Ogłoszenie z dnia 2025-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00188519/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Blich 10
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stazprzepustka@zsp2lowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2lowicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9200f55c-1a40-4684-85b2-a2e96b74d6d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9200f55c-1a40-4684-85b2-a2e96b74d6d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064034/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest realizowane w ramach Projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP2.CKZ.ZP.26.59/23.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 64028,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00 pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla nauczycieli - online
Część Nr 1 - Kurs instruktorski CCNA1, CCNA2, CCNA3, CCNA4, CCNP,
Część Nr 2 - Kurs „Zarządzanie transportem”
Część Nr 3 - Kurs „Zarządzanie magazynami”
Część Nr 4 - Kurs „EXCEL dla logistyków”
Część Nr 5 - Kurs „Tworzenie aplikacji desktopowych WPF i .NET”
Część Nr 6 - Kurs „Programista JavaScript” 0
Część Nr 7 - Kurs „Tester automatyzujący”
Część Nr 8 - Kurs „Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści”
Część Nr 9 - Szkolenie proekologicznego , „Nie podgrzewaj atmosfery-wprowadzenie do zmian klimatu”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zamawiający zastrzega, realizację kursy w formule online – wyłącznie zgodnie z OPZ. .
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.13. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31 maja 2026 r. w zależności od kursu, zgodnie z wytycznymi projektu, z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu. Termin realizacji wynika z okresu obowiązywania umowy o dofinansowanie Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00 pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla nauczycieli - online
Część Nr 1 - Kurs instruktorski CCNA1, CCNA2, CCNA3, CCNA4, CCNP,
Część Nr 2 - Kurs „Zarządzanie transportem”
Część Nr 3 - Kurs „Zarządzanie magazynami”
Część Nr 4 - Kurs „EXCEL dla logistyków”
Część Nr 5 - Kurs „Tworzenie aplikacji desktopowych WPF i .NET”
Część Nr 6 - Kurs „Programista JavaScript” 0
Część Nr 7 - Kurs „Tester automatyzujący”
Część Nr 8 - Kurs „Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści”
Część Nr 9 - Szkolenie proekologicznego , „Nie podgrzewaj atmosfery-wprowadzenie do zmian klimatu”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zamawiający zastrzega, realizację kursy w formule online – wyłącznie zgodnie z OPZ.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.13. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31 maja 2026 r. w zależności od kursu, zgodnie z wytycznymi projektu, z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu. Termin realizacji wynika z okresu obowiązywania umowy o dofinansowanie Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 508 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00 pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla nauczycieli - online
Część Nr 1 - Kurs instruktorski CCNA1, CCNA2, CCNA3, CCNA4, CCNP,
Część Nr 2 - Kurs „Zarządzanie transportem”
Część Nr 3 - Kurs „Zarządzanie magazynami”
Część Nr 4 - Kurs „EXCEL dla logistyków”
Część Nr 5 - Kurs „Tworzenie aplikacji desktopowych WPF i .NET”
Część Nr 6 - Kurs „Programista JavaScript” 0
Część Nr 7 - Kurs „Tester automatyzujący”
Część Nr 8 - Kurs „Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści”
Część Nr 9 - Szkolenie proekologicznego , „Nie podgrzewaj atmosfery-wprowadzenie do zmian klimatu”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zamawiający zastrzega, realizację kursy w formule online – wyłącznie zgodnie z OPZ.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.13. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31 maja 2026 r. w zależności od kursu, zgodnie z wytycznymi projektu, z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu. Termin realizacji wynika z okresu obowiązywania umowy o dofinansowanie Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 460 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00 pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla nauczycieli - online
Część Nr 1 - Kurs instruktorski CCNA1, CCNA2, CCNA3, CCNA4, CCNP,
Część Nr 2 - Kurs „Zarządzanie transportem”
Część Nr 3 - Kurs „Zarządzanie magazynami”
Część Nr 4 - Kurs „EXCEL dla logistyków”
Część Nr 5 - Kurs „Tworzenie aplikacji desktopowych WPF i .NET”
Część Nr 6 - Kurs „Programista JavaScript” 0
Część Nr 7 - Kurs „Tester automatyzujący”
Część Nr 8 - Kurs „Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści”
Część Nr 9 - Szkolenie proekologicznego , „Nie podgrzewaj atmosfery-wprowadzenie do zmian klimatu”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zamawiający zastrzega, realizację kursy w formule online – wyłącznie zgodnie z OPZ.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.13. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31 maja 2026 r. w zależności od kursu, zgodnie z wytycznymi projektu, z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu. Termin realizacji wynika z okresu obowiązywania umowy o dofinansowanie Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00 pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla nauczycieli - online
Część Nr 1 - Kurs instruktorski CCNA1, CCNA2, CCNA3, CCNA4, CCNP,
Część Nr 2 - Kurs „Zarządzanie transportem”
Część Nr 3 - Kurs „Zarządzanie magazynami”
Część Nr 4 - Kurs „EXCEL dla logistyków”
Część Nr 5 - Kurs „Tworzenie aplikacji desktopowych WPF i .NET”
Część Nr 6 - Kurs „Programista JavaScript” 0
Część Nr 7 - Kurs „Tester automatyzujący”
Część Nr 8 - Kurs „Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści”
Część Nr 9 - Szkolenie proekologicznego , „Nie podgrzewaj atmosfery-wprowadzenie do zmian klimatu”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zamawiający zastrzega, realizację kursy w formule online – wyłącznie zgodnie z OPZ.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.13. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31 maja 2026 r. w zależności od kursu, zgodnie z wytycznymi projektu, z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu. Termin realizacji wynika z okresu obowiązywania umowy o dofinansowanie Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 5980 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00 pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla nauczycieli - online
Część Nr 1 - Kurs instruktorski CCNA1, CCNA2, CCNA3, CCNA4, CCNP,
Część Nr 2 - Kurs „Zarządzanie transportem”
Część Nr 3 - Kurs „Zarządzanie magazynami”
Część Nr 4 - Kurs „EXCEL dla logistyków”
Część Nr 5 - Kurs „Tworzenie aplikacji desktopowych WPF i .NET”
Część Nr 6 - Kurs „Programista JavaScript” 0
Część Nr 7 - Kurs „Tester automatyzujący”
Część Nr 8 - Kurs „Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści”
Część Nr 9 - Szkolenie proekologicznego , „Nie podgrzewaj atmosfery-wprowadzenie do zmian klimatu”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zamawiający zastrzega, realizację kursy w formule online – wyłącznie zgodnie z OPZ.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.13. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31 maja 2026 r. w zależności od kursu, zgodnie z wytycznymi projektu, z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu. Termin realizacji wynika z okresu obowiązywania umowy o dofinansowanie Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 17980 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00 pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla nauczycieli - online
Część Nr 1 - Kurs instruktorski CCNA1, CCNA2, CCNA3, CCNA4, CCNP,
Część Nr 2 - Kurs „Zarządzanie transportem”
Część Nr 3 - Kurs „Zarządzanie magazynami”
Część Nr 4 - Kurs „EXCEL dla logistyków”
Część Nr 5 - Kurs „Tworzenie aplikacji desktopowych WPF i .NET”
Część Nr 6 - Kurs „Programista JavaScript” 0
Część Nr 7 - Kurs „Tester automatyzujący”
Część Nr 8 - Kurs „Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści”
Część Nr 9 - Szkolenie proekologicznego , „Nie podgrzewaj atmosfery-wprowadzenie do zmian klimatu”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zamawiający zastrzega, realizację kursy w formule online – wyłącznie zgodnie z OPZ.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.13. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31 maja 2026 r. w zależności od kursu, zgodnie z wytycznymi projektu, z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu. Termin realizacji wynika z okresu obowiązywania umowy o dofinansowanie Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 13500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00 pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla nauczycieli - online
Część Nr 1 - Kurs instruktorski CCNA1, CCNA2, CCNA3, CCNA4, CCNP,
Część Nr 2 - Kurs „Zarządzanie transportem”
Część Nr 3 - Kurs „Zarządzanie magazynami”
Część Nr 4 - Kurs „EXCEL dla logistyków”
Część Nr 5 - Kurs „Tworzenie aplikacji desktopowych WPF i .NET”
Część Nr 6 - Kurs „Programista JavaScript” 0
Część Nr 7 - Kurs „Tester automatyzujący”
Część Nr 8 - Kurs „Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści”
Część Nr 9 - Szkolenie proekologicznego , „Nie podgrzewaj atmosfery-wprowadzenie do zmian klimatu”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zamawiający zastrzega, realizację kursy w formule online – wyłącznie zgodnie z OPZ.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.13. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31 maja 2026 r. w zależności od kursu, zgodnie z wytycznymi projektu, z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu. Termin realizacji wynika z okresu obowiązywania umowy o dofinansowanie Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” w ramach projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych”. Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00 pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 9 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla nauczycieli - online
Część Nr 1 - Kurs instruktorski CCNA1, CCNA2, CCNA3, CCNA4, CCNP,
Część Nr 2 - Kurs „Zarządzanie transportem”
Część Nr 3 - Kurs „Zarządzanie magazynami”
Część Nr 4 - Kurs „EXCEL dla logistyków”
Część Nr 5 - Kurs „Tworzenie aplikacji desktopowych WPF i .NET”
Część Nr 6 - Kurs „Programista JavaScript” 0
Część Nr 7 - Kurs „Tester automatyzujący”
Część Nr 8 - Kurs „Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści”
Część Nr 9 - Szkolenie proekologicznego , „Nie podgrzewaj atmosfery-wprowadzenie do zmian klimatu”
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zamawiający zastrzega, realizację kursy w formule online – wyłącznie zgodnie z OPZ.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dziewięć części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.13. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli” jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Kompetentny zawodowiec – satysfakcja dla siebie i innych” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, FELD.08.08-IZ.00-0059/23-00.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31 maja 2026 r. w zależności od kursu, zgodnie z wytycznymi projektu, z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu. Termin realizacji wynika z okresu obowiązywania umowy o dofinansowanie Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 10.06.2025 r. dla części Nr 1 w związku z faktem, iż nie została złożona żadna oferta na przedmiotową część zamówienia, dla części Nr 4 i Nr 7 w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w części zamówienia oraz dla Części Nr 5 i Nr 6 w związku z tym, iż wszystkie oferty złożone na przedmiotowe części zamówienia podlegały odrzuceniu z postępowania.
Podstawa prawna:
dla Części Nr 1: art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
dla Części Nr 4 i Nr 7: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
dla Części Nr 5 i Nr 6: art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3670 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „NORTHTRADE” Adam Kozyra, Żukowo, ul. Witosławy 17, 83-330 Żukowo, NIP: 5891250527, REGON: 220041477, województwo: POMORSKIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891250527
7.3.3) Ulica: ul. Witosławy 17
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3530 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „NORTHTRADE” Adam Kozyra, Żukowo, ul. Witosławy 17, 83-330 Żukowo, NIP: 5891250527, REGON: 220041477, województwo: POMORSKIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891250527
7.3.3) Ulica: ul. Witosławy 1
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 10.06.2025 r. dla części Nr 1 w związku z faktem, iż nie została złożona żadna oferta na przedmiotową część zamówienia, dla części Nr 4 i Nr 7 w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w części zamówienia oraz dla Części Nr 5 i Nr 6 w związku z tym, iż wszystkie oferty złożone na przedmiotowe części zamówienia podlegały odrzuceniu z postępowania.
Podstawa prawna:
dla Części Nr 1: art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
dla Części Nr 4 i Nr 7: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
dla Części Nr 5 i Nr 6: art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1620 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 10.06.2025 r. dla części Nr 1 w związku z faktem, iż nie została złożona żadna oferta na przedmiotową część zamówienia, dla części Nr 4 i Nr 7 w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w części zamówienia oraz dla Części Nr 5 i Nr 6 w związku z tym, iż wszystkie oferty złożone na przedmiotowe części zamówienia podlegały odrzuceniu z postępowania.
Podstawa prawna:
dla Części Nr 1: art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
dla Części Nr 4 i Nr 7: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
dla Części Nr 5 i Nr 6: art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 10.06.2025 r. dla części Nr 1 w związku z faktem, iż nie została złożona żadna oferta na przedmiotową część zamówienia, dla części Nr 4 i Nr 7 w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w części zamówienia oraz dla Części Nr 5 i Nr 6 w związku z tym, iż wszystkie oferty złożone na przedmiotowe części zamówienia podlegały odrzuceniu z postępowania.
Podstawa prawna:
dla Części Nr 1: art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
dla Części Nr 4 i Nr 7: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
dla Części Nr 5 i Nr 6: art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 10.06.2025 r. dla części Nr 1 w związku z faktem, iż nie została złożona żadna oferta na przedmiotową część zamówienia, dla części Nr 4 i Nr 7 w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w części zamówienia oraz dla Części Nr 5 i Nr 6 w związku z tym, iż wszystkie oferty złożone na przedmiotowe części zamówienia podlegały odrzuceniu z postępowania.
Podstawa prawna:
dla Części Nr 1: art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
dla Części Nr 4 i Nr 7: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
dla Części Nr 5 i Nr 6: art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4833 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4833 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne, ul. Sowińskiego 7/6, 20-040 Lublin, NIP: 7132914485, REGON: 363383563, województwo: lubelskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132914485
7.3.3) Ulica: ul. Sowińskiego 7/6,
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-040
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1275,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O., będąca organem prowadzącym dla Placówki Kształcenia Ustawicznego INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA, ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz, NIP: 8762498132, REGON: 520557438 województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762498132
7.3.3) Ulica: ul. Chełmińska 106A/36
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Łowickiego wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawy produktów nabiałowych, jaj konsumpcyjnych oraz tłuszczy spożywczych do Zakładu Karnego w Łowiczu"
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach programy Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Roboty budowlane na odcinku drogi powiatowej nr 2737E w miejscowości Brzozów
- "Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Łowiczu"
- Roboty budowlane na odcinku drogi powiatowej nr 2746E w miejscowości Czatolin
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania wraz ze szkoleniami administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" z podziałem na 3 zadania
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania majątkiem sieciowym Gminy Przemyśl
- "Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług dla Gminy Janów Lubelski w ramach projektu "E-usługi w Gminach Partnerstwa - Zielona Brama Roztocza".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania zwiększających cyberbezpieczeństwo wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu pn. Poprawa stanu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych SP we Wrocławiu ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





