Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00326652/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia do pracowni technicznych Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia do pracowni technicznych Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c604dcc4-e7f6-4db2-b558-8f7483e88c33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043527/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa wyposażenia branży mechanicznej dla ZS nr 3 w Kraśniku w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe –nowe perspektywy”
1.2.5 Zakup i dostawa wyposażenia branży elektrycznej dla ZS nr 3 w Kraśniku w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe –nowe perspektywy”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kształcenie zawodowe – nowe perspektywy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus( EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.272.08.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273060,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia cz. I jest „Zakup sprzętu i wyposażenia do pracowni technicznych” w ramach Projektu pn.: „Kształcenie zawodowe – nowe perspektywy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus ( EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
22472000-9 - Podręczniki instrukcyjne
42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali
39151200-7 - Stoły robocze
42633000-2 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
42641300-4 - Obrabiarki do obróbki betonu
44512210-7 - Obcęgi
44512930-0 - Skrzynki narzędziowe
44423200-3 - Drabiny
44212310-5 - Rusztowania
44511100-6 - Szpadle i szufle
38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości
38342000-4 - Oscyloskopy
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
31612200-1 - Rozruszniki
31130000-6 - Alternatory
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
30232140-7 - Plotery
4.5.5.) Wartość części: 130515,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia cz. II jest „Zakup sprzętu do prowadzenia zajęć: Kurs automatyki, sterowań i napędu” w ramach Projektu pn.: „Kształcenie zawodowe – nowe perspektywy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus ( EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31110000-0 - Silniki elektryczne
31132000-0 - Silniki wielofazowe
32552420-7 - Przemienniki częstotliwości
31682000-0 - Wyroby elektryczne
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
31211310-4 - Wyłączniki
35125100-7 - Czujniki
34999100-7 - Generatory sygnałowe
38810000-6 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
4.5.5.) Wartość części: 43682,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia cz. III jest „Zakup i dostawa tokarki do tarcz hamulcowych” w ramach Projektu pn.: „Kształcenie zawodowe – nowe perspektywy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus ( EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42600000-2 - Obrabiarki
42620000-8 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
42621000-5 - Tokarki
4.5.5.) Wartość części: 28732,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia cz. IV jest „Zakup i dostawa stanowiska do testowania alternatorów i rozruszników” w ramach Projektu pn.: „Kształcenie zawodowe – nowe perspektywy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus ( EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 70129,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56457,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALT SYSTEM Karolina Bodnar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942786482
7.3.3) Ulica: Szmaragdowa 12
7.3.4) Miejscowość: Rębiechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75396,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75396,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75396,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe MICRO M.Kowalski, Z.Kowalska Spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532450747
7.3.3) Ulica: Kossaka 12
7.3.4) Miejscowość: Otmuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 48-385
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75396,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust.2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2025/2026
- Zakup paliwa dla SP ZOZ Kraśnik
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Dworaka w Kraśniku
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa licencji, wdrożenie modułów oraz dostosowanie funkcjonalności systemu Enova365 dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Zakup pomocy dydaktycznych oraz szkolenia kadry realizowane w ramach projektu "Uczeń 4.0 - inteligentne specjalizacje - inteligentna szkoła" dofinansowanego ze środków UE
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania dla urządzeń Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie.
- "Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej - II etap"- zakup ładowarki.
- Dostawa(odnowienie)licencji i rozbudowa systemu do zarządzania bezpieczeństwem informacji i zdarzeniami (Splunk EnterpriseSIEM) wraz z tech. wsparciem producenta przez okres 12 m-cy lub rozw. równ.
więcej: Podręczniki instrukcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





