Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304563/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00313257/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-22
- 2022/BZP 00318109/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-24
- 2022/BZP 00321334/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z ZSTiO w Limanowej oraz ZSP w Mszanie Dolnej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183337800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z ZSTiO w Limanowej oraz ZSP w Mszanie Dolnej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d0f0bdf-1a2c-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016375/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Rozwój CKZ w Powiecie Limanowskim - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne, a także kształcenie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304563/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1: „Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej”.Opis: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej.
W ramach zamówienia przewidziano:
1) Wizyty zawodoznawcze jednodniowe dla 90 uczniów oraz 6 opiekunów (3 grupy po 30 uczniów oraz po 2 opiekunów na grupę).
- miejsce wyjazdu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej ul. Józefa Marka 2, 34 – 730 Mszana Dolna;
- miejsce docelowe: Restauracja Koncertowa w Krynicy Zdroju przy ul. Piłsudskiego 76, 33-380 Krynica – Zdrój;
2) Wizyty zawodoznawcze dwudniowe dla 90 uczniów oraz 6 opiekunów (3 grupy po 30 uczniów oraz po 2 opiekunów na grupę);
Przewidziano 2 wizyty dwudniowe:
Wizyta 1: 2 grupy uczniów po 30 osób oraz po 2 opiekunów na grupę; miejsce wyjazdu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej ul. Józefa Marka 2, 34 – 730 Mszana Dolna; miejsce docelowe: Warszawa
- Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.,
- Centrum Pieniądza im. Sławomira Skrzypka,
- Sejm.
Wizyta 2: 1 grupa uczniów (30 osób) oraz 2 opiekunów; miejsce wyjazdu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej ul. Józefa Marka 2, 34 – 730 Mszana Dolna; miejsce docelowe: Chęciny/Ćmielów/Chmielów.
- MY BOX LOGISTICS w Chęcinach,
- Fabryka Porcelany AS Ćmielów,
- Pilkington Automotive Poland Sp. z o.o. w Chmielowie.
Organizacja wizyt zawodoznawczych polega w szczególności na realizacji celu wizyty, zapewnieniu transportu autokarem klasy komfort, pierwszej lub LUX, ubezpieczenia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń/certyfikatów firmowych, biletów wstępu i oprowadzenia grup, pilota – przewodnika na całej trasie wyjazdu oraz przewodników lokalnych w obiektach, wyżywienia oraz noclegów w przypadku wizyt dwudniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, program wizyt oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63511000-4 - Organizacja wycieczek
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 56700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2: „Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”.Opis: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej.
W ramach zamówienia przewidziano:
1) Wizyty zawodoznawcze jednodniowe dla 90 uczniów oraz 6 opiekunów (3 grupy po 30 uczniów oraz po 2 opiekunów na grupę).
- miejsce wyjazdu: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących przy ul. Zygmunta Augusta 8 w Limanowej;
- miejsce docelowe zostanie podane Wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem, Wykonawca uwzględni przejazd autokarem na całej trasie w ilości 500 km;
2) Wizyty zawodoznawcze dwudniowe dla 90 uczniów oraz 6 opiekunów (3 grupy po 30 uczniów oraz po 2 opiekunów na grupę);
- miejsce wyjazdu: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących przy ul. Zygmunta Augusta 8 w Limanowej;
- miejsce docelowe zostanie podane Wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem, Wykonawca uwzględni przejazd autokarem na całej trasie.
Organizacja wizyt zawodoznawczych polega w szczególności na realizacji celu wizyty, zapewnieniu transportu autokarem klasy komfort, pierwszej lub LUX, ubezpieczenia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń/certyfikatów firmowych, biletów wstępu i oprowadzenia grup, pilota – przewodnika na całej trasie wyjazdu oraz przewodników lokalnych w obiektach, wyżywienia oraz noclegów w przypadku wizyt dwudniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, program wizyt oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki do SWZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63511000-4 - Organizacja wycieczek
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TADYSZAK Łukasz Tadyszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7773196049
7.3.3) Ulica: ul. Tymiankowa 5
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
transport uczestników - nazwy nie są jeszcze znane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94752,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80050,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COUNTRY TRAVEL Małgorzata Firlejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532418010
7.3.3) Ulica: ul. Za wodą 22
7.3.4) Miejscowość: Gilowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-322
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COUNTRY TRAVEL Małgorzata Firlejczyk
jakie przetargi wygrała firma
COUNTRY TRAVEL Małgorzata Firlejczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80050,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru dla robót budowlanych pn.: Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy
- Dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego aparatu do oznaczania OB
- "Rozbudowa sieci wodociągowej w Sowlinach"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji wydarzenia "Szkoła Prototypowania"
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługa transportowa na zajęcia terenowe dla słuchaczy studiów podyplomowych pn."Wodór i biometan-pozyskanie, transport i wykorzystanie. Transformacja energetyczna" dla WWNiG - DE-dzp.272-275/25
- Usługa noclegowa, usługa gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 9 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 91 +/- 10% osób w tym 6 osób kadry projektu: "Zdrowa rodzina"
- Świadczenie usług hotelowych dla zespołu muzyków orkiestry Ukrainian Freedom Orchestra w związku z realizacją Koncertów (...)
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.