eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoUsługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 3880202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135432

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f0aa6ad-0bfe-4b8b-95ef-e57b2a2dd8ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064166/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konsewacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305914

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290330,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 - Aparat do badania słuchu.
1. Aparat do badania słuchu OtoRead Oticon Polska IA2001184 2017-Neonatologia - data przeglądu -.03.2026
2. Aparat do badania słuchu OtoRead Oticon Polska 9109311 2009 Neonatologia- data przeglądu - .04.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1296,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2a - Aparat do Leczenia Nerkozastępczego
1. Aparat do leczenia nerkozastępczego Prismaflex Gambro AB PA 10404 2012 OAi IT - przegląd - 08.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3a Aparaty do znieczulenia
1. Aparat do znieczulenia Leon Heinen+Loewenstein 0200020HUL00303899 2012 OAi IT - 06.2026
2. Aparat do znieczulenia Leon Heinen+Loewenstein 0200020HUL00303898 2012 SOR - 06.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3b Aparaty do znieczulenia
1. Aparat do znieczulenia Odcinkowych ręczny Birra VBM MEDIZINTECHNIK GMBH 2012 OAi IT - 01.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3240,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3c Aparaty do znieczulenia
1. Aparat do znieczulenia BLEA SIRIUS 900 SPACELABS SIRI-006097 2016 OAi IT - 11.2025
2. Aparat do znieczulenia BLEA SIRIUS 900 SPACELABS SIRI-006161 2016 OAi IT - 11.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3d - Aparaty do znieczulenia
1. Aparat do znieczulenia Wato EX 55 PRO MINDRAY F1-9A000220 2019 OAi IT - 11.2025
2. Monitor Elite V6 Edan 260579-M19A03890001 2019 OAi IT - 11.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4a - Aparaty EKG
1. Spirometr 2001Easy one AERO medika 107006/2012 2012 Pracownia Diagnostyczna Badań Serca - 01.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 432,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5b - Aparaty USG
1. Aparat USG VIVID 7 GE 2843 2010 Oddz.Wew.I - 09.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5c - Aparaty USG
1. Aparat USG S8exp SonoScape 4311724 2016 Neurologia - przegląd 10.2025
2. Aparat USG S 6 SonoScape 2738013 2015 Ginekol-Położn.- przegląd 10.2025
3. Aparat USG S 22 SonoScape 0448212710 2016 Ginekol-Położn. - przegląd 10.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 4212,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5h - Aparaty USG
1. Diagnostyczny aparat ultrasonograficzny DC-70X-Insight MINDRAY NJ9-29000093 2022 Neurologia - przegląd 04.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1674,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6b Defibrylatory
1. Defibrylator Life Pack 12 PHYSIO CONTROL 12135038 1998 SOR - 09.2025
2. Defibrylator Life Pack 20 AED PHYSIO CONTROL 34688246 2006 SOR - 09.2025
3. Defibrylator LIFEPAK 20 MEDTRONIC POLAND 34457020 2006 OAi IT - 09.2025
4. Defibrylator LIFEPAK20 Medtronic 34457026 2006 Ginekol-Położn. - 09.2025
5. Defibrylator Lifepak CR Plus Physio Control 44952097 2016 Oddz. Pediatryczny - 02.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9e - inkubatory
1. Inkubator IWS DATEX OHMEDA AANT00678 1990 Neonatologia - 05.2026
2. Inkubator zamknięty do opieki intensywnej wraz z lampą do fototerapii HDHS 50423/SGT13182607PA 2013 Neonatologia - 10.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 972,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9f - Miernik bilirubiny
1. Miernik bilirubiny JM 103 DRAGER 3206124 2014 Neonatologia - 06.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 648,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9g - inkubatory
1. Inkubator stanowisko do resuscytacji Panda GE Medical System PBWY 70825 2019 Neonatologia- 08.2025
2. Kardiomonitor B105 GE Medical System SQE19120615WA 2019 Neonatologia - 08.2025
3. Nawilżacz MR850 Fisher Paykel 180906364307 2019 Neonatologia - 08.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3024,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13d - Lancentrony
1. Aparat do elektrochirurgii ELTRON 160 Bechtold/LED 4280202671 2016. Prac. Endoskopii - 05.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 648,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13e - Lancentrony
1. Lancetron ARC250 BOWA 25000216 2013 Ginekol-Położn. - 09.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 918,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 14 a - Łóżka
1. Łóżko elektryczne NOVERA 5A222413 Stolter S.A 002-1784453 2012 Neurologia - 01.2026
2. Łóżko elektryczne NOVERA 5A222413 Stolter S.A 001-1784453 2012 Wew.I 01.2026
3. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 008-1822285 2012 Neurologia 07.2025
4. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 007-1822285 2012 Neurologia 07.2025
5. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 006-1822285 2012 Neurologia 07.2025
6. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 005-1822285 2012 OAi IT 07.2025
7. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 004-1822285 2012 Wew.II 07.2025
8. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 001-1822285 2012 Wew.II 07.2025
9. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 002-1822285 2012 Wew.II 07.2025
10. Łóżko elektryczne Modena 213211 Stolter S.A 002-1775906 2011 Neurologia 01.2026
11. Łóżko elektryczne Modena 213211 Stolter S.A 001-1775906 2011 Neurologia 01.2026
12. Łóżko elektryczne Modena 213211 Stolter S.A 003-1775906 2011 Neurologia 01.2026
13. Łóżko elektryczne Modena 213211 Stolter S.A 004-1775906 2011 ZOL 01.2026
14. Łóżko elektryczne Villa 228242 Stolter S.A 003-1822285 2012 Wew.II 07.2025
15. Łóżko elektryczne Villa 220989 Stolter S.A 001-1775968 2011 Neurologia 01.2026
16. Łóżko elektryczne Villa 220989 Stolter S.A 002-1775968 2011 Neurologia 01.2026
17. Łóżko elektryczne Villa 220989 Stolter S.A 003-1775968 2011 Neurologia 01.2026
18. Łóżko elektryczne Villa 220989 Stolter S.A 004-1775968 2011 Neurologia 01.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 14 b - Łóżka
1. Łóżko CENTURIS Hill-Rom Services Q074CC0547 2015 OAi IT - 02.2026
2. Łóżko Latera Acute LINET 20150039463 2015 OAi IT - 01.2026
3. Łóżko porodowe AVE Borcad 2736 2016 Ginekol-Położn. - 05.2026
4. Łóżko LEO Rehabed Sp.z o.o. L01/320/M78/L/2377/07/16 2016 ZOL - 09.2025
5. Łóżko LEO Rehabed Sp.z o.o. L01/320/M78/L/2378/07/16 2016 ZOL - 09.2025
6. Łóżko elektryczne CB12 LINAK DENMARK CB1200003001301 1996 Oddz. chirurgiczny - 07.2025
7. Łóżko szpitalne IOM AVG1200 HILL ROM HRP002259153 2016 OAi IT - 06.2026
8. Łóżko szpitalne IOM AVG1200 HILL ROM HRP002259154 2016 OAi IT - 06.2026
9. Łóżko szpitalne 300KL Malsch 03161064475 2017 Neurologia - 10.2025
10. Łóżko szpitalne Future CL Muka 50449II754210001 2014 SOR - 10.2025
11. Łóżko szpitalne Future 4 Muka 50449II754220001 2014 SOR - 10.2025
12. Łóżko Szpitalne sterowane elektrycznie NEWCARE ADVANCE INDUSTRIAS Hidraulicas Pardo 2018/149120 2018 - SOR - 06.2026
13. Łóżko Szpitalne sterowane elektrycznie NEWCARE ADVANCE INDUSTRIAS Hidraulicas Pardo 2018/149121 2018 - SOR - 06.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1652,40 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 14 d - Łóżka
1. Łóżko Enterprise+materac+pompa +pokrowiec 9000X ARJO P0755890 2022 OAi IT - 03.2026
2. Łóżko Enterprise+materac+pompa +pokrowiec 9000X ARJO P0755891 2022 OAi IT - 03.2026
3. Łóżko Enterprise+materac+pompa +pokrowiec 9000X ARJO P0755892 2022 OAi IT - 03.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3240,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 16 - Platforma elektrochirurgiczna
1. Platforma elektrochirurgiczna FORCE TRIAD Covidien Polska T2A26827EX 2014 Blok Operacyjny - 05.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1296,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 17 a zestaw laparoskopowy
1. Zestaw Laparoskopowy Stryker 2009 Blok Operacyjny - 08.2025
2. Zestaw do Laparoskopii z systemem bezprzewodowej transmisji obrazu Stryker 1588VIS - Stryker 2021 Blok Operacyjny - 08.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 5940,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 17 b - zestaw artroskopowy
1. Zestaw Artroskopowy Linvatec CONMed Linvatec 2013/2015 Blok Operacyjny - 03.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 972,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 17 c - zestaw histeroskopowy
1. Zestaw Histeroskopowy Karl Storz 2020 Ginekologiczno- Położniczy - 12.2025
2. Diatermia Histeroskopowy AutoconII400 40104433 2020 Ginekologiczno- Położniczy - 02.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 17 d pompa do zestawu laparoskopowego
1. Pompa Laparoskopowy Fluid Control Lap 2216 Richar Wolf 2021CE0707 2021 Blok Operacyjny - 12.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2592,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 20 c - Respiratory
1. Respirator Engstrom Pro Datex-Ohmeda CBCN 01819 2010 OAi IT - 08.2025
2. Respirator Engstrom Pro Datex-Ohmeda 1505-9003-000 CBCQ01782 2011 OAi IT - 08.2025
3. Respirator Engstrom Pro Datex-Ohmeda 1505-9003-000 CBCQ01787 2011 OAi IT - 08.2025
4. Respirator Engstrom Pro Datex-Ohmeda 1505-9003-000 CBCQ01794 2011 OAi IT - 02.2026
5. Respirator Engstrom Covestation Datex Ohmeda CBCK 00785 2005 OAi IT - 08.2025
6. Kompresor - DK 50 DS Advanced EKOM A7647-06-2020 OAi IT - 08.2025
7. Kompresor DK 50 DS Advanced EKOM A7653-06-2020 OAi IT - 08.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 30240,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 20d - Respiratory
1. Respirator E 360T NEWPORT MEDICAL INSTRUMENTS N14360827706 2014 OAi IT - 02.2026
2. Respirator E 360T NEWPORT MEDICAL INSTRUMENTS N15360329492 2015 OAi IT - 02.2026
3. Respirator E 360T NEWPORT MEDICAL INSTRUMENTS N15360329496 2015 OAi IT - 02.2026
4. Respirator E 360T NEWPORT MEDICAL INSTRUMENTS N15360329501 2015 OAi IT - 02.2026
5. Urządzenie do podgrzewania WARMTOUCH 6000 COVIDEN SP16020615 2016 OAi IT - 07.2025
6. Urządzenie do podgrzewania WARMTOUCH 6000 COVIDEN SP16020630 2016 OAi IT - 07.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 9936,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 20g - Respiratory
1. Respirator z kompresorem CARESCAPE R860 GE Medical System WBRŻ00029/GEA03466 2020 OAi IT - 09.2025
2. Respirator z kompresorem CARESCAPE R860 GE Medical System WBRŻ00033/GEA03468 2020 OAi IT - 09.2025
3. Respirator CARESCAPE R860 GE Medical System WBRZ02169 2020 OAi IT - 09.2025
4. Respirator CARESCAPE R860 GE Medical System CBRZ84934 2020 OAi IT - 09.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 12960,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 20h - Respiratory
1. Respirator PB 980 Puritan Bennett 35B2014310 2020 OAi IT - 10.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6264,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 22a - Sprzęt rehabilitacyjny
1. Szyna ortopedyczna Kinetec KINETEC France F08540 Ortopedia - 04.2026
2. Aparat do dwukanałowej elektroterapii i biostymulacji laserowej Multitronic MT-4 Elektronika i Elektromedycyna Otwock 19077 2019 Pracownia Fizjoterapii - 06.2025
3. PULSOTRONIC ST-5D Elektronika i Elektromedycyna Otwock 501 1996 Rehabilitacja - 03.2026
4. Aparat Rehabilit. Do sekwencyjnego masażu uciskowego BOA MED METRUMW-wa 115062002 2002 Rehabilitacja - 03.2026
5. Aparat Rehabilit. urzadzenie do masżu wirowego kończyn górnych WKG MEDEN-INMED 0047-2013 2013 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
6. Aparat Rehabilit. Urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa MEDEN-INMED 0021-2013 2013 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
7. Aparat do elektroterapii ME2261EK Sys*Stim226 Mettler Electronic 100XMW606 2000 ZOL - 04.2026
8. Pionizator SP-1/E Tech-Med Opole 05/MZ 2000 ZOL - 04.2026
9. Aparat Rehabilit. Do magnoterapii Magner Plus Astar ABRA 26.09.2012 2012 Rehabilitacja - 07.2025
10. Laser Biostymulacyjny Polaris 2 Astar ABRA 26.09.2012 2012 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
11. Aparat Rehabilit. Sekwencyjnego masażu uciskowego BOA Mini + CRYOFLEX PTC-505-KI 2012 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
12. Aparat Rehabilit. do masażu uciskoweg BTL-6000 BTL Polska 011-B-00617 2013 Rehabilitacja - 07.2025
13. Aparat Rehabilit. BTL 6000 SHORT Wave400 BTL Polska 013-B-00533 Diatermia 2013 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
14. Zestaw do magnetoterapii Mgneto BTL 4920 Topline BTL Polska 028T-B-02845 2013 Rehabilitacja - 07.2025
15. Zestaw do terapii ultradżwiękami BTL 4710 Topline BTL Polska 028T-B-02967 2013 Rehabilitacja - 07.2025
16. Kuchnia parafinowa KP 22 RESMED .08/2013 2013 Pracownia Fizjoterapii -07.2025
17. Aparat Rehabilit. do elektroterapii ETIUS LM Aster ELECPOL 25.11.2012 2013 Rehabilitacja - 07.2025
18. Aparat Rehabilit. do terapii podciśnieniowej AVACO Aster ELECPOL .01/04/2013 2013 Rehabilitacja - 07.2025
19. INTERDYNAMIC JD-4C Elektronika i Elektromedycyna Otwock 1174 1997 Rehabilitacja - 03.2026
20. DIATRONIK DT 7B Elektronika i Elektromedycyna Otwock 700 1997 Rehabilitacja - 04.2026
21. SONICATOR 940PLUS Mettler Electronics 200711XCJ 148S 2008 Rehabilitacja - 03.2026
22. SONICATOR-Aparat do terapii ultradzwiękowej 730 -Aparat do terapii ultradzwiękowej METLER Elektronics 27XU882 1997 Rehabilitacja - 03.2026
23. Laser CTL -1106 MX Laser Instruments 70/Mx/97 1997 Rehabilitacja - 03.2026
24. Aparat Rehabilit. do magnetoterapi VIOFOR JPS VIOFOR DA091654 2000 Rehabilitacja - 03.2026
25. Aparat Rehabilit. do wyciądu TU100 MEDUE T-30149 1997 Rehabilitacja - 03.2026
26. Podgrzewacz do odkładów cieplnych Thermelator T-8-s Whitetehall 2492 1996 Rehabilitacja - 07.2025
27. Aparat Rehabilit. do terapii polem magnetycznym Magnetronik MF-20 Elektronika i Elektromedycyna 169 2008 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
28. Laser terapeutyczny CTL -1106 MX Doris Centrum Techniki Laserowej 01669 2005 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
29. Laser terapeutyczny CTL1106MX Doris Duo Centrum Techniki Laserowej M1311006MXL 2012 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
30. Aparat Rehabilit. do magnetoterapii CTL1109-1 Centrum Techniki Laserowej 01739 2005 Pracownia Fizjoterapii - 04.2026
31. Aparat Rehabilit. do terapii polem magnetycznym Viofor JPS System Med.&Life DA 010057 2001 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
32. Aparat Rehabilit. do elektroterapii Interdynamic ID-8C Elektronika i Elektromedycyna Otwock 286 2001 Pracownia Fizjoterapii - 04.2026
33. Aparat Rehabilit. do elektroterapii Stymat S-210 FAMED 910138 1991 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
34. Aparat Rehabilit. do elektroterapii Multitronic MT-7P Elektronika iElektromedycyna Otwock 132 2008 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
35. Aparat Rehabilit. do eletroterapii Diatronic DT-7B Elektronika i Elektromedycyna Otwock 1423 2001 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
36. Aparat Rehabilit. do terapii ultradżwiękami PTC2100 InnoKas Medical 2386 2001 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
37. Ergometr RX-1 Kettler 8201/7512-02 2009 Pracownia Fizjoterapii 07.2025
38. Bieznia elektryczna Lautband Olyympic Kettler 8201/7512-01 2003 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
39. Laser TERAPUS 2 ACCURO 3658 2013 Rehabilitacja - 07.2025
40. Szyna do ćwiczeń biernych stawu kolanowego Fisiotek 3000G F3000G RIMEC 01/M-030/88 F-2512 2018 Rehabilitacja - 07.2025
41. Wanna do masażu wirowego kończyn górnych i dolnych Lastura Hobby Chirana Ptogress 310/2020 2020 Rehabilitacja - 10.2025
42. Aparat Rehabilit. Viofor JPS System Delux Ap.do magnetostymulacji Med & Life Sp.z o.o. DC7B004 2017 Rehabilitacja - 03.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2808,00 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 22b - sprzęt rehabilitacyjny
1. Urządzenie rehabilitacyjno- diagnostyczne do wczesnej rehabilitacji neurologicznej z - 04.2026
2. Robot rehabilitacyjny Meissa OT EGZOTech Sp. z o.o. AYRL-55KC 2023 Rehabilitacja - 01.2026
3. Fotel do badań i zabiegów Mezos SIT EGZOTech Sp. z o.o. ROU6FJ2U 2023 Rehabilitacja - 01.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 22c - sprzęt rehabilitacyjny
1. Bieżnia elektryczna Maximum TR 8000 Finnlo 2021 Rehabilitacja - 09.2025
2. Rower treningowy Maximum UB 8000 Finnlo 2021 Rehabilitacja - 09.2025
3. Rower poziomy Maximum RB 8000 Finnlo 2021 Rehabilitacja - 09.2025
4. Stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości Topaz Technomex K/2106/0052 2021 Rehabilitacja - 09.2025
5. Aparat Rehabilit. Do magnetoterapii Magneto Box BH EMILDUE Technomex 05/B4900243 2005 Pracownia Fizjoterapii -04.2026
6. Aparat Rehabilit. urzadzenie do krioterapii ze zb 30l Promocja FROOZER PHU Technomax C/1308/0066 2013 Pracownia Fizjoterapii - 07.2025
7. Aparat Rehabilit. #FIRING dwukanałowy stymulator EVO Emildue Technomex F7874 2013 Rehabilitacja - 07.2025
8. Aparat Rehabilit. do Krioterapii CO2 CryoT DUO CTD METRUM CRYOFLEX Technomex CTD 2201EJ 2013 Rehabilitacja - 07.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2268,00 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 24 a Sterylizacja
1. Autoklaw A6 92222 1979 Apteka - 06.2026
2. Sterylizator SPW275 1 1979 Apteka - 06.2026
3. Sterylizator SPW273 2 1980 Apteka - 06.2026
4. Sterylizator SPW25 442 1979 Apteka -06.2026
5. Dejonizator D200 1981111 2011 Apteka - 11.2025
6. Pasteryzator APW 120 Zakład Elektromech Byd 151 1999 Apteka -06.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 24 b - Sterylizacja
1. Myjnia Dezynf HO2 MMM 13192 1997 Sterylizatornia - 08.2025
2. Myjnia Dezynf HO2 MMM 13191 1997 Sterylizatornia - 08.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 25 a - stoły operacyjne
1. Stół operacyjny SN 030 FAMED Żywiec 120100088 2001 Blok Operacyjny - 10.2025
2. Stół operacyjny SU 040 FAMED Żywiec 2006 Blok Operacyjny -01.2026
3. Stół zabiegowy SJ2 Żywiecka Fabryka Sprzętu Szpitalnego 464 1974 Ortopedia - 01.2026
4. Stół operacyjny Brumaba-L Brumaba A368/2/0104/1976 2007 Ginekol-Położn. - 10.2025
5. Stół operacyjny 1011 Medicor 65/81 1981 Przych.Wielos. Opiek. Amb.-Por.Onkologiczna - 06.2026
6. Stół operacyjny FAMED Żywiec przych.Wielos. Opiek. Amb.-Por Chirurg. - 06.2026
7. Stół Rehabilitacyjny rehabilitacyjny SR-R2 KINESIS 23/2013/SR-R2 2013 Rehabilitacja - 07.2025
8. Stół Rehabilitacyjny rehabilitacyjny SR-R2 KINESIS 24/2013/SR-R2 2013 Rehabilitacja - 07.2025
9. Stół zabiegowy Golem 4S RQL 005220/s 2012 SOR - 07.2025
10. Stół zabiegowy Golem 4S RQL 005216/3 2012 SOR - 07.2025
11. Stół Rehabilitacyjny z napędem elektrycznym typ SME-1 Opolskie Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe Sp. z o.o. 97050602 1997 Rehabilitacja - 06.2026
12. Stół Pionizacyjny z napędem elektrycznym typ SP-1 Opolskie Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe Sp. z o.o. - Brak numeru 1997 Rehabilitacja - 06.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 25 c - stoły operacyjne
1. Stół operacyjny Practico Merivora 171006-147407 2017 Blok Operacyjny - 10.2025
2. Stół operacyjny Practico Merivora 171006-147406 2017 Blok Operacyjny - 10.2025
3. Stół operacyjny Rapido Merivaara 180511-152219 2018 SOR - 06.2026
4. Stół operacyjny Rapido Merivaara 180511-152220 2018 SOR - 06.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2592,00 PLN

Część 36

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 26 a - Platforma elektrochirurgiczna kompatybilnym oprzyrządowaniem
1. Platforma elektrochirurgiczna z kompatybilnym oprzyrządowaniem Aparat do Elektrochirurgii z kompatybilnym oprzyrządowaniem SPECTRUM EMED 500146 2011 Blok Operacyjny - 04.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1620,00 PLN

Część 37

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 26 b - Platforma elektrochirurgiczna kompatybilnym oprzyrządowaniem
1. Platforma elektrochirurgiczna z kompatybilnym oprzyrządowaniem Generator GEN 11 Johnson Johnson 1111227038 2011 Blok Operacyjny - 01.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN

Część 38

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 29 - Napęd ortopedyczny
1. Napęd TPS MICRO DRAVER typ 5100088000 Stryker 98120113 Blok Operacyjny - 06.2026
2. Wiertarka ortopedyczna System 6 Stryker 711401223 2008 Blok Operacyjny - 06.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN

Część 39

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 30 - Stacja Uzdatniania wody
1. Stacja Uzdatniania wody B-12A-PT AMED 1211-970508 1997 Sterylizatornia - 05.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN

Część 40

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 33b - Macerator
1. Macerator N Incomaster N The Haigh Engineering Ltd 1107F-1093 2022 OAi IT - 01.2026
2. Macerator N Incomaster N The Haigh Engineering Ltd 1107F-1094 2022 OAi IT - 01.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 864,00 PLN

Część 41

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 33c - Myjka Lischka
1. Myjka LISCHKA CDD1050 LISCHKA GMBH 1050830665612 2022 OAi IT - 01.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1512,00 PLN

Część 42

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 39a- Sprzęt videolarygoskopowy
1. Videolaryngoskop VLD-150 HINTE D211002159 2020 OAi IT - 06.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3240,00 PLN

Część 43

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 39b - Sprzęt videolarygoskopowy
1. Videolaryngoskop TDC-K UE Medical UE3009782 2021 SOR - 06.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1080,00 PLN

Część 44

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 40b - Aparat do wentylacji nieinwazyjnej
1. Aparat do wentylacji nieinwazyjnej Respironics DreamStation BIPAP Philips Respironics
J191442420D76/J3152722CFD4 2018/2021 OAi IT - 02.2026
2. Aparat do wentylacji nieinwazyjnej Respironics DreamStation BIPAP Philips Respironics
J285512643B4A/J31523178CEB6 2020/2021 OAi IT - 02.2026
3. Aparat do wentylacji nieinwazyjnej Respironics DreamStation BIPAP Philips Respironics
J285517506EBB/J31619598FAD8 2020/2021 OAi IT - 02.2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1296,00 PLN

Część 45

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 41 - Analizator parametrów krytycznych
1. Analizator parametrów krytycznych Cobas b123 Roche Diagnostics 45140 2020 OAi IT - 10.2025

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1080,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 1 zostało unieważnione ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie danego Pakietu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 2a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6659,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6659,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6659,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIAGNOS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-20-13-594

7.3.3) Ulica: ul. Łączyny 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6659,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 3b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 3c zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5071,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5071,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5071,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-02-01-357

7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 58

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5071,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 4a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 5b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MeDred Adam Maczugowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-24-83-748

7.3.3) Ulica: ul. Banderii 4/373

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-164

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1512,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1512,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1512,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADO-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 627-24-28-175

7.3.3) Ulica: ul. Bytomska 38b

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1512,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 6b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 9e zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 9f zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie danego Pakietu.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2916,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2916,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2916,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMEDIQ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-22-72-893

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 5

7.3.4) Miejscowość: Wola Mrokowska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-552

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2916,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 13d zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 13e zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2488,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2488,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2488,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMA SERVICE Jacek Żarczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-13-06-375

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 25

7.3.4) Miejscowość: Chróścina

7.3.5) Kod pocztowy: 46-073

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2488,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1937,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1937,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1937,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMA SERVICE Jacek Żarczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-13-06-375

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 25

7.3.4) Miejscowość: Chróścina

7.3.5) Kod pocztowy: 46-073

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1937,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1166,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1166,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1166,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMA SERVICE Jacek Żarczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-13-06-375

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 25

7.3.4) Miejscowość: Chróścina

7.3.5) Kod pocztowy: 46-073

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1166,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 16 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 17a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 17b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 17c zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 17d zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 20c zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 20d
zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 20g zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 20h zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 22a zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie danego Pakietu.

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 22b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 993,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 993,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MeDred Adam Maczugowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-24-83-748

7.3.3) Ulica: ul. Banderii 4/373

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-164

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 993,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 24a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 24b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1918,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6685,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1918,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 34)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMA SERVICE Jacek Żarczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-13-06-375

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 25

7.3.4) Miejscowość: Chróścina

7.3.5) Kod pocztowy: 46-073

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 34)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1918,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 35

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 35)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 35)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANPEXIM Tomasz Stępniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-00-30-059

7.3.3) Ulica: ul. Biały Kamień 2/18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-593

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 35)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 36

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 26a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 37

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 26b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 38

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 38)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2052,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2052,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2052,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 38)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MeDred Adam Maczugowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-24-83-748

7.3.3) Ulica: ul. Banderii 4/373

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-164

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 38)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2052,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 39

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 30 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 40

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 33b zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie danego Pakietu.

Część 41

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 33c zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 42

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 42)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 39a zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 43

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 43)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 39b zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Część 44

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 44)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 44)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 44)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BJESKA Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-22-99-980

7.3.3) Ulica: ul. Strzeszyńska 33

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-479

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 44)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 45

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 45)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 41 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty dla ww. Pakietu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.