Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00353334/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych o kodach 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06* i 18 01 09 Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270151110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 52
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpr@wpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wpr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.wpr.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych o kodach 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06* i 18 01 09 Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85167769-2cdb-47c4-9290-acd6691f37a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006585/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Utylizacja odpadów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPR/TZ/251/ZP/13/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych o kodach 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06* i 18 01 09 Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego określają:
- formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a do SWZ,
- projektowe postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ
- harmonogram odbioru odpadów – załącznik nr 8 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247870,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247870,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247870,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Medison Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262478042
7.3.3) Ulica: Puszkina 41
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-530
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Sarpi Dąbrowa Górnicza Sp. z o.o. ul. Koksownicza 16 - unieszkodliwienie odpadów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247870,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostęp Uniwersytetu Śląskiego do danych (usługa baz danych) świadczony na zasadzie prenumeraty w okresie od 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- ZP/62/25 Dostawy implantów do chirurgii szczękowej
- Zakup i dostarczanie artykułów biurowych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 4 Pakiety.
- DOSTAWA LEKÓW 67
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 72 w Katowicach
- Dostawa sprzętu RTV
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodach: 150110*, 180104, 180106*, 180109, 180103*, 180101 wytwarzanych w Placówce SPL dla PW SPZOZ w Warszawie i jej Filiach".
- Świadczenie usług usuwania, w tym transportu i utylizacji, odpadów niebezpiecznych i medycznych i innych
- Wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodach: 18 01 03*,18 01 06*,18 01 09, powstających w ZLO należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- Odbiór i transport do miejsca utylizacji odpadów o kodach: 15 01 10, 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 09
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





