do odbioru;
8) zabezpieczenie drewna pozyskanego w trakcie wycinki drzew do czasu jego protokolarnego pomiaru i wyceny;
9) odkupienie 100% pozyskanego w trakcie wycinki drewna wg cen i ilości wynikających z protokołu przekazania drewna lub operatu wykonanego przez brakarza, leśnika lub inną uprawnioną osobę, sporządzonego przy udziale osoby reprezentującej Zamawiającego;
10) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót;
11) zabezpieczenie przed zniszczeniem elementów małej architektury (ławki, kosze itp.), linii napowietrznych, ogrodzeń, budynków itp., uzyskanie zezwoleń na ewentualne wyłączenia zasilania sieci znajdującej się w obrębie prowadzonych prac;
12) powiadamianie właścicieli posesji przyległych do terenu prowadzenia robót o utrudnieniach mogących powstać w trakcie prowadzenia prac;
13) zabezpieczenie przejezdności i regulacji ruchu a w razie konieczności: opracowanie na własny koszt dokumentacji tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót i uzgodnienie jej z właściwymi organami.
3. Usługi, o których mowa w ust. 2 realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie wskazań Zamawiającego, którego wzór przedstawia Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4. Usługi realizowane będą w parkach, na zieleńcach, skwerach, w pasach przydrożnych i na innych terenach gminnych. Usługi należy wykonać przy użyciu podnośnika koszowego tam gdzie jest to technicznie możliwe i dopuszczalne lub metodą alpinistyczną.
5. W przypadku realizacji usług związanych z wycinką drzew, całkowitym usuwaniem żywopłotów i zakrzaczeń Zamawiający przekaże Wykonawcy razem ze Wskazaniem kserokopię uzyskanej prawomocnej Decyzji Starosty Gliwickiego.
6. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w dwóch trybach:
1) podstawowym - termin wykonania usług określony zostanie we wskazaniach prac,
2) awaryjnym – niezwłocznie na zgłoszenie telefoniczne lub e-mailem pracownika Wydziału
GKiOŚ lub Straży Miejskiej, jednak nie później niż do czasu zadeklarowanego w ofercie Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres świadczenia usług został opisany we wzorze umowy oraz w załączniku nr 2 do wzoru umowy - Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211100-3 - Usługi cięcia drewna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115927,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115927,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MORAGO Grzegorz Hanusek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242900816
7.3.3) Ulica: Rycerska 16
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa ul. Szkolnej w Knurowie
- Rozbudowa ul. Mieszka I w Knurowie na odcinku od skrzyżowania z ul. Kazimierza Wielkiego do skrzyżowania z ul. Kosmonautów.
- Czystość miasta.
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nasadzenia drzew wraz z ich pielęgnacją oraz nasadzenia krzewów, bylin i traw na terenie miasta Kalisza.
- "Pielęgnacja i wycinka drzew i krzewów rosnących na terenie miasta Iławy w roku 2025/2026"
- "Usługa uporządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków polegająca m. in. na usunięciu drzew, wywrotów i złomów, wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych i nasadzeń zastępczych"
- Wycinka i pielęgnacja drzew rosnących przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
- Usługa posadzenia wraz z trzyletnią pielęgnacją 150 szt. drzew na terenie kompleksów wojskowych zlokalizowanych na obszarze działalności Zamawiającego w zakresie 3 części.
- Utrzymania zieleni wysokiej rosnącej w pasach drogowych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie w roku 2025
więcej: Usługi cięcia drewna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.