eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów"Dostawa wirtualnej centrali oraz licencji oprogramowania w ramach projektu pn. "Wdrożenie e-usług w placówkach POZ" dla Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wirtualnej centrali oraz licencji oprogramowania w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ” dla Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W MIKOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241294970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-mikolow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wirtualnej centrali oraz licencji oprogramowania w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ” dla Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1965b17-2246-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pod nazwą . „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”)” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, określony we wniosku o dofinansowanie Projektu grantowego nr POIS.11.03.00-00-0074/22,- Nabór nr 1/POZ2- REACT/2022”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310993

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10699,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa licencji na usługę wirtualnej centrali .
A Zakres zamówienia obejmuje dostawę licencji na usługę wirtualnej centrali telefonicznej wraz z wdrożeniem.. Licencja na wirtualną centralę telefoniczną musi być udzielona na okres 13 miesięcy. Centrala wirtualna ma obsługiwać 4 jednostki zamawiającego w różnych lokalizacjach oparta o łącza cyfrowe. Lokalizacje konieczne do podłączenia usługi wirtualnej centrali:
1. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-PORADNIA OGÓLNA w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Stefana Okrzei 31,
2. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-FILIA NR 4 PORADNIA LEKARZA
RODZINNEGO w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Katowicka 91,
3. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-FILIA NR 2 PORADNIA LEKARZA RODZINNEGO w Mikołowie 43-195 Mikołów, ul. Wojska Polskiego 34,
4. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-FILIA NR 3 PORADNIA OGÓLNA w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Przelotowa 70.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
2) Wykonawca musi udzielić pełnej gwarancji prawidłowej pracy centrali na cały okres działania usługi na poziomie dostępności nie mniejszej 99,5% ,w okresie 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64214200-1 - Usługi centrali telefonicznych

64227000-3 - Zintegrowane usługi telekomunikacyjne

48510000-6 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego

32551200-2 - Centrale telefoniczne

48512000-0 - Pakiety oprogramowania do interaktywnych odpowiedzi głosowych

64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)

4.5.5.) Wartość części: 7986,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: „Dostawa licencji oprogramowania e-Archiwum”
A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę licencji modułu oprogramowania eArchiwum do systemu e-zdrowie mMedica dla 28 użytkowników wraz z wdrożeniem..

B. Minimalne warunki licencji.
1) Licencja terminowa na okres minimum 13 miesięcy począwszy od dnia do podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
2) Licencja niewyłączna ograniczona terytorialnie do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3) Licencja obejmuje prawo Zamawiającego do zainstalowania kopii oprogramowania na jego komputerze Zamawiającego albo do podmiotu świadczącego dla Zamawiającego usługi hostingu oprogramowania.
4) Licencja obejmuje prawo do wykonania jednej kopii bezpieczeństwa, wyłącznie do własnego użytku.
5) Brak wyłączenia odpowiedzialności Wykonawcy za skutki korzystania z oprogramowania, chyba że szkoda wyrządzona Zamawiającemu wynika z okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
6) Przyznanie licencji nie oznacza nabycia prawa autorskiego majątkowego do oprogramowania i rozwiązań zastosowanych w oprogramowaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2713,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11193,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11193,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11193,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suder Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443464405

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11193,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.