eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu od 1-3 części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu od 1-3 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu od 1-3 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5744ed-e6a1-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Ochrona osób i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252590

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.10.24.UK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 444752,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu pierwszej części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zakres zamówienia został podzielony na trzy części, tj.:
1.2.1 Część 1 – usługa ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, a także w tężniach przy ul. Bulwarowej i ul. Koziej w Krakowie,
1.3 Realizacja przedmiotu zamówienia, zarówno w zakresie podstawowym, jak i zakresie objętym prawem opcji, obejmuje w szczególności świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, tężniach przy ul. Bulwarowej i ul. Koziej
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi jego zakres, sposób realizacji i wymagania z tym związane, zawiera Załącznik nr A do SWZ, odpowiednio od 1 do 3 części zamówienia.
1.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej części lub częściach zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie usług ochrony, na okres maksymalnie 8 miesięcy, tj. do dnia 30.04.2025r., objęta jest prawem opcji. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie całości lub części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę przez okres kolejnych maksymalnie do 8 miesięcy usług ochrony objętych dokumentacją postępowania i ofertą Wykonawcy odpowiednio w częściach od 1 do 3 zamówienia. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej do dnia 20 sierpnia 2024r. odpowiednio dla części od 1 do 3 postępowania, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty.
1.6 Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia sukcesywnie:
1.6.1 dla części 1 przez okres 4 miesięcy, od dnia 1 maja 2024r. od godz. 00:00 do dnia 31 sierpnia 2024r. do godz. 24:00 zgodnie z zapisami Załącznika A do SWZ, w zakresie podstawowym i ewentualnie przez okres kolejnych maksymalnie 8 miesięcy w zakresie objętym prawem opcji (o ile zostanie zlecona), tj. nie dłużej niż do dnia 30 kwietnia 2025r.
1.7 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.
1.8 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p. poż. w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.
1.9 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usług portierskich, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługi portierskie oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługami portierskie uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
1.10 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.11 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip świadczących usługi roboczych.
1.12 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.
1.13 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania usług.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i skalkulować cenę dla całości zamówienia odpowiednio w odniesieniu do oferowanej lub oferowanych części zamówienia, z uwzględnieniem wyliczenia wartości zamówienia podstawowego oraz wartości zamówienia prawa opcji, a na potwierdzenie tego złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu wraz z jego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularzu Zakresowo-Cenowym.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 119161,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu drugiej części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zakres zamówienia został podzielony na trzy części, tj.:
1.2.2 Część 2– usługa ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych w Pawilonie Okocimskim przy al. Żubrowej 15 w Krakowie,
1.3 Realizacja przedmiotu zamówienia, zarówno w zakresie podstawowym, jak i zakresie objętym prawem opcji, obejmuje w szczególności świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych w budynku tzw. Pawilonu Okocimskiego przy al. Żubrowej 15
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi jego zakres, sposób realizacji i wymagania z tym związane, zawiera Załącznik nr A do SWZ, odpowiednio od 1 do 3 części zamówienia.
1.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej części lub częściach zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie usług ochrony, na okres maksymalnie 8 miesięcy, tj. do dnia 30.04.2025r., objęta jest prawem opcji. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie całości lub części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę przez okres kolejnych maksymalnie do 8 miesięcy usług ochrony objętych dokumentacją postępowania i ofertą Wykonawcy odpowiednio w częściach od 1 do 3 zamówienia. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej do dnia 20 sierpnia 2024r. odpowiednio dla części od 1 do 3 postępowania, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty.
1.6 Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia sukcesywnie:
1.6.2 dla części 2 przez okres 4 miesięcy, od dnia 1 maja 2024r. od godz. 00:00 do dnia 31 sierpnia 2024r. do godz. 24:00 zgodnie z zapisami Załącznika A do SWZ, w zakresie podstawowym i ewentualnie przez okres kolejnych maksymalnie 8 miesięcy w zakresie objętym prawem opcji (o ile zostanie zlecona), tj. nie dłużej niż do dnia 30 kwietnia 2025r.
1.7 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.
1.8 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p. poż. w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.
1.9 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usług portierskich, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługi portierskie oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługami portierskie uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
1.10 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.11 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip świadczących usługi roboczych.
1.12 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.
1.13 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania usług.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i skalkulować cenę dla całości zamówienia odpowiednio w odniesieniu do oferowanej lub oferowanych części zamówienia, z uwzględnieniem wyliczenia wartości zamówienia podstawowego oraz wartości zamówienia prawa opcji, a na potwierdzenie tego złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu wraz z jego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularzu Zakresowo-Cenowym.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 88017,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu od trzeciej części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zakres zamówienia został podzielony na trzy części, tj.:
1.2.3 Część 3 – usługa ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiekcie przy ul. Wyłom 22 (Park Zakrzówek) wraz usługą liczenia osób przebywających na terenie pomostów pływających zlokalizowanych na terenie zbiornika Zakrzówek odbywającej się przy dwóch wejściach na kompleks.
1.3 Realizacja przedmiotu zamówienia, zarówno w zakresie podstawowym, jak i zakresie objętym prawem opcji, obejmuje w szczególności świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy w obiekcie przy ul. Wyłom 22 (Park Zakrzówek) wraz z usługą liczenia osób przebywających na terenie pomostów pływających na terenie zbiornika Zakrzówek,
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi jego zakres, sposób realizacji i wymagania z tym związane, zawiera Załącznik nr A do SWZ, odpowiednio od 1 do 3 części zamówienia.
1.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej części lub częściach zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie usług ochrony, na okres maksymalnie 8 miesięcy, tj. do dnia 30.04.2025r., objęta jest prawem opcji. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie całości lub części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę przez okres kolejnych maksymalnie do 8 miesięcy usług ochrony objętych dokumentacją postępowania i ofertą Wykonawcy odpowiednio w częściach od 1 do 3 zamówienia. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej do dnia 20 sierpnia 2024r. odpowiednio dla części od 1 do 3 postępowania, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty.
1.6 Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia sukcesywnie:
1.6.3 dla części 3 przez okres 4 miesięcy, od dnia 1 maja 2024r. od godz. 00:00 do dnia 31 sierpnia 2024r. do godz. 24:00 zgodnie z zapisami Załącznika A do SWZ, w zakresie podstawowym i ewentualnie przez okres kolejnych maksymalnie 8 miesięcy w zakresie objętym prawem opcji (o ile zostanie zlecona), tj. nie dłużej niż do dnia 30 kwietnia 2025r.
1.7 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.
1.8 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p. poż. w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.
1.9 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usług portierskich, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługi portierskie oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługami portierskie uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
1.10 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.11 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip świadczących usługi roboczych.
1.12 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.
1.13 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania usług.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i skalkulować cenę dla całości zamówienia odpowiednio w odniesieniu do oferowanej lub oferowanych części zamówienia, z uwzględnieniem wyliczenia wartości zamówienia podstawowego oraz wartości zamówienia prawa opcji, a na potwierdzenie tego złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu wraz z jego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularzu Zakresowo-Cenowym.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 237573,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienia postępowania w odniesieniu do części 1 zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395531,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416318 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303642,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320195,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320195,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa GRYF Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6812093213

7.3.3) Ulica: Trzebunia 319

7.3.4) Miejscowość: Trzebunia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-438

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

monitoring, grupa interwencyjna

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320195,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, iż z uwagi na zaistnienie okoliczności, które wypełniają dyspozycję art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, zobowiązany był do unieważnienia postępowania w odniesieniu do części 3 zamówienia, ponieważ jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.
Ponadto Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, odrzucił z postępowania złożoną ofertę w zakresie części 3, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612923,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612923,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.