Og³oszenie z dnia 2023-09-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00441148/01 - Wynik z dnia 2023-10-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie prac zwi±zanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.magurskipn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac zwi±zanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-641e4672-5387-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00399270
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00174571/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Remont infrastruktury turystycznej na miejscach ogniskowych - wymiana s³upów no¶nych w zadaszeniach, remont palenisk, wymiana ³aw
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-641e4672-5387-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
http://magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&art=1715
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@magurskipn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem
wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji
elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug
drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ
sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym .
Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:
- poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@magurskipn.pl
2) poprzez Platformê e-zamowienia, dostêpn± pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-zamówienia poprzez kafelek „Przegl±daj postêpowania/konkursy”
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie ezamowienia.
Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie e-zamowienia bêdzie mia³ dostêp do formularzy s³u¿±cych do komunikacji
z Zamawiaj±cym oraz do formularzy umo¿liwiaj±cych z³o¿enie lub wycofanie oferty.
UWAGA – Wykonawca powinien dok³adnie zapoznaæ siê z instrukcj± zak³adania konta u¿ytkownika, dostêpn± na Platformie ezamowienia,
kafelek „Centrum pomocy”
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkowania systemu”
https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje oraz w ”Regulaminie Platformy e-zamowienia”, dostêpnym na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin oraz informacje zamieszczone w zak³adce „ Centrum pomocy”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy
e-zamowienia wynosi 150 Mb. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z Platformy ezamowienia
oraz wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la „Regulamin Platformy e-zamowienia”
Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na Platformê
e-zamowienia, a za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji
przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê e-zamowienia, a w przypadku przekazania tych dokumentów oraz informacji za
pomoc± poczty elektronicznej - datê potwierdzenia dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera
pocztowego Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy informuje , ¿e w niniejszym postêpowaniu nie zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 65 ust 1, art. 66 o art. 69 ustawy
pzp.
W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania: ZP–
370–1-14/23
Je¿eli Zamawiaj±cy i Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy pomocy poczty
elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomo¶ci przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³, i¿ pismo wys³ane przez
Zamawiaj±cego na adres e-mail podany przez Wykonawcê zosta³o dorêczone w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê Wykonawcy
z jego tre¶ci±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzib± w Krempnej; Krempna 59 38-232
Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl
- Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym – adres e-mail: iod@magurskipn.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie prac zwi±zanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego
Parku Narodowego”
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 72 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej
„ustawa p.z.p.”.
- Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy p.z.p.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-370-1-14/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana s³upów no¶nych w wiacie ogniskowej. Remont bêdzie polega³ na wymianie 4 s³upów no¶nych. S³upy nale¿y wykonaæ z drewna modrzewiowego lub sosnowego.
Wymiana s³upów no¶nych w wiacie ogniskowej poprzez ich monta¿ ¿urawiem samochodowym w istniej±c± konstrukcjê wiaty.
Elementy drewniane zabezpieczyæ przez 2-krotne pokrycie preparatem w kolorze tik.
Lokalizacja:
Miejsce do palenia ognisk i dziennego wypoczynku w Obwodzie Ochronnym Pielgrzymka (1 szt.).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych wRozdziale 6 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
5.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) W celu spe³nienia powy¿szego warunku nale¿y wykazaæ siê:
- wykonaniem w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w
tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cych na budowie lub remoncie infrastruktury turystycznej.
Wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 5.
b) dysponowaniem co najmniej:
- pracownikiem wykonuj±cym roboty ciesielskie (cie¶la konstrukcyjny) zatrudnionym na umowê o pracê, z zastrze¿eniem ppkt. 20.1. SWZ
Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 6.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±,
który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do
SWZ;
4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje - za³±cznik
nr 5 do SWZ;
5) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych/uprawnieñ/do¶wiadczenia/wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi
za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca
musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 lub 2 i 3 do SWZ. Informacje
zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki
udzia³u w postêpowaniu.
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±,
który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do
SWZ;
4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje - za³±cznik
nr 5 do SWZ;
5) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych/uprawnieñ/do¶wiadczenia/wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi
za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty poprzez wadium w wysoko¶ci: 250 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t z³otych 00/100)2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym w przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu uznaje siê ten termin za zachowany, je¿eli przed up³ywem terminu sk³adania ofert kwota wadium zostanie uznana (zaksiêgowana) na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu termin wa¿no¶ci wystawionego dokumentu winien byæ nie krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 26 1130 1105 0005 2167 9690 0001, w tytule przelewu wpisaæ: Wadium w postêpowaniu ZP-370-1-14/23 „Wykonanie prac zwi±zanych z remontem infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego”.
O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³ynê³o w wymaganym terminie, decyduje data i godzina uznania wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
9.6 Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p. 2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Magurski Park Narodowy
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.
9. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium w sytuacji wyst±pienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-02 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformy e-zamowienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-02 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-31
INNE PRZETARGI KREMPNA
- Dostawa odzie¿y ochronnej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach dzia³ania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotacjê projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla spo³eczno¶ci lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybli¿yæ naturê".
wiêcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postêpowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pa³uckiej, OSP w Obudnie i OSP w G±sawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzyd³o B, I piêtro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastruktur± zadanie pn.: "Zwiêkszenie potencja³u oraz poprawa jako¶ci i dostêpno¶ci us³ug med. ZOL poprzez rozbudowê i doposa¿enie w sprzêt med."
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodoci±gowej na terenie Gminy Boronów
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.