Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00310993/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00399060/01 - Wynik z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa wirtualnej centrali oraz licencji oprogramowania w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ” dla Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W MIKOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241294970
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Mikołów
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-mikolow.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318023
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00310993
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zadanie nr 1: Dostawa licencji na usługę wirtualnej centrali .
A Zakres zamówienia obejmuje dostawę licencji na usługę wirtualnej centrali telefonicznej wraz z wdrożeniem.. Licencja na wirtualną centralę telefoniczną musi być udzielona na minimum 13 miesięcy. Centrala wirtualna ma obsługiwać 4 jednostki zamawiającego w różnych lokalizacjach oparta o łącza cyfrowe. Lokalizacje konieczne do podłączenia usługi wirtualnej centrali:
1. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-PORADNIA OGÓLNA w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Stefana Okrzei 31,
2. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-FILIA NR 4 PORADNIA LEKARZA
RODZINNEGO w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Katowicka 91,
3. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-FILIA NR 2 PORADNIA LEKARZA RODZINNEGO w Mikołowie 43-195 Mikołów, ul. Wojska Polskiego 34,
4. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-FILIA NR 3 PORADNIA OGÓLNA w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Przelotowa 70.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
2) Wykonawca musi udzielić pełnej gwarancji prawidłowej pracy centrali na cały okres działania usługi na poziomie dostępności nie mniejszej 99,5% ,w okresie 12 miesięcy.
Po zmianie:
Zadanie nr 1: Dostawa licencji na usługę wirtualnej centrali .
A Zakres zamówienia obejmuje dostawę licencji na usługę wirtualnej centrali telefonicznej wraz z wdrożeniem.. Licencja na wirtualną centralę telefoniczną musi być udzielona na okres 13 miesięcy. Centrala wirtualna ma obsługiwać 4 jednostki zamawiającego w różnych lokalizacjach oparta o łącza cyfrowe. Lokalizacje konieczne do podłączenia usługi wirtualnej centrali:
1. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-PORADNIA OGÓLNA w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Stefana Okrzei 31,
2. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-FILIA NR 4 PORADNIA LEKARZA
RODZINNEGO w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Katowicka 91,
3. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-FILIA NR 2 PORADNIA LEKARZA RODZINNEGO w Mikołowie 43-195 Mikołów, ul. Wojska Polskiego 34,
4. PRZYCHODNIA WIELOSPECJALISTYCZNA-FILIA NR 3 PORADNIA OGÓLNA w Mikołowie 43-190 Mikołów, ul. Przelotowa 70.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
2) Wykonawca musi udzielić pełnej gwarancji prawidłowej pracy centrali na cały okres działania usługi na poziomie dostępności nie mniejszej 99,5% ,w okresie 12 miesięcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
Dla zadania 1.Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy opisanego w pkt 3a w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie netto pozostanie w wysokości dotychczasowej. W takiej sytuacji zmiana cen następuje w dniu wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy, nie wcześniej jednak niż w dniu podpisania przez Strony aneksu zmieniającego w zakresie wiążącej je stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownego aneksu uwzględniającego zmianę stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego.
10. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne a także w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych .Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie (odpowiednio obniżeniu lub podwyższeniu) w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, na pisemny wniosek Strony, z zachowaniem poniższych warunków:
a) Nastąpiła zmiana cen poszczególnych materiałów lub kosztów niezbędnych do realizacji umowy na poziomie większym niż 30%, która wpłynęła na zmianę całości niezbędnych kosztów, które zostały do poniesienia przez Wykonawcę przy realizacji umowy o wartość co najmniej 15%, licząc pomiędzy udokumentowanymi przez Wykonawcę cenami dla kwartału, w którym zawarta była umowa, a kwartałem poprzedzającym złożenie wniosku. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować cenę danego materiału lub kosztu na dzień zawarcia umowy i na dzień złożenia wniosku, przy uwzględnieniu wskaźnika zmiany ceny tychże materiałów lub kosztów ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
b) Strona może drugiej stronie złożyć wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy nie częściej niż co 6 miesięcy. Pierwsza zmiana wynagrodzenia nastąpi nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem art. 439 ust. 3 PZP. Do wniosku należy załączyć dowody zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
c) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć 10% wartości przedmiotu umowy pozostałego do wykonania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-27 10:00
Po zmianie:
2023-08-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
1.1. Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP w terminie do dnia 27.07.2023 r. do godz. 10:00. Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie E-ZP
Po zmianie:
1.1. Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP w terminie do dnia 01.08.2023 r. do godz. 10:00. Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie E-ZP
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-27 10:30
Po zmianie:
2023-08-01 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-25
Po zmianie:
2023-08-30
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim"
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Modernizacja Przedszkola nr 10 w Mikołowie-Mokre, ul. Grudniowa 1b
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Podleskiej 66 w Mikołowie - wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku.
- Remont szatni i łazienek w budynku przy ul. Krawczyka 21 w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi łączności telefonicznej stacjonarnej na potrzeby RZGW w Lublinie i jednostek podległych
- Dostawa, wdrożenie i uruchomienie systemu telefonii VoIP na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Dostawa oprogramowania oraz analizatorów do oznaczania poziomu glukozy w standardzie POCT
więcej: Centrale telefoniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.