Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00326655/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków powiatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynków powiatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90365d0f-5fbb-4b5a-b58a-b437e23b32ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043527/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Likwidacja barier w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku
1.1.4 Likwidacja barier w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku
1.2.1 Modernizacja oraz zakup urządzeń dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.272.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności:- Wymianę nawierzchni podłogowych wraz z cokolikami na korytarzu parteru, I i II piętra obiektu oraz w sali lekcyjnej (pom. nr.215) na kondygnacji I piętra, polegająca na ułożeniu antypoślizgowej wykładziny obiektowej z kontrastowym oznaczeniem linii, które oddają dużą pomoc dla osób
z niepełnosprawnością ruchowa i słabowidzących (pasa obwodowego w innym kolorze wokół pomieszczeń).
- Wykonanie gładzi gipsowych na korytarzu parteru, I i II piętra obiektu oraz w sali lekcyjnej
(pom. nr.215) na kondygnacji I piętra.
- Malowanie pomieszczeń z wyróżnieniem miejsc ościeżnic drzwiowych (malowanie pasów konturowych wokół ościeżnic oraz na wysokości/zakończeniu lamperii),
-Malowanie podokienników.
- Wykonanie lakierowania powłok malarskich (lamperii).
- Wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami.
- Wymianę oświetlenia na oprawy Led na korytarzach, zapewniając uczniom bezpieczne poruszanie się po odpowiednio doświetlonych nawierzchniach podłogowych korytarzy.
-Wymianę okładziny poręczowej (pochwytów) na nową kontrastową poręcz na całej długości balustrady klatki schodowej.
- Montaż ochronnych narożników wypukłych.
- Uprzątnięcie terenu z wywozem materiałów demontażowych i odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 257581,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności:- Wymianę nawierzchni podłogowych wraz z cokolikami na:
• korytarzach parteru,
• schodach prowadzących na pierwsze piętro,
• schodach prowadzących do części podziemnej budynku,
• dwóch salach lekcyjnych parteru,
polegającą na ułożeniu antypoślizgowego gresu podłogowego z kontrastowym oznaczeniem:
- pasami kierunkowymi na korytarzach i salach (pasa obwodowego w innym kolorze),
- na pierwszym i ostatnim stopniu każdego biegu schodów i krawędziach schodów,
- przed schodami z uwzględnieniem pola uwagi, wyróżników z płytek,
które oddają dużą pomoc dla osób z niepełnosprawnością ruchową i słabowidzących:
- rozebranie posadzek z płytek terakotowych ze skuciem cokolików,
- skucie posadzek betonowych z wyrównaniem,
- nacięcia podłoża betonowego - usunięcie pozostałości kleju,
- wyrównanie tynków cokołów po zerwaniu,
- naprawa posadzek cementowych
- warstwy wyrównujące i niwelująco-wyrównawcze pod płytki,
- gruntowanie powierzchni,
- wykonanie posadzek z płytek gresowych – antypoślizgowych,
- wykonanie cokolików.
- zabezpieczenie cokołów - dwukrotne malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów)
o wysokości do 20 cm przy cokole – lakierowanie.
- Wymianę drzwi wewnętrznych wraz z poszerzeniem otworu do wymaganych min. 90 cm.
- Wymianę elementów z desek - progi drzwiowe aluminowe - niskie umożliwiające dostęp osobom z niepełnosprawnościami.
- Podcięcie drzwi i dostosowanie wysokościowe skrzydeł wewnętrznych drzwi istniejących.
- Wymianę poręczy na poręcz kontrastową przy schodach prowadzących na pierwsze piętro budynku.
- Uprzątnięcie terenu z wywozem materiałów demontażowych i odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 218760,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności:- Remont zachodniej ściany elewacji budynku, polegający na uszczelnieniu okien i drzwi oraz remoncie tynku zewnętrznego elewacji:
• zabezpieczenie okien i drzwi,
• przygotowanie elewacji - zmycie podłoża,
• uzupełnienie tynków,
• gruntowanie podłoża,
• uszczelnienie okien i drzwi,
• malowanie elewacji,
• uprzątnięcie terenu z wywozem materiałów demontażowych i odpadów.
- Remont podestu i opaki kapilarnej z kostki brukowej ułożonego przy budynku, polegający
na wymianie zdegradowanej i nierównej kostki brukowej na nową dostosowaną do użytku
przez osoby z niepełnosprawnościami, w szczególności z niepełnosprawnością ruchową:
• ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej i obrzeży,
• wykonanie nowej podbudowy z podsypkami,
• ułożenie obrzeży betonowych,
• ułożenie betonowej kostki brukowej,
• uprzątnięcie terenu z wywozem materiałów rozbiórkowych i odpadów.
- Wymianę nawierzchni podłogowej wraz z cokolikami w pracowni terapii ruchem na parterze obiektu, polegającą na ułożeniu nowego podłoża (wykładziny kauczukowej) umożliwiającego realizację zajęć sportowych:
• zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
• demontaż i ponowny montaż odbojów na narożach ścian,
• przygotowanie podłoża pod ułożenie nowej posadzki z tworzyw sztucznych,
• ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z izolacją,
• uprzątnięcie terenu z wywozem materiałów rozbiórkowych i odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 43456,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269126,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269126,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Wójtowicz Usługi Remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132816788
7.3.3) Ulica: Lipowa 121
7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica Kościelna
7.3.5) Kod pocztowy: 24-220
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz Wójtowicz Usługi Remontowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz Wójtowicz Usługi Remontowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269126,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451004,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATANET Mateusz Momot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462416975
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-860
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38315,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397322,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana Remontex Grzegorz Sobutka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151637472
7.3.3) Ulica: Podwalna 34
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "REMONTEX" GRZEGORZ SOBUTKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "REMONTEX" GRZEGORZ SOBUTKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik - III Etap oraz remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Słodków Drugi Gmina Kraśnik
- Wykonanie z użyciem materiałów własnych i dostarczenie tablic rejestracyjnych
- Zakup leków II dla SP ZOZ w Kraśniku
- BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ ETAP 1 - BUDOWA UJĘCIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2720L Kraśnik-Owczarnia-Rzeczyca Ziemiańska
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na remoncie strzelnicy sportowej.
- "Remont nawierzchni i remont dachu KP PSP w Myszkowie"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.