Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mobilnej podłogi z Teraflexu na Halę Widowiskowo – Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276765272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Harcerska 14 B
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmysliwiec@mosir.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.jatrzebie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mobilnej podłogi z Teraflexu na Halę Widowiskowo – Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9250e032-930c-43dd-83cd-17a77b4ad16a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00198036/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup mobilnej podłogi z teraflexu na Halę Widowiskowo - Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami (w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń)
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.) za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie
jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
2. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w
Regulaminie Platformy, znajdującym się pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których
mowa w pkt. 2
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, że klauzula
informacyjna dotycząca obowiązków Zamawiającego wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ue)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we, jest zawarta w rozdziale 32 Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a. dostawa podłogi mobilnej z teraflexu do piłki siatkowej - boisko 21x42m (882m2)
b. 1-krotne rozłożenie taśm
c. osprzęt to łączenia/podklejania taśmami elementów podłogi oraz do wyklejania (znakowania) linii
Szczegółowe wymagania zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria
wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dostawie i montażem podłogi mobilnej z Taraflexu na kwotę minimum 300 000,00 zł każde zamówienie.
Przez zadanie Zamawiający rozumie wykonanie określonego zakresu robót w ramach jednej umowy, zlecenia na rzecz jednego Zamawiającego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw (…) wykonanych, (…), w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy (…) zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy (…) zostały wykonane (…) należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy (…) zostały wykonane, (…), a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; (…).
Wykaz dostaw winien być sporządzony wg załącznika nr 6 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 105 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych składanych wraz z ofertą:Certyfikaty Federacji Sportowych halowych gier zespołowych:
- EHF (Europejskiego Związku Piłki Ręcznej)
- IHF (Światowy Związek Piłki Ręcznej)
- FIBA (Międzynarodowego Związku Piłki Koszykowej)
- FIVB APPROVED (Międzynarodowego Związku Piłki Siatkowej)
- FUTSAL
(Zgodnie z art. 105 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający żądając certyfikatów, o których mowa w art. 105 ust. 1 oraz 2 ustawy Pzp, akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 105 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych składanych wraz z ofertą:Certyfikaty Federacji Sportowych halowych gier zespołowych:
- EHF (Europejskiego Związku Piłki Ręcznej)
- IHF (Światowy Związek Piłki Ręcznej)
- FIBA (Międzynarodowego Związku Piłki Koszykowej)
- FIVB APPROVED (Międzynarodowego Związku Piłki Siatkowej)
- FUTSAL
(Zgodnie z art. 105 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający żądając certyfikatów, o których mowa w art. 105 ust. 1 oraz 2 ustawy Pzp, akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 12) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według załącznika nr 5 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował nie-zbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego,
3) Pełnomocnictwo - wg załącznika nr 4 (jeżeli dotyczy),
4) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 105 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych składanych wraz z ofertą:
- EHF (Europejskiego Związku Piłki Ręcznej) lub równoważny
- IHF (Światowy Związek Piłki Ręcznej) lub równoważny
- FIBA (Międzynarodowego Związku Piłki Koszykowej) lub równoważny
- FIVB APPROVED (Międzynarodowego Związku Piłki Siatkowej) lub równoważny
- FUTSAL lub równoważny
UWAGA: w świetle § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych, oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), środek dowodowy sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa – załącznik nr 4 do SWZ.Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 21 pkt 1 oraz Rozdziale 20 przez każdego z wykonawców.
3. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP):
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie spełnianie warunków dotyczących zdolności zawodowej określone w Rozdziale 21 pkt 1 oceniane będzie przez Zamawiającego łącznie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 10 ust. 2:2. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: działania siły wyższej, to jest wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności zewnętrznych, niezależnych od woli stron niniejszej umowy, których nie można było wcześniej przewidzieć i którym strony niniejszej umowy nie mogły zapobiec.
W przypadku wystąpienia siły wyższej, termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania niniejszej umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak, niż o okres trwania siły wyższej i skutków jej wystąpienia.
3. Zamiana umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy - strona https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-21
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Zakup mobilnej podłogi z Teraflexu na Halę Widowiskowo - Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju
- "Remont nawierzchni ul. Bogoczowiec w Jastrzębiu-Zdroju"
- Zagospodarowanie terenu zielonego - park kieszonkowy na oś. Staszica
- Termomodernizacja budynku CKZ przy ul. Harcerskiej w Jastrzębiu-Zdroju" wraz z pracami remontowymi objętymi projektem "Profesjonalne pracownie 4 w Jastrzębiu-Zdroju"
- Poprawa infrastruktury rowerowej Al. Piechoczka i Al. Piłsudskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont chodnika przy ul. Bogoczowiec w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mobilnej podłogi z Teraflexu na Halę Widowiskowo - Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju
- "Wykonanie adaptacji oraz remontu dawnej stolarni na zgrzewalnie rur i narzędziownię Kopalni Soli "Wieliczka""
- Modernizacja nawierzchni sportowej na hali Zawiszów Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Remont 9 cel mieszkalnych w pawilonie A oddział I budynku aresztu śledczego w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wielkopolskim
- "Przebudowa toalety dla osób z niepełnosprawnościami oraz sąsiadującego pokoju matki z dzieckiem w celu zapewnienia możliwości przewijania osób dorosłych w budynku Muzeum POLIN".
- Zakup i montaż podłogi baletowej na sali nr 16
więcej: Podłogi z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.