eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Zofijówka gmina Domaszowice dot. projektu pn.: "Scalenie gruntu obiekt Zofijówka".



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Zofijówka gmina Domaszowice dot. projektu pn.: „Scalenie gruntu obiekt Zofijówka”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Namysłowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 12A

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 36 95

1.5.8.) Numer faksu: 77 410 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamwienia@namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a471a83b-47ec-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Zofijówka gmina Domaszowice dot. projektu pn.: „Scalenie gruntu obiekt Zofijówka”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a471a83b-47ec-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038967/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Zofijówka gmina Domaszowice dot. projektu pn.: „Scalenie gruntu obiekt Zofijówka”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Zofijówka gmina Domaszowice dla projektu: „Scalanie gruntów obiekt Zofijówka – zagospodarowanie poscaleniowe” objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach: Działania 4. Inwestycje w środki trwałe, Poddziałania 4.3 Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa - Scalanie gruntów.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZM.273.9.2023.AK-G.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 26189,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
dla zadania Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Zofijówka gmina Domaszowice dot. projektu pn.: „Scalenie gruntu obiekt Zofijówka”.
2. Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Zofijówka gmina Domaszowice dla projektu: „Scalanie gruntów obiekt Zofijówka – zagospodarowanie poscaleniowe” objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach: Działania 4. Inwestycje w środki trwałe, Poddziałania 4.3 Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa - Scalanie gruntów.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę pełnienia inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej oraz w specjalności wodno-melioracyjnej, realizowaną w imieniu i na rzecz zamawiającego, obejmującą obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą i rozliczeniem zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Zofijówka gmina Domaszowice, na terenie powiatu namysłowskiego, w województwie opolskim.
4. Zakres rzeczowy objęty nadzorem inwestorskim:
1) Wykonanie przebudowy drogi nr D17 i wykonanie drogi gruntowej D-7 na obiekcie Zofijówka,
2) Wykonanie remontu drogi nr D-11 na obiekcie Zofijówka,
3) Wykonanie renowacji rowów nr R-1, R-2, R-5 na obiekcie Zofijówka,
4) Wykonanie renowacji rowów nr R-3 i R-4 na obiekcie Zofijówka,
5) Wykonanie renowacji rowu nr R-6 na obiekcie Zofijówka,
6) Wykonanie renowacji rowów nr R-7, R-8, R-14, R-16, R-17, R-21 na obiekcie Zofijówka,
7) Wykonanie renowacji rowów nr R-9, R-10, R-11, R-12, R-19 na obiekcie Zofijówka,
8) Wykonanie rekultywacji dróg, działek i rowów na obiekcie Zofijówka.
9) Wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy – jeśli będzie wymagana,
10) Wykonanie geodezyjnego operatu powykonawczego przyjętego do zasobu przez PODGiK – jeśli będzie wymagany,
11) protokoły sprawdzeń i badań – jeśli będą wymagane,
12) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego – jeśli będzie wymagane.
5. Szczegółowy zakres inwestycji objętej nadzorem inwestorskim, terminy i warunki jej realizacji, projekt umowy z wykonawcą robót, pełna dokumentacja oraz inne dane dotyczące inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ i innych dokumentach opatrzonych nr IZM. 272.8.2023.AK-G. – dokumenty zamówienia zostały zamieszczone na stronach internetowych:
1) na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ed6aff2-2f99-11ee-a60c-9ec5599dddc1.
2) na stronie BIP Zamawiającego: https://bip.namyslow.pl/5164/zagospodarowanie-poscaleniowe-wsi-zofijowka-gm-domaszowice-dla-projektu-pn-scalenie-gruntu-obiekt-zofijowka-iii-postepowanie.html.
6. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego), należeć będzie:
1) przejęcie od Zamawiającego obowiązków nadzoru;
2) sprawdzenie projektów wykonawczych i projektów technicznych, a także sprawdzanie i zatwierdzanie pozostałych dokumentów wymaganych od wykonawcy robót budowlanych;
3) przygotowanie i sprawdzenie dokumentów związanych z przekazywaniem placów budowy;
4) kontrola procesu budowy;
5) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
6) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów, poprawności stosowanych technologii wykonania, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz zapobieganie stosowania nieprawidłowych technologii wykonania;
7) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru robót budowlanych;
8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia stwierdzonych wad przez Wykonawcę robót oraz dokumentowanie ich przez prowadzenie dokumentacji cyfrowej i fotograficznej;
9) wydawanie Wykonawcy, Podwykonawcom, Kierownikowi budowy lub Kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń;
10) monitorowanie terminowości realizacji robót, a w przypadku zagrożenia niedotrzymania terminów wynikających z „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót” powiadamianie pisemnie Zamawiającego.
11) ustalanie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalania ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym;
12) organizowanie „Narad Budowy” na terenie budowy w zależności od potrzeb, z udziałem Wykonawców robót i przedstawicielem Zamawiającego, Kierownikiem budowy, Kierownikiem robót, oraz sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie ich zainteresowanym Stronom w terminie do 5 dni roboczych po naradzie;
13) nadzorowanie robót w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność Nadzoru na terenie budowy w trakcie realizacji robót (za wyjątkiem przestoju w robotach) gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz na wezwanie Kierownika budowy, Kierownika robót lub Zamawiającego;
14) sprawdzanie faktur wystawianych przez Wykonawców robót pod kątem zgodności z zakresem zrealizowanych prac potwierdzonych protokołem odbioru;
15) uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych bez domagania się dodatkowej zapłaty;
16) wykonywanie innych działań i czynności nie wymienionych powyżej, a niezbędnych i koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy i zabezpieczenia interesów Zamawiającego;
17) przygotowanie dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru;
18) analiza i zatwierdzanie przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp.;
19) opiniowania wniosków Wykonawcy umowy o roboty budowlanego o zmianę sposobu wykonania tej umowy w odniesieniu do materiałów lub technologii;
20) przyjęcie od Wykonawcy robót skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej dotyczącej robót, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji oraz zatwierdzenie;
21) informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania robót koniecznych dodatkowych lub zamiennych, nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią umowy jaką Zamawiający zawarł z Wykonawcą robót oraz jest to zgodne z obowiązującymi przepisami prawa;
22) udział w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót m.in. sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót zamiennych / dodatkowych z uwzględnieniem kalkulacji kosztowych,
23) sporządzanie raportu z czynności nadzoru inwestorskiego.
7. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.
71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
11. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
12. Miejsce realizacji zamówienia: wieś Zofijówka, gmina Domaszowice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20787,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATB-BUD 2 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7543130489 REGON: 365736652

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 7

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-071

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.