Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00284454/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00297462/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00306012/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-03
- 2025/BZP 00322211/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-11
- 2025/BZP 00325969/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont DP 1306G Sasino-Choczewo na odcinku Sasino-Ciekocino o długości ok. 2,2 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wejherowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191686680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pucka 11
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zarzaddrogowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzaddrogowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zarzaddrogowy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont DP 1306G Sasino-Choczewo na odcinku Sasino-Ciekocino o długości ok. 2,2 km2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ed7d013-b29f-42e1-ab9d-26837e8eb7c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024007/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont drogi powiatowej nr 1306G Sasino - Choczewo na odcinku Sasino - Ciekocino o długości ok. 2,2km
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD-SZPIA.271.1.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi powiatowej nr 1306G na odcinku Sasino – Ciekocino (początek znajduje się w km 16+292,37 natomiast koniec remontu znajduje się w km 18+496,60).
Zakres zadania obejmuje:
• Obsługa geodezyjna,
• Roboty rozbiórkowe,
• Remont nawierzchni drogi powiatowej 1432G o długości 2,2km, w tym frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość min. 2 cm, maks. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 5 cm, siatkę szklano-węglową o wytrzymałości na rozciąganie 120/200 kN/m włóknina PET 50 g/m², nasiąkliwość bitumem min. 400 g/m², warstwa ścieralna o grubości 4 cm z mastyksu grysowego SMA11, 50/70, należy wykonać dla całego terenu objętego inwestycją. Równoważnie geokompozyt z siatki z kordu stalowego i włókniny PET 50 g/m², wytrzymałość na rozciąganie min. 31x32 kN/m, sztywność min. 2300x2300 kN/m, nasiąkliwość bitumem 650±50 g/m², zgodny z PN-EN 15381:2008. Ze względu na zły stan drogi zamawiający rezygnuje z nakładki jednowarstwowej. Na całej długości należy wykonać nakładkę dwuwarstwową.
• Ścinkę i uzupełnienie poboczy ze z kruszywa łamanego stabilizowanego metodą ze skały litej,
• Regulację wysokościową istniejących zjazdów, skrzyżowań oraz wpustów,
• Rozebranie, wyprofilowanie i wykonanie konstrukcji zatoki w KM 18+130,
• Oczyszczenie rowów oraz ponowne wyprofilowanie ich skarp,
• Zabezpieczenie przed uszkodzeniem roślinności istniejącej nieprzeznaczonej do usunięcia,
• Usunięcie krzewów i odrostów występujących w pasie drogowym,
• Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
• Roboty porządkowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ oraz dokumentacja projektowa Załącznik nr 8 do SWZ.
UWAGA:
- w związku z faktem, iż Zamawiający przewiduje rozliczenie kosztorysowe, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego (Załącznik nr 10 do SWZ),
- powyższy opis oraz załączone do postępowania przedmiary są materiałami pomocniczymi, które mają ułatwić Wykonawcy wycenę robót budowlanych,
- modyfikacja jest integralną częścią SWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oferty w oparciu o poprawioną treść SWZ. Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie. W odrębnym pliku zostaje załączony poprawiony opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ) oraz poprawiony kosztorys ofertowy (zał. nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1838536,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1838536,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1838536,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Colas Polska Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 786-139-58-83
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty wykończeniowe: oznakowanie poziome i pionowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1838536,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2026 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla osób z autyzmem, na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Niska Jabłonica - etap II, Rzuców - Ninków - etap III, Rzuców - etap IV
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Ozdobnej w Radomiu
- Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Dębe Wielkie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





