eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikZakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia do pracowni technicznych Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku



Ogłoszenie z dnia 2025-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia do pracowni technicznych Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia do pracowni technicznych Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c604dcc4-e7f6-4db2-b558-8f7483e88c33

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043527/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa wyposażenia branży mechanicznej dla ZS nr 3 w Kraśniku w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe –nowe perspektywy”

1.2.5 Zakup i dostawa wyposażenia branży elektrycznej dla ZS nr 3 w Kraśniku w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe –nowe perspektywy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kształcenie zawodowe – nowe perspektywy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus( EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.272.08.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273060,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia cz. I jest „Zakup sprzętu i wyposażenia do pracowni technicznych” w ramach Projektu pn.: „Kształcenie zawodowe – nowe perspektywy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus ( EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

22472000-9 - Podręczniki instrukcyjne

42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali

39151200-7 - Stoły robocze

42633000-2 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice

43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

42641300-4 - Obrabiarki do obróbki betonu

44512210-7 - Obcęgi

44512930-0 - Skrzynki narzędziowe

44423200-3 - Drabiny

44212310-5 - Rusztowania

44511100-6 - Szpadle i szufle

38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości

38342000-4 - Oscyloskopy

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

31612200-1 - Rozruszniki

31130000-6 - Alternatory

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

30232140-7 - Plotery

4.5.5.) Wartość części: 130515,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia cz. II jest „Zakup sprzętu do prowadzenia zajęć: Kurs automatyki, sterowań i napędu” w ramach Projektu pn.: „Kształcenie zawodowe – nowe perspektywy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus ( EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31110000-0 - Silniki elektryczne

31132000-0 - Silniki wielofazowe

32552420-7 - Przemienniki częstotliwości

31682000-0 - Wyroby elektryczne

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31211310-4 - Wyłączniki

35125100-7 - Czujniki

34999100-7 - Generatory sygnałowe

38810000-6 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym

48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)

4.5.5.) Wartość części: 43682,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia cz. III jest „Zakup i dostawa tokarki do tarcz hamulcowych” w ramach Projektu pn.: „Kształcenie zawodowe – nowe perspektywy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus ( EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42600000-2 - Obrabiarki

42620000-8 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania

42621000-5 - Tokarki

4.5.5.) Wartość części: 28732,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia cz. IV jest „Zakup i dostawa stanowiska do testowania alternatorów i rozruszników” w ramach Projektu pn.: „Kształcenie zawodowe – nowe perspektywy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus ( EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 70129,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56457,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALT SYSTEM Karolina Bodnar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942786482

7.3.3) Ulica: Szmaragdowa 12

7.3.4) Miejscowość: Rębiechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75396,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75396,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75396,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe MICRO M.Kowalski, Z.Kowalska Spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532450747

7.3.3) Ulica: Kossaka 12

7.3.4) Miejscowość: Otmuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 48-385

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75396,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust.2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.