eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinMateria³y szewne



Og³oszenie z dnia 2025-09-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zmianie og³oszenia
Materia³y szewne

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W KOSZALINIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292

1.4.) Adres zamawiaj±cego:

1.4.1.) Ulica: Tytusa Cha³ubiñskiego 7

1.4.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin

1.4.3.) Kod pocztowy: 75-581

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina@swk.med.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.swk.med.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00403646

2.2.) Data og³oszenia: 2025-09-03

SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2025/BZP 00375797

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

5.8. Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych

Przed zmian±:
1) próbki dostawy zgodne ze z³o¿on± ofert± w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Czê¶æ nr 1 – poz. 1,3,9,10,12,13,15,19,20,22,26,28,32
b) Czê¶æ nr 2 – poz. 5,7,8,14,15
c) Czê¶æ nr 3 – poz. 1,2,3,5, 9,10
d) Czê¶æ nr 4 – poz. 1,5, 8,9,10,12,13, 14, 15, 18,21,22,25,28,31,35,44,41,50,
e) Czê¶æ nr 5 – poz. 7,8,11,14,20,24,33,28
f) Czê¶æ nr 6 – poz. 1,2,5,6,7,17
g) Czê¶æ nr 7 – poz. 9,15,19,23,27
h) Czê¶æ nr 8 – poz. 1
i) Czê¶æ nr 9 – poz. 1,2
j) Czê¶æ nr 10 – poz. 1,3
k) Czê¶æ nr 11 – poz. 1
l) Czê¶æ nr 12 – poz. 4,7
m) Czê¶æ nr 13 – poz. 2,3
n) Czê¶æ nr 14 – 1,2,3,4
o) Czê¶æ nr 15 – 1,2
p) Czê¶æ nr 16 – 1,2,3
q) Czê¶æ nr 17 – 1,8,9

UWAGA:
Zamawiaj±cy wymaga za³±czenie do oferty po 1 saszetce z wy¿ej wymienionych pozycji.

2) o¶wiadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustaw± o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczaj±cych do obrotu i u¿ywania na terenie RP (deklaracja zgodno¶ci, certyfikat CE) oraz O¶wiadczenie o niezw³ocznym przed³o¿eniu ww. dokumentów na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego zarówno w trakcie trwania postêpowania jak i po jego zakoñczeniu (dotyczy wyrobów medycznych)
3) dokumenty potwierdzaj±ce parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).

Po zmianie:
1) próbki dostawy zgodne ze z³o¿on± ofert± w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Czê¶æ nr 1 – poz. 1,3,9,10,12,13,15,19,20,22,26,28,32
b) Czê¶æ nr 2 – poz. 5,7,8,14,15
c) Czê¶æ nr 3 – poz. 1,2,3,5, 9,10
d) Czê¶æ nr 4 – poz. 1,5, 8,9,10,12,13,14,15,18,21,22,25,28,31,35,44,41,50,
e) Czê¶æ nr 5 – poz. 7,8,11,14,17,20,24,28,33
f) Czê¶æ nr 6 – poz. 1,2,5,6,7
g) Czê¶æ nr 7 – poz. 9,15,19,23,27
h) Czê¶æ nr 8 – poz. 1
i) Czê¶æ nr 9 – poz. 1,2
j) Czê¶æ nr 10 – poz. 1,3
k) Czê¶æ nr 11 – poz. 1
l) Czê¶æ nr 12 – poz. 4,7
m) Czê¶æ nr 13 – poz. 2,3
n) Czê¶æ nr 14 – poz. 1,2,3,4
o) Czê¶æ nr 15 – poz. 1,2
p) Czê¶æ nr 16 – poz. 1,2,3
q) Czê¶æ nr 17 – poz. 1,8,9

UWAGA:
Zamawiaj±cy wymaga za³±czenie do oferty po 1 saszetce z wy¿ej wymienionych pozycji.

2) o¶wiadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustaw± o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczaj±cych do obrotu i u¿ywania na terenie RP (deklaracja zgodno¶ci, certyfikat CE) oraz O¶wiadczenie o niezw³ocznym przed³o¿eniu ww. dokumentów na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego zarówno w trakcie trwania postêpowania jak i po jego zakoñczeniu (dotyczy wyrobów medycznych)
3) dokumenty potwierdzaj±ce parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

5.10. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu

Przed zmian±:
1) próbki dostawy zgodne ze z³o¿on± ofert± w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Czê¶æ nr 1 – poz. 1,3,9,10,12,13,15,19,20,22,26,28,32
b) Czê¶æ nr 2 – poz. 5,7,8,14,15
c) Czê¶æ nr 3 – poz. 1,2,3,5, 9,10
d) Czê¶æ nr 4 – poz. 1,5, 8,9,10,12,13, 14, 15, 18,21,22,25,28,31,35,44,41,50,
e) Czê¶æ nr 5 – poz. 7,8,11,14,20,24,33,28
f) Czê¶æ nr 6 – poz. 1,2,5,6,7,17
g) Czê¶æ nr 7 – poz. 9,15,19,23,27
h) Czê¶æ nr 8 – poz. 1
i) Czê¶æ nr 9 – poz. 1,2
j) Czê¶æ nr 10 – poz. 1,3
k) Czê¶æ nr 11 – poz. 1
l) Czê¶æ nr 12 – poz. 4,7
m) Czê¶æ nr 13 – poz. 2,3
n) Czê¶æ nr 14 – 1,2,3,4
o) Czê¶æ nr 15 – 1,2
p) Czê¶æ nr 16 – 1,2,3
q) Czê¶æ nr 17 – 1,8,9

UWAGA:
Zamawiaj±cy wymaga za³±czenie do oferty po 1 saszetce z wy¿ej wymienionych pozycji.

2) o¶wiadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustaw± o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczaj±cych do obrotu i u¿ywania na terenie RP (deklaracja zgodno¶ci, certyfikat CE) oraz O¶wiadczenie o niezw³ocznym przed³o¿eniu ww. dokumentów na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego zarówno w trakcie trwania postêpowania jak i po jego zakoñczeniu (dotyczy wyrobów medycznych)
3) dokumenty potwierdzaj±ce parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).

Po zmianie:
1) próbki dostawy zgodne ze z³o¿on± ofert± w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Czê¶æ nr 1 – poz. 1,3,9,10,12,13,15,19,20,22,26,28,32
b) Czê¶æ nr 2 – poz. 5,7,8,14,15
c) Czê¶æ nr 3 – poz. 1,2,3,5, 9,10
d) Czê¶æ nr 4 – poz. 1,5, 8,9,10,12,13,14,15,18,21,22,25,28,31,35,44,41,50,
e) Czê¶æ nr 5 – poz. 7,8,11,14,17,20,24,28,33
f) Czê¶æ nr 6 – poz. 1,2,5,6,7
g) Czê¶æ nr 7 – poz. 9,15,19,23,27
h) Czê¶æ nr 8 – poz. 1
i) Czê¶æ nr 9 – poz. 1,2
j) Czê¶æ nr 10 – poz. 1,3
k) Czê¶æ nr 11 – poz. 1
l) Czê¶æ nr 12 – poz. 4,7
m) Czê¶æ nr 13 – poz. 2,3
n) Czê¶æ nr 14 – poz. 1,2,3,4
o) Czê¶æ nr 15 – poz. 1,2
p) Czê¶æ nr 16 – poz. 1,2,3
q) Czê¶æ nr 17 – poz. 1,8,9


UWAGA:
Zamawiaj±cy wymaga za³±czenie do oferty po 1 saszetce z wy¿ej wymienionych pozycji.

2) o¶wiadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustaw± o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczaj±cych do obrotu i u¿ywania na terenie RP (deklaracja zgodno¶ci, certyfikat CE) oraz O¶wiadczenie o niezw³ocznym przed³o¿eniu ww. dokumentów na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego zarówno w trakcie trwania postêpowania jak i po jego zakoñczeniu (dotyczy wyrobów medycznych)
3) dokumenty potwierdzaj±ce parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.1. Termin sk³adania ofert

Przed zmian±:
2025-09-04 10:00

Po zmianie:
2025-09-09 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmian±:
2025-09-04 10:30

Po zmianie:
2025-09-09 10:30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.