Og³oszenie z dnia 2022-10-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00420059/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00480104/01 - Wynik z dnia 2022-12-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia biurowego dla IAS Katowice oraz podleg³ych jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Damrota 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zp.ias.katowice@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia biurowego dla IAS Katowice oraz podleg³ych jednostek
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6f693273-4abe-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00405730
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00066002/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 Dostawa wyposa¿enia biurowego dla IAS Katowice oraz podleg³ych jednostek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.slaskie.kas.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal - adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego: ky4c7id171
poczty elektronicznej: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP posiada dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3.4. W niniejszym postêpowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej.10.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)”.10.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.
10.4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przejmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
10.5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. „w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 3.7. Klauzula informacyjna w zwi±zku z art. 13 RODO do zastosowania w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych RODO zawarte jest w pkt VIII Formularza oferty stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2401-ILZ.260.60.2.2022,ZKP-33/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 510569,11 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzes³a obrotowe 200 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Nie wiêcej ni¿ 50 szt. dodatkowych krzese³4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G
gdzie:
P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferowanego asortymentu” i „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferowanego asortymentu”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na asortyment
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzes³a obrotowe-200 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Nie wiêcej ni¿ 50 szt. dodatkowych krzese³.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G
gdzie:
P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferowanego asortymentu” i „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferowanego asortymentu”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na asortyment.
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzes³a obrotowe 200 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Nie wiêcej ni¿ 50 szt. dodatkowych krzese³4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G
gdzie:
P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferowanego asortymentu” i „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferowanego asortymentu”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na asortyment
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Biurka z blend± i kontenery 150 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39121100-7 - Biurka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G
gdzie:
P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferowanego asortymentu” i „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferowanego asortymentu”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na asortyment
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szafy metalowe 65 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G
gdzie:
P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferowanego asortymentu” i „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferowanego asortymentu”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na asortyment
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szafy metalowe 40 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G
gdzie:
P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferowanego asortymentu” i „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferowanego asortymentu”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na asortyment
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szafy metalowe 50 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G
gdzie:
P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferowanego asortymentu” i „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferowanego asortymentu”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na asortyment
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szafy metalowe 30 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G
gdzie:
P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferowanego asortymentu” i „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferowanego asortymentu”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rêkojmia na asortyment”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na asortyment
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9.1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci:informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotycz±cych Wykonawcy w zakresie dotycz±cym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 4 ustawy Pzp, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotycz±cych urzêduj±cego cz³onka jego organu zarz±dzaj±cego lub nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo – akcyjnej lub prokurenta w zakresie dotycz±cym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;o¶wiadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 6 do SWZ);za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. W przypadku zalegania z op³acaniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. W przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia przez Wykonawcê braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia tych dokumentów , je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, pod warunkiem, ¿e Wykonawca wska¿e w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych ¶rodków;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi:Czê¶æ 1- 800 z³
Czê¶æ 2- 800 z³
Czê¶æ 3-800 z³
Czê¶æ 4-1500 z³
Czê¶æ 5-700 z³
Czê¶æ 6- 400 z³
Czê¶æ 7- 600 z³
Czê¶æ 8-300 z³
Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium okre¶la SWZ
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Do oferty nale¿y wówczas do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego tre¶ci musi wynikaæ, do której czynno¶ci powo³ano pe³nomocnika – lidera (np. reprezentowanie w postêpowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postêpowania dotyczy.Wszystkie warunki dotycz±ce niepodleganiu wykluczenia musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-03 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 11.1.6. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH - MIÊSA
- Dostawa podzespo³ów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzêdu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta pad³ych dzikich zwierz±t i porzuconej ¿ywno¶ci, wywóz rannych dzikich zwierz±t do Pogotowia Le¶nego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierz±t bytuj±cych w mie¶cie w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych do S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
- Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Po³oskach
- Dostawa wyposa¿enia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzêt komputer i multimed wraz z instalacj± oprogramowania i monta¿em mebli w ZS3 w ¯orach, w ramach proj. pn. "Kszta³cimy zawodowo w ¯orach!".
- Dostawa wyposa¿enia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa i monta¿ metalowych rega³ów jezdnych w archiwum zak³adowym S±du Apelacyjnego we Wroc³awiu, przy ul. Zieliñskiego 1
wiêcej: Fotele »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





