Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00305914/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 3880202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11354321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f0aa6ad-0bfe-4b8b-95ef-e57b2a2dd8ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064166/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konsewacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290330,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Aparat do badania słuchu.1. Aparat do badania słuchu OtoRead Oticon Polska IA2001184 2017-Neonatologia - data przeglądu -.03.2026
2. Aparat do badania słuchu OtoRead Oticon Polska 9109311 2009 Neonatologia- data przeglądu - .04.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1296,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2a - Aparat do Leczenia Nerkozastępczego1. Aparat do leczenia nerkozastępczego Prismaflex Gambro AB PA 10404 2012 OAi IT - przegląd - 08.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3a Aparaty do znieczulenia1. Aparat do znieczulenia Leon Heinen+Loewenstein 0200020HUL00303899 2012 OAi IT - 06.2026
2. Aparat do znieczulenia Leon Heinen+Loewenstein 0200020HUL00303898 2012 SOR - 06.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3b Aparaty do znieczulenia1. Aparat do znieczulenia Odcinkowych ręczny Birra VBM MEDIZINTECHNIK GMBH 2012 OAi IT - 01.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 3240,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3c Aparaty do znieczulenia1. Aparat do znieczulenia BLEA SIRIUS 900 SPACELABS SIRI-006097 2016 OAi IT - 11.2025
2. Aparat do znieczulenia BLEA SIRIUS 900 SPACELABS SIRI-006161 2016 OAi IT - 11.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3d - Aparaty do znieczulenia1. Aparat do znieczulenia Wato EX 55 PRO MINDRAY F1-9A000220 2019 OAi IT - 11.2025
2. Monitor Elite V6 Edan 260579-M19A03890001 2019 OAi IT - 11.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4a - Aparaty EKG1. Spirometr 2001Easy one AERO medika 107006/2012 2012 Pracownia Diagnostyczna Badań Serca - 01.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 432,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5b - Aparaty USG1. Aparat USG VIVID 7 GE 2843 2010 Oddz.Wew.I - 09.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5c - Aparaty USG1. Aparat USG S8exp SonoScape 4311724 2016 Neurologia - przegląd 10.2025
2. Aparat USG S 6 SonoScape 2738013 2015 Ginekol-Położn.- przegląd 10.2025
3. Aparat USG S 22 SonoScape 0448212710 2016 Ginekol-Położn. - przegląd 10.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 4212,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5h - Aparaty USG1. Diagnostyczny aparat ultrasonograficzny DC-70X-Insight MINDRAY NJ9-29000093 2022 Neurologia - przegląd 04.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1674,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6b Defibrylatory1. Defibrylator Life Pack 12 PHYSIO CONTROL 12135038 1998 SOR - 09.2025
2. Defibrylator Life Pack 20 AED PHYSIO CONTROL 34688246 2006 SOR - 09.2025
3. Defibrylator LIFEPAK 20 MEDTRONIC POLAND 34457020 2006 OAi IT - 09.2025
4. Defibrylator LIFEPAK20 Medtronic 34457026 2006 Ginekol-Położn. - 09.2025
5. Defibrylator Lifepak CR Plus Physio Control 44952097 2016 Oddz. Pediatryczny - 02.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9e - inkubatory1. Inkubator IWS DATEX OHMEDA AANT00678 1990 Neonatologia - 05.2026
2. Inkubator zamknięty do opieki intensywnej wraz z lampą do fototerapii HDHS 50423/SGT13182607PA 2013 Neonatologia - 10.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 972,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9f - Miernik bilirubiny1. Miernik bilirubiny JM 103 DRAGER 3206124 2014 Neonatologia - 06.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 648,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9g - inkubatory1. Inkubator stanowisko do resuscytacji Panda GE Medical System PBWY 70825 2019 Neonatologia- 08.2025
2. Kardiomonitor B105 GE Medical System SQE19120615WA 2019 Neonatologia - 08.2025
3. Nawilżacz MR850 Fisher Paykel 180906364307 2019 Neonatologia - 08.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 3024,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13d - Lancentrony1. Aparat do elektrochirurgii ELTRON 160 Bechtold/LED 4280202671 2016. Prac. Endoskopii - 05.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 648,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13e - Lancentrony1. Lancetron ARC250 BOWA 25000216 2013 Ginekol-Położn. - 09.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 918,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14 a - Łóżka1. Łóżko elektryczne NOVERA 5A222413 Stolter S.A 002-1784453 2012 Neurologia - 01.2026
2. Łóżko elektryczne NOVERA 5A222413 Stolter S.A 001-1784453 2012 Wew.I 01.2026
3. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 008-1822285 2012 Neurologia 07.2025
4. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 007-1822285 2012 Neurologia 07.2025
5. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 006-1822285 2012 Neurologia 07.2025
6. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 005-1822285 2012 OAi IT 07.2025
7. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 004-1822285 2012 Wew.II 07.2025
8. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 001-1822285 2012 Wew.II 07.2025
9. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 002-1822285 2012 Wew.II 07.2025
10. Łóżko elektryczne Modena 213211 Stolter S.A 002-1775906 2011 Neurologia 01.2026
11. Łóżko elektryczne Modena 213211 Stolter S.A 001-1775906 2011 Neurologia 01.2026
12. Łóżko elektryczne Modena 213211 Stolter S.A 003-1775906 2011 Neurologia 01.2026
13. Łóżko elektryczne Modena 213211 Stolter S.A 004-1775906 2011 ZOL 01.2026
14. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 003-1822285 2012 Wew.II 07.2025
15. Łóżko elektryczne Villa 220989 Stolter S.A 001-1775968 2011 Neurologia 01.2026
16. Łóżko elektryczne Villa 220989 Stolter S.A 002-1775968 2011 Neurologia 01.2026
17. Łóżko elektryczne Villa 220989 Stolter S.A 003-1775968 2011 Neurologia 01.2026
18. Łóżko elektryczne Villa 220989 Stolter S.A 004-1775968 2011 Neurologia 01.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14 b - Łóżka1. Łóżko CENTURIS Hill-Rom Services Q074CC0547 2015 OAi IT - 02.2026
2. Łóżko Latera Acute LINET 20150039463 2015 OAi IT - 01.2026
3. Łóżko porodowe AVE Borcad 2736 2016 Ginekol-Położn. - 05.2026
4. Łóżko LEO Rehabed Sp.z o.o. L01/320/M78/L/2377/07/16 2016 ZOL - 09.2025
5. Łóżko LEO Rehabed Sp.z o.o. L01/320/M78/L/2378/07/16 2016 ZOL - 09.2025
6. Łóżko elektryczne CB12 LINAK DENMARK CB1200003001301 1996 Oddz. chirurgiczny - 07.2025
7. Łóżko szpitalne IOM AVG1200 HILL ROM HRP002259153 2016 OAi IT - 06.2026
8. Łóżko szpitalne IOM AVG1200 HILL ROM HRP002259154 2016 OAi IT - 06.2026
9. Łóżko szpitalne 300KL Malsch 03161064475 2017 Neurologia - 10.2025
10. Łóżko szpitalne Future CL Muka 50449II754210001 2014 SOR - 10.2025
11. Łóżko szpitalne Future 4 Muka 50449II754220001 2014 SOR - 10.2025
12. Łóżko Szpitalne sterowane elektrycznie NEWCARE ADVANCE INDUSTRIAS Hidraulicas Pardo 2018/149120 2018 - SOR - 06.2026
13. Łóżko Szpitalne sterowane elektrycznie NEWCARE ADVANCE INDUSTRIAS Hidraulicas Pardo 2018/149121 2018 - SOR - 06.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1652,40 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14 d - Łóżka1. Łóżko Enterprise+materac+pompa +pokrowiec 9000X ARJO P0755890 2022 OAi IT - 03.2026
2. Łóżko Enterprise+materac+pompa +pokrowiec 9000X ARJO P0755891 2022 OAi IT - 03.2026
3. Łóżko Enterprise+materac+pompa +pokrowiec 9000X ARJO P0755892 2022 OAi IT - 03.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 3240,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16 - Platforma elektrochirurgiczna1. Platforma elektrochirurgiczna FORCE TRIAD Covidien Polska T2A26827EX 2014 Blok Operacyjny - 05.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1296,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17 a zestaw laparoskopowy1. Zestaw Laparoskopowy Stryker 2009 Blok Operacyjny - 08.2025
2. Zestaw do Laparoskopii z systemem bezprzewodowej transmisji obrazu Stryker 1588VIS - Stryker 2021 Blok Operacyjny - 08.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 5940,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17 b - zestaw artroskopowy1. Zestaw Artroskopowy Linvatec CONMed Linvatec 2013/2015 Blok Operacyjny - 03.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 972,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17 c - zestaw histeroskopowy1. Zestaw Histeroskopowy Karl Storz 2020 Ginekologiczno- Położniczy - 12.2025
2. Diatermia Histeroskopowy AutoconII400 40104433 2020 Ginekologiczno- Położniczy - 02.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17 d pompa do zestawu laparoskopowego1. Pompa Laparoskopowy Fluid Control Lap 2216 Richar Wolf 2021CE0707 2021 Blok Operacyjny - 12.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2592,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20 c - Respiratory1. Respirator Engstrom Pro Datex-Ohmeda CBCN 01819 2010 OAi IT - 08.2025
2. Respirator Engstrom Pro Datex-Ohmeda 1505-9003-000 CBCQ01782 2011 OAi IT - 08.2025
3. Respirator Engstrom Pro Datex-Ohmeda 1505-9003-000 CBCQ01787 2011 OAi IT - 08.2025
4. Respirator Engstrom Pro Datex-Ohmeda 1505-9003-000 CBCQ01794 2011 OAi IT - 02.2026
5. Respirator Engstrom Covestation Datex Ohmeda CBCK 00785 2005 OAi IT - 08.2025
6. Kompresor - DK 50 DS Advanced EKOM A7647-06-2020 OAi IT - 08.2025
7. Kompresor DK 50 DS Advanced EKOM A7653-06-2020 OAi IT - 08.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 30240,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20d - Respiratory1. Respirator E 360T NEWPORT MEDICAL INSTRUMENTS N14360827706 2014 OAi IT - 02.2026
2. Respirator E 360T NEWPORT MEDICAL INSTRUMENTS N15360329492 2015 OAi IT - 02.2026
3. Respirator E 360T NEWPORT MEDICAL INSTRUMENTS N15360329496 2015 OAi IT - 02.2026
4. Respirator E 360T NEWPORT MEDICAL INSTRUMENTS N15360329501 2015 OAi IT - 02.2026
5. Urządzenie do podgrzewania WARMTOUCH 6000 COVIDEN SP16020615 2016 OAi IT - 07.2025
6. Urządzenie do podgrzewania WARMTOUCH 6000 COVIDEN SP16020630 2016 OAi IT - 07.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 9936,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20g - Respiratory1. Respirator z kompresorem CARESCAPE R860 GE Medical System WBRŻ00029/GEA03466 2020 OAi IT - 09.2025
2. Respirator z kompresorem CARESCAPE R860 GE Medical System WBRŻ00033/GEA03468 2020 OAi IT - 09.2025
3. Respirator CARESCAPE R860 GE Medical System WBRZ02169 2020 OAi IT - 09.2025
4. Respirator CARESCAPE R860 GE Medical System CBRZ84934 2020 OAi IT - 09.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 12960,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20h - Respiratory1. Respirator PB 980 Puritan Bennett 35B2014310 2020 OAi IT - 10.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 6264,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 22a - Sprzęt rehabilitacyjny1. Szyna ortopedyczna Kinetec KINETEC France F08540 Ortopedia - 04.2026
2. Aparat do dwukanałowej elektroterapii i biostymulacji laserowej Multitronic MT-4 Elektronika i Elektromedycyna Otwock 19077 2019 Pracownia Fizjoterapii - 06.2025
3. PULSOTRONIC ST-5D Elektronika i Elektromedycyna Otwock 501 1996 Rehabilitacja - 03.2026
4. Aparat Rehabilit. Do sekwencyjnego masażu uciskowego BOA MED METRUMW-wa 115062002 2002 Rehabilitacja - 03.2026
5. Aparat Rehabilit. urzadzenie do masżu wirowego kończyn górnych WKG MEDEN-INMED 0047-2013 2013 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
6. Aparat Rehabilit. Urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa MEDEN-INMED 0021-2013 2013 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
7. Aparat do elektroterapii ME2261EK Sys*Stim226 Mettler Electronic 100XMW606 2000 ZOL - 04.2026
8. Pionizator SP-1/E Tech-Med Opole 05/MZ 2000 ZOL - 04.2026
9. Aparat Rehabilit. Do magnoterapii Magner Plus Astar ABRA 26.09.2012 2012 Rehabilitacja - 07.2025
10. Laser Biostymulacyjny Polaris 2 Astar ABRA 26.09.2012 2012 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
11. Aparat Rehabilit. Sekwencyjnego masażu uciskowego BOA Mini + CRYOFLEX PTC-505-KI 2012 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
12. Aparat Rehabilit. do masażu uciskoweg BTL-6000 BTL Polska 011-B-00617 2013 Rehabilitacja - 07.2025
13. Aparat Rehabilit. BTL 6000 SHORT Wave400 BTL Polska 013-B-00533 Diatermia 2013 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
14. Zestaw do magnetoterapii Mgneto BTL 4920 Topline BTL Polska 028T-B-02845 2013 Rehabilitacja - 07.2025
15. Zestaw do terapii ultradżwiękami BTL 4710 Topline BTL Polska 028T-B-02967 2013 Rehabilitacja - 07.2025
16. Kuchnia parafinowa KP 22 RESMED .08/2013 2013 Pracownia Fizjoterapii -07.2025
17. Aparat Rehabilit. do elektroterapii ETIUS LM Aster ELECPOL 25.11.2012 2013 Rehabilitacja - 07.2025
18. Aparat Rehabilit. do terapii podciśnieniowej AVACO Aster ELECPOL .01/04/2013 2013 Rehabilitacja - 07.2025
19. INTERDYNAMIC JD-4C Elektronika i Elektromedycyna Otwock 1174 1997 Rehabilitacja - 03.2026
20. DIATRONIK DT 7B Elektronika i Elektromedycyna Otwock 700 1997 Rehabilitacja - 04.2026
21. SONICATOR 940PLUS Mettler Electronics 200711XCJ 148S 2008 Rehabilitacja - 03.2026
22. SONICATOR-Aparat do terapii ultradzwiękowej 730 -Aparat do terapii ultradzwiękowej METLER Elektronics 27XU882 1997 Rehabilitacja - 03.2026
23. Laser CTL -1106 MX Laser Instruments 70/Mx/97 1997 Rehabilitacja - 03.2026
24. Aparat Rehabilit. do magnetoterapi VIOFOR JPS VIOFOR DA091654 2000 Rehabilitacja - 03.2026
25. Aparat Rehabilit. do wyciądu TU100 MEDUE T-30149 1997 Rehabilitacja - 03.2026
26. Podgrzewacz do odkładów cieplnych Thermelator T-8-s Whitetehall 2492 1996 Rehabilitacja - 07.2025
27. Aparat Rehabilit. do terapii polem magnetycznym Magnetronik MF-20 Elektronika i Elektromedycyna 169 2008 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
28. Laser terapeutyczny CTL -1106 MX Doris Centrum Techniki Laserowej 01669 2005 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
29. Laser terapeutyczny CTL1106MX Doris Duo Centrum Techniki Laserowej M1311006MXL 2012 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
30. Aparat Rehabilit. do magnetoterapii CTL1109-1 Centrum Techniki Laserowej 01739 2005 Pracownia Fizjoterapii - 04.2026
31. Aparat Rehabilit. do terapii polem magnetycznym Viofor JPS System Med.&Life DA 010057 2001 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
32. Aparat Rehabilit. do elektroterapii Interdynamic ID-8C Elektronika i Elektromedycyna Otwock 286 2001 Pracownia Fizjoterapii - 04.2026
33. Aparat Rehabilit. do elektroterapii Stymat S-210 FAMED 910138 1991 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
34. Aparat Rehabilit. do elektroterapii Multitronic MT-7P Elektronika iElektromedycyna Otwock 132 2008 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
35. Aparat Rehabilit. do eletroterapii Diatronic DT-7B Elektronika i Elektromedycyna Otwock 1423 2001 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
36. Aparat Rehabilit. do terapii ultradżwiękami PTC2100 InnoKas Medical 2386 2001 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
37. Ergometr RX-1 Kettler 8201/7512-02 2009 Pracownia Fizjoterapii 07.2025
38. Bieznia elektryczna Lautband Olyympic Kettler 8201/7512-01 2003 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
39. Laser TERAPUS 2 ACCURO 3658 2013 Rehabilitacja - 07.2025
40. Szyna do ćwiczeń biernych stawu kolanowego Fisiotek 3000G F3000G RIMEC 01/M-030/88 F-2512 2018 Rehabilitacja - 07.2025
41. Wanna do masażu wirowego kończyn górnych i dolnych Lastura Hobby Chirana Ptogress 310/2020 2020 Rehabilitacja - 10.2025
42. Aparat Rehabilit. Viofor JPS System Delux Ap.do magnetostymulacji Med & Life Sp.z o.o. DC7B004 2017 Rehabilitacja - 03.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2808,00 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 22b - sprzęt rehabilitacyjny1. Urządzenie rehabilitacyjno- diagnostyczne do wczesnej rehabilitacji neurologicznej z - 04.2026
2. Robot rehabilitacyjny Meissa OT EGZOTech Sp. z o.o. AYRL-55KC 2023 Rehabilitacja - 01.2026
3. Fotel do badań i zabiegów Mezos SIT EGZOTech Sp. z o.o. ROU6FJ2U 2023 Rehabilitacja - 01.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 22c - sprzęt rehabilitacyjny1. Bieżnia elektryczna Maximum TR 8000 Finnlo 2021 Rehabilitacja - 09.2025
2. Rower treningowy Maximum UB 8000 Finnlo 2021 Rehabilitacja - 09.2025
3. Rower poziomy Maximum RB 8000 Finnlo 2021 Rehabilitacja - 09.2025
4. Stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości Topaz Technomex K/2106/0052 2021 Rehabilitacja - 09.2025
5. Aparat Rehabilit. Do magnetoterapii Magneto Box BH EMILDUE Technomex 05/B4900243 2005 Pracownia Fizjoterapii -04.2026
6. Aparat Rehabilit. urzadzenie do krioterapii ze zb 30l Promocja FROOZER PHU Technomax C/1308/0066 2013 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
7. Aparat Rehabilit. #FIRING dwukanałowy stymulator EVO Emildue Technomex F7874 2013 Rehabilitacja - 07.2025
8. Aparat Rehabilit. do Krioterapii CO2 CryoT DUO CTD METRUM CRYOFLEX Technomex CTD 2201EJ 2013 Rehabilitacja - 07.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2268,00 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 24 a Sterylizacja1. Autoklaw A6 92222 1979 Apteka - 06.2026
2. Sterylizator SPW275 1 1979 Apteka - 06.2026
3. Sterylizator SPW273 2 1980 Apteka - 06.2026
4. Sterylizator SPW25 442 1979 Apteka -06.2026
5. Dejonizator D200 1981111 2011 Apteka - 11.2025
6. Pasteryzator APW 120 Zakład Elektromech Byd 151 1999 Apteka -06.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 24 b - Sterylizacja1. Myjnia Dezynf HO2 MMM 13192 1997 Sterylizatornia - 08.2025
2. Myjnia Dezynf HO2 MMM 13191 1997 Sterylizatornia - 08.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 25 a - stoły operacyjne1. Stół operacyjny SN 030 FAMED Żywiec 120100088 2001 Blok Operacyjny - 10.2025
2. Stół operacyjny SU 040 FAMED Żywiec 2006 Blok Operacyjny -01.2026
3. Stół zabiegowy SJ2 Żywiecka Fabryka Sprzętu Szpitalnego 464 1974 Ortopedia - 01.2026
4. Stół operacyjny Brumaba-L Brumaba A368/2/0104/1976 2007 Ginekol-Położn. - 10.2025
5. Stół operacyjny 1011 Medicor 65/81 1981 Przych.Wielos. Opiek. Amb.-Por.Onkologiczna - 06.2026
6. Stół operacyjny FAMED Żywiec przych.Wielos. Opiek. Amb.-Por Chirurg. - 06.2026
7. Stół Rehabilitacyjny rehabilitacyjny SR-R2 KINESIS 23/2013/SR-R2 2013 Rehabilitacja - 07.2025
8. Stół Rehabilitacyjny rehabilitacyjny SR-R2 KINESIS 24/2013/SR-R2 2013 Rehabilitacja - 07.2025
9. Stół zabiegowy Golem 4S RQL 005220/s 2012 SOR - 07.2025
10. Stół zabiegowy Golem 4S RQL 005216/3 2012 SOR - 07.2025
11. Stół Rehabilitacyjny z napędem elektrycznym typ SME-1 Opolskie Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe Sp. z o.o. 97050602 1997 Rehabilitacja - 06.2026
12. Stół Pionizacyjny z napędem elektrycznym typ SP-1 Opolskie Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe Sp. z o.o. - Brak numeru 1997 Rehabilitacja - 06.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 25 c - stoły operacyjne1. Stół operacyjny Practico Merivora 171006-147407 2017 Blok Operacyjny - 10.2025
2. Stół operacyjny Practico Merivora 171006-147406 2017 Blok Operacyjny - 10.2025
3. Stół operacyjny Rapido Merivaara 180511-152219 2018 SOR - 06.2026
4. Stół operacyjny Rapido Merivaara 180511-152220 2018 SOR - 06.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2592,00 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 26 a - Platforma elektrochirurgiczna kompatybilnym oprzyrządowaniem1. Platforma elektrochirurgiczna z kompatybilnym oprzyrządowaniem Aparat do Elektrochirurgii z kompatybilnym oprzyrządowaniem SPECTRUM EMED 500146 2011 Blok Operacyjny - 04.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1620,00 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 26 b - Platforma elektrochirurgiczna kompatybilnym oprzyrządowaniem1. Platforma elektrochirurgiczna z kompatybilnym oprzyrządowaniem Generator GEN 11 Johnson Johnson 1111227038 2011 Blok Operacyjny - 01.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 29 - Napęd ortopedyczny1. Napęd TPS MICRO DRAVER typ 5100088000 Stryker 98120113 Blok Operacyjny - 06.2026
2. Wiertarka ortopedyczna System 6 Stryker 711401223 2008 Blok Operacyjny - 06.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 30 - Stacja Uzdatniania wody1. Stacja Uzdatniania wody B-12A-PT AMED 1211-970508 1997 Sterylizatornia - 05.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 33b - Macerator1. Macerator N Incomaster N The Haigh Engineering Ltd 1107F-1093 2022 OAi IT - 01.2026
2. Macerator N Incomaster N The Haigh Engineering Ltd 1107F-1094 2022 OAi IT - 01.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 864,00 PLN
Część 41
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 33c - Myjka Lischka1. Myjka LISCHKA CDD1050 LISCHKA GMBH 1050830665612 2022 OAi IT - 01.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1512,00 PLN
Część 42
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 39a- Sprzęt videolarygoskopowy1. Videolaryngoskop VLD-150 HINTE D211002159 2020 OAi IT - 06.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 3240,00 PLN
Część 43
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 39b - Sprzęt videolarygoskopowy1. Videolaryngoskop TDC-K UE Medical UE3009782 2021 SOR - 06.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1080,00 PLN
Część 44
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 40b - Aparat do wentylacji nieinwazyjnej1. Aparat do wentylacji nieinwazyjnej Respironics DreamStation BIPAP Philips Respironics
J191442420D76/J3152722CFD4 2018/2021 OAi IT - 02.2026
2. Aparat do wentylacji nieinwazyjnej Respironics DreamStation BIPAP Philips Respironics
J285512643B4A/J31523178CEB6 2020/2021 OAi IT - 02.2026
3. Aparat do wentylacji nieinwazyjnej Respironics DreamStation BIPAP Philips Respironics
J285517506EBB/J31619598FAD8 2020/2021 OAi IT - 02.2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1296,00 PLN
Część 45
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 41 - Analizator parametrów krytycznych1. Analizator parametrów krytycznych Cobas b123 Roche Diagnostics 45140 2020 OAi IT - 10.2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 1080,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 1 zostało unieważnione ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie danego Pakietu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 2a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6659,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6659,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6659,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIAGNOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-20-13-594
7.3.3) Ulica: ul. Łączyny 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6659,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 3b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 3c zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5071,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5071,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5071,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-02-01-357
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5071,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 4a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 5b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MeDred Adam Maczugowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-24-83-748
7.3.3) Ulica: ul. Banderii 4/373
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-164
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1512,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1512,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1512,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADO-MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 627-24-28-175
7.3.3) Ulica: ul. Bytomska 38b
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1512,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 6b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 9e zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 9f zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie danego Pakietu.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2916,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2916,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2916,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMEDIQ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-22-72-893
7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 5
7.3.4) Miejscowość: Wola Mrokowska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-552
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2916,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 13d zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 13e zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2488,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2488,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2488,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMA SERVICE Jacek Żarczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-13-06-375
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 25
7.3.4) Miejscowość: Chróścina
7.3.5) Kod pocztowy: 46-073
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2488,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1937,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1937,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1937,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMA SERVICE Jacek Żarczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-13-06-375
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 25
7.3.4) Miejscowość: Chróścina
7.3.5) Kod pocztowy: 46-073
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1937,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1166,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1166,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1166,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMA SERVICE Jacek Żarczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-13-06-375
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 25
7.3.4) Miejscowość: Chróścina
7.3.5) Kod pocztowy: 46-073
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1166,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 16 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 17a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 17b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 17c zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 17d zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 20c zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 20d
zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 20g zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 20h zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 22a zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie danego Pakietu.
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 22b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 993,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 993,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MeDred Adam Maczugowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-24-83-748
7.3.3) Ulica: ul. Banderii 4/373
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-164
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 993,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 24a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 24b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1918,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6685,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1918,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 34)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMA SERVICE Jacek Żarczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-13-06-375
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 25
7.3.4) Miejscowość: Chróścina
7.3.5) Kod pocztowy: 46-073
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 34)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1918,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 35
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 35)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 35)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANPEXIM Tomasz Stępniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-00-30-059
7.3.3) Ulica: ul. Biały Kamień 2/18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-593
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 35)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 36
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 26a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 37
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 26b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 38
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 38)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2052,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2052,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2052,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 38)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MeDred Adam Maczugowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-24-83-748
7.3.3) Ulica: ul. Banderii 4/373
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-164
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 38)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2052,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 39
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 30 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 40
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 33b zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie danego Pakietu.
Część 41
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 33c zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 42
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 42)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 39a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 43
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 43)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 39b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
Część 44
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 44)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 44)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 44)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BJESKA Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-22-99-980
7.3.3) Ulica: ul. Strzeszyńska 33
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-479
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 44)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 45
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 45)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 41 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Organizowanie i wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Kutno w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.2.2025)
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego (2szt.) oraz agregatu prądotwórczego nietrwale związanego z podłożem z możliwością do transportowania
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kutno"
- Modernizacja energetyczna budynków OSP
więcej: przetargi w Kutnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





