eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu od 1-3 części zamówienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu od 1-3 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu od 1-3 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5744ed-e6a1-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Ochrona osób i mienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ - Informacje o
środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NP.26.2.10.24.UK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 444752,81 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu pierwszej części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zakres zamówienia został podzielony na trzy części, tj.:
1.2.1 Część 1 – usługa ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, a także w tężniach przy ul. Bulwarowej i ul. Koziej w Krakowie,
1.3 Realizacja przedmiotu zamówienia, zarówno w zakresie podstawowym, jak i zakresie objętym prawem opcji, obejmuje w szczególności świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, tężniach przy ul. Bulwarowej i ul. Koziej
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi jego zakres, sposób realizacji i wymagania z tym związane, zawiera Załącznik nr A do SWZ, odpowiednio od 1 do 3 części zamówienia.
1.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej części lub częściach zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie usług ochrony, na okres maksymalnie 8 miesięcy, tj. do dnia 30.04.2025r., objęta jest prawem opcji. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie całości lub części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę przez okres kolejnych maksymalnie do 8 miesięcy usług ochrony objętych dokumentacją postępowania i ofertą Wykonawcy odpowiednio w częściach od 1 do 3 zamówienia. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej do dnia 20 sierpnia 2024r. odpowiednio dla części od 1 do 3 postępowania, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty.
1.6 Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia sukcesywnie:
1.6.1 dla części 1 przez okres 4 miesięcy, od dnia 1 maja 2024r. od godz. 00:00 do dnia 31 sierpnia 2024r. do godz. 24:00 zgodnie z zapisami Załącznika A do SWZ, w zakresie podstawowym i ewentualnie przez okres kolejnych maksymalnie 8 miesięcy w zakresie objętym prawem opcji (o ile zostanie zlecona), tj. nie dłużej niż do dnia 30 kwietnia 2025r.
1.7 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.
1.8 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p. poż. w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.
1.9 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usług portierskich, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługi portierskie oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługami portierskie uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
1.10 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.11 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip świadczących usługi roboczych.
1.12 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.
1.13 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania usług.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i skalkulować cenę dla całości zamówienia odpowiednio w odniesieniu do oferowanej lub oferowanych części zamówienia, z uwzględnieniem wyliczenia wartości zamówienia podstawowego oraz wartości zamówienia prawa opcji, a na potwierdzenie tego złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu wraz z jego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularzu Zakresowo-Cenowym.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 119161,84 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej części lub częściach zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie usług ochrony, na okres maksymalnie 8 miesięcy, tj. do dnia 30.04.2025r., objęta jest prawem opcji. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie całości lub części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę przez okres kolejnych maksymalnie do 8 miesięcy usług ochrony objętych dokumentacją postępowania i ofertą Wykonawcy odpowiednio w częściach od 1 do 3 zamówienia. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej do dnia 20 sierpnia 2024r. odpowiednio dla części od 1 do 3 postępowania, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty.
wartość opcji dla cz 1 -239.176,56 zł netto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował lub realizuje usługi w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług w zakresie powtórzenia realizacji świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru oraz usług grupy interwencyjnej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za całość zamówienia w zakresie prawa opcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu drugiej części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zakres zamówienia został podzielony na trzy części, tj.:
1.2.2 Część 2– usługa ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych w Pawilonie Okocimskim przy al. Żubrowej 15 w Krakowie,
1.3 Realizacja przedmiotu zamówienia, zarówno w zakresie podstawowym, jak i zakresie objętym prawem opcji, obejmuje w szczególności świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych w budynku tzw. Pawilonu Okocimskiego przy al. Żubrowej 15
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi jego zakres, sposób realizacji i wymagania z tym związane, zawiera Załącznik nr A do SWZ, odpowiednio od 1 do 3 części zamówienia.
1.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej części lub częściach zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie usług ochrony, na okres maksymalnie 8 miesięcy, tj. do dnia 30.04.2025r., objęta jest prawem opcji. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie całości lub części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę przez okres kolejnych maksymalnie do 8 miesięcy usług ochrony objętych dokumentacją postępowania i ofertą Wykonawcy odpowiednio w częściach od 1 do 3 zamówienia. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej do dnia 20 sierpnia 2024r. odpowiednio dla części od 1 do 3 postępowania, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty.
1.6 Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia sukcesywnie:
1.6.2 dla części 2 przez okres 4 miesięcy, od dnia 1 maja 2024r. od godz. 00:00 do dnia 31 sierpnia 2024r. do godz. 24:00 zgodnie z zapisami Załącznika A do SWZ, w zakresie podstawowym i ewentualnie przez okres kolejnych maksymalnie 8 miesięcy w zakresie objętym prawem opcji (o ile zostanie zlecona), tj. nie dłużej niż do dnia 30 kwietnia 2025r.
1.7 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.
1.8 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p. poż. w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.
1.9 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usług portierskich, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługi portierskie oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługami portierskie uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
1.10 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.11 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip świadczących usługi roboczych.
1.12 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.
1.13 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania usług.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i skalkulować cenę dla całości zamówienia odpowiednio w odniesieniu do oferowanej lub oferowanych części zamówienia, z uwzględnieniem wyliczenia wartości zamówienia podstawowego oraz wartości zamówienia prawa opcji, a na potwierdzenie tego złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu wraz z jego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularzu Zakresowo-Cenowym.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 88017,72 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej części lub częściach zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie usług ochrony, na okres maksymalnie 8 miesięcy, tj. do dnia 30.04.2025r., objęta jest prawem opcji. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie całości lub części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę przez okres kolejnych maksymalnie do 8 miesięcy usług ochrony objętych dokumentacją postępowania i ofertą Wykonawcy odpowiednio w częściach od 1 do 3 zamówienia. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej do dnia 20 sierpnia 2024r. odpowiednio dla części od 1 do 3 postępowania, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty.
wartość opcji dla cz 2- 184.583,16 zł netto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował lub realizuje usługi w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług w zakresie powtórzenia realizacji świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru oraz usług grupy interwencyjnej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za całość zamówienia w zakresie prawa opcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich oraz grup interwencyjnych, odpowiednio w odniesieniu od trzeciej części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zakres zamówienia został podzielony na trzy części, tj.:
1.2.3 Część 3 – usługa ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiekcie przy ul. Wyłom 22 (Park Zakrzówek) wraz usługą liczenia osób przebywających na terenie pomostów pływających zlokalizowanych na terenie zbiornika Zakrzówek odbywającej się przy dwóch wejściach na kompleks.
1.3 Realizacja przedmiotu zamówienia, zarówno w zakresie podstawowym, jak i zakresie objętym prawem opcji, obejmuje w szczególności świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich i grup interwencyjnych w obiektach zlokalizowanych przy w obiekcie przy ul. Wyłom 22 (Park Zakrzówek) wraz z usługą liczenia osób przebywających na terenie pomostów pływających na terenie zbiornika Zakrzówek,
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi jego zakres, sposób realizacji i wymagania z tym związane, zawiera Załącznik nr A do SWZ, odpowiednio od 1 do 3 części zamówienia.
1.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej części lub częściach zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie usług ochrony, na okres maksymalnie 8 miesięcy, tj. do dnia 30.04.2025r., objęta jest prawem opcji. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie całości lub części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę przez okres kolejnych maksymalnie do 8 miesięcy usług ochrony objętych dokumentacją postępowania i ofertą Wykonawcy odpowiednio w częściach od 1 do 3 zamówienia. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej do dnia 20 sierpnia 2024r. odpowiednio dla części od 1 do 3 postępowania, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty.
1.6 Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia sukcesywnie:
1.6.3 dla części 3 przez okres 4 miesięcy, od dnia 1 maja 2024r. od godz. 00:00 do dnia 31 sierpnia 2024r. do godz. 24:00 zgodnie z zapisami Załącznika A do SWZ, w zakresie podstawowym i ewentualnie przez okres kolejnych maksymalnie 8 miesięcy w zakresie objętym prawem opcji (o ile zostanie zlecona), tj. nie dłużej niż do dnia 30 kwietnia 2025r.
1.7 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.
1.8 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p. poż. w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.
1.9 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usług portierskich, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługi portierskie oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia, dozoru i usługami portierskie uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
1.10 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.11 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip świadczących usługi roboczych.
1.12 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.
1.13 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania usług.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i skalkulować cenę dla całości zamówienia odpowiednio w odniesieniu do oferowanej lub oferowanych części zamówienia, z uwzględnieniem wyliczenia wartości zamówienia podstawowego oraz wartości zamówienia prawa opcji, a na potwierdzenie tego złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu wraz z jego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularzu Zakresowo-Cenowym.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 237573,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia odpowiednio w danej części lub częściach zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie usług ochrony, na okres maksymalnie 8 miesięcy, tj. do dnia 30.04.2025r., objęta jest prawem opcji. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie całości lub części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę przez okres kolejnych maksymalnie do 8 miesięcy usług ochrony objętych dokumentacją postępowania i ofertą Wykonawcy odpowiednio w częściach od 1 do 3 zamówienia. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej do dnia 20 sierpnia 2024r. odpowiednio dla części od 1 do 3 postępowania, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty.
wartość opcji dla cz. 3- 239.136,56

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował lub realizuje usługi w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług w zakresie powtórzenia realizacji świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru oraz usług grupy interwencyjnej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za całość zamówienia w zakresie prawa opcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalających na realizację zamówienia, dlatego Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tzn. posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1995).
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
2.3.1 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż:
2.3.1.1 w zakresie części 1 zamówienia 150.000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto),
2.3.1.2 w zakresie części 2 zamówienia 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto),
2.3.1.3 w zakresie części 3 zamówienia 250.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto),
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, opisane wyżej warunki udziału dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej musi spełnić łącznie odpowiednio dla wymagań oferowanych części.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca musi wykazać iż:
2.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli:
2.4.1.1 w zakresie części 1 zamówienia co najmniej 5 osób zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2.4.1.2 w zakresie części 2 zamówienia co najmniej 3 osoby zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2.4.1.3 w zakresie części 3 zamówienia co najmniej 7 osób zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w zakresie liczenia osób Zamawiający nie stawia warunku
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, opisane wyżej warunki udziału dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia musi spełnić łącznie odpowiednio dla wymagań oferowanych części.
2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje:
2.4.2.1 w zakresie części 1 - dwie usługi w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenach użyteczności publicznej lub w budynkach użyteczności publicznej, o łącznej wartości wykazanych dwóch usług nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto), wykonane lub wykonywane należycie, każda przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu,
2.4.2.2 w zakresie części 2 - dwie usługi w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenach użyteczności publicznej lub w budynkach użyteczności publicznej, o łącznej wartości wykazanych dwóch usług nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto), wykonane lub wykonywane należycie, każda przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu,
2.4.2.3 w zakresie części 3 - dwie usługi w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenach użyteczności publicznej lub w budynkach użyteczności publicznej, o łącznej wartości wykazanych dwóch usług nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto), wykonane lub wykonywane należycie, każda przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu,
Poprzez „jeden kontrakt” Zamawiający rozumie jedną pisemną umowę odpłatną - a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu. W przypadku usług aktualnie realizowanych, Zamawiający uzna wyłącznie usługi, które Wykonawca realizuje już przez okres minimum 12 miesięcy.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, opisane wyżej warunki udziału dotyczące wiedzy i doświadczenia musi spełnić łącznie odpowiednio dla wymagań oferowanych części.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.1 oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 1698 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalających na realizację zamówienia, tj. aktualnej koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1995),
1.3 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i numerem wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
1.4 wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
1.5 dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
3.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
3.2 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
3.3 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
3.4 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),
3.5 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika,
3.6 kopię aktualnego certyfikatu PN-EN ISO 9001:2015 dotyczący Systemu zarządzania jakością, w zakresie usług ochrony osób i mienia lub inny równoważny certyfikat zarządzania jakością w tym zakresie – o ile dotyczy,
3.7 opis oferowanego przedmiotu wraz z jego kalkulacją, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku nr 9 do SWZ, Formularz Zakresowo-Cenowy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium. Zgodnie z zapisami ujętymi SWZ: w pkt 29)
Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium, odpowiednio w odniesieniu
od jednej do dwóch części zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami pkt. 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch
części zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określa treść projektowanych postanowień umowy, w szczególności § 9, przedstawionych w pkt 7) SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w wyznaczonym terminie na zasadach opisanych pkt 13) SWZ. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę zgodnie z regulaminem na https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.