Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00381946/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytworzonych przez Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334991810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,207223,19bdb1bc161ae0d64bff3dd561359003.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytworzonych przez Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-399340bd-8e81-4aaa-ac2b-287bb75e40a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038303/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych (2025)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/Dz.ZP/380/Dz.AE/19/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365220,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w łącznej szacunkowej ilości w okresie obowiązywania umowy 57515 kg w tym:
a) zakaźnych o kodach 18 01 02*, 18 01 03* - 51500 kg
b) niebezpiecznych, innych niż zakaźne, o kodach 18 01 06*, 18 01 08* - 4300 kg
c) innych niż niebezpieczne o kodach 18 01 01, 18 01 04, 18 01 09 -1715 kg
Zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia. Zakres usługi dotyczącej odpadów medycznych obejmuje odbiór, transport (wraz z załadunkiem i rozładunkiem) i unieszkodliwianie odpadów.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w SWZ w rozdz. II ust. 1.Przedmiot zamówienia oraz w zapisach projektu umowy - Zał.nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397543,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397543,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397543,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SARPI DĄBROWA GÓRNICZA Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REMONDIS MEDISON Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272300754
7.3.3) Ulica: ul. KOKSOWNICZA, nr 16
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA
7.3.5) Kod pocztowy: 42-523
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397543,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Realizacja umowy rozpocznie się od dnia 01.09.2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Szczawa od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rokietnica w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r"
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Komarówka Podlaska z podziałem na części
- "Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodach: 150110*, 180104, 180106*, 180109, 180103*, 180101 wytwarzanych w Placówce SPL dla PW SPZOZ w Warszawie i jej Filiach".
- Zagospodarowanie zmieszanych, selektywnie zebranych i biodegradowalnych odpadów odbieranych przez Przedsiębiorstwo Wodno - Kanalizacyjne "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w 2026 roku - ES.ZP.6.2025
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wizna w 2026 r.
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





