Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00361716/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla rodzin zastępczych w ramach projektu „Jastrzębie-Zdrój Miasto-Rodziny” RPO WSL 9.2.5.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003461374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 9
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ops.jastrzebie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla rodzin zastępczych w ramach projektu „Jastrzębie-Zdrój Miasto-Rodziny” RPO WSL 9.2.5.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f11b07-3b21-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Jastrzębie- Zdrój- Miasto Rodziny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361716/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP. ZP.260.7.2022.JMR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla rodzin zastępczych w ramach projektu „Jastrzębie-Zdrój - Miasto Rodziny” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Jastrzębie-Zdrój - Miasto na prawach Powiatu/Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu- Zdroju w ramach Priorytetu IX - Włączenie społeczne dla działania:9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poodziałania:9.2.5 Rozwój usług społecznych- konkurs.
2 grupy po średnio 12 osób
Termin wykonania umowy od podpisania umowy do 30.06.2023r
Usługa objęta zamówieniem będzie realizowana w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju, przy ul. Opolska 9.
Pomieszczenia do realizacji kursu pierwszej pomocy przedmedycznej zostanie udostępnione wykonawcy bezkosztowo.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie, w szczególności:
1.Wykonawca zapewni przeprowadzenie usług w następującym zakresie:
a) zorganizowanie i przeprowadzenie dla 2 grup liczących średnio po 12 osób (osoby będące rodziną zastępczą) 40 godzin dydaktycznych kursu pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników w przypadku uzasadnionej rezygnacji i braku możliwości zastąpienia go innym uczestnikiem.
b) zajęcia będą się odbywać w sali szkoleniowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu- Zdroju przy ulicy Opolskiej 9 (sala szkoleniowa udostępniona zostanie Wykonawcy nieodpłatnie na potrzeby kursu),
c) zajęcia rozpoczną się w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy i zakończą się w terminie do dnia 30.06.2023r.
d) każdy z uczestników kursu otrzyma nieodpłatne materiały szkoleniowe/podręczniki/skrypty, które przed wydaniem uczestnikom kursu winny być przedłożone do akceptacji przez Zamawiającego,
e) każdy z uczestników kursu po jego zakończeniu otrzyma zaświadczenie/certyfikat o jego ukończeniu,
f) kurs będzie się odbywał raz w tygodniu (w dniach od poniedziałku do piątku) jednorazowo 4 godzin dydaktycznych i będzie trwał przez 10 tygodni. Godziny szkolenia będą dostosowane do możliwości rodzin zastępczych. Zakłada się możliwość, że grupa szkoleniowa będzie mogła odbywać się zarówno w godzinach dopołudniowych jak i wieczornych.
g) godziny odbywania się kursu zostaną wspólnie ustalone z Zamawiającym,
h) w ramach realizacji kursu Wykonawca zapewni niezbędne na potrzeby kursu materiały: - fantomy do ćwiczenia resuscytacji dla dorosłych – co najmniej jeden na grupę ćwiczeniową,
- fantomy do ćwiczenia resuscytacji dla dziecka – co najmniej jeden na grupę ćwiczeniową,
- fantomy do ćwiczenia resuscytacji dla niemowlaka – co najmniej jeden na grupę ćwiczeniową,
- ćwiczeniowy AED (automatyczny defibrylator zewnętrzy) – co najmniej jeden na grupę ćwiczeniową,
- maseczki do ćwiczenia oddechów ratunkowych oraz jednorazowe rękawiczki dla każdego uczestnika,
- maty i podkłady do ćwiczenia oceny stanu poszkodowanego i pozycji bezpiecznej,
- ćwiczeniowe środki opatrunkowe/bandaże 2 szt na uczestnika,
- gaziki o różnych rozmiarach,
- deskę ortopedyczną,
- szyny unieruchamiające,
- chustę trójkątną- jedna na parę uczestników,
- 4 szt glukagonu,
- sztuczną krew 50 ml,
- plastry różnego typu,
- środek do dezynfekcji ran,
- zestaw do płukania oka,
- glukometry 2 szt,
i) w ramach realizacji kursu Wykonawca zapewni catering: - napoje ciepłe kawa 250 ml/osoba, herbata 250 ml plus cukier i mleczko do kawy na dzień/osoba, napoje zimne sok 200 ml/osoba 300 ml/osoba woda gazowana/ niegazowana na dzień, ciastka suche różnego rodzaju 150 g/ osoba/ (powyższe podane na dzień),
j) zapewnienie ubezpieczenia NNW każdego uczestnika kursu na czas realizacji zajęć; na potwierdzenie objęcia uczestników ubezpieczeniem Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie ubezpieczenia przed rozpoczęciem kursu,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego Ogólnopolskie Centrum Bezpieczeństwa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332030980
7.3.3) Ulica: Kaszubska 1/6
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie- Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-335
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu zielonego wokół budynku "starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju
- Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom - część I
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Grodzką w Jastrzębiu-Zdroju
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie Ronda Dolnego i skrzyżowania z ul. Połomską w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.