eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegZakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2025/26



Ogłoszenie z dnia 2025-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2025/26

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Stalach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831356423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tarnobrzeska 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158111346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsstale.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsstale.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a25ce3de-58db-41bb-9856-afee61c3d5b0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2025/26

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25ce3de-58db-41bb-9856-afee61c3d5b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097302/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 zakupi dostawa art. żywnościowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312807

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS.26.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I: PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE, ŚWIEŻY DRÓB, WĘDLINY .1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1a do SWZ (Formularz rzeczowocenowy).Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15112100-7 - Świeży drób

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET II: RYBY MROŻONE, WARZYWA i OWOCE MROŻONE 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1b do SWZ (Formularz rzeczowocenowy). Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15331170-9 - Warzywa mrożone

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET III: OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY, OWOCE TROPIKALNE, WARZYWA KONSERWOWE 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1c do SWZ (Formularz rzeczowocenowy). Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

4.5.5.) Wartość części: 71000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET IV: PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1d do SWZ (Formularz rzeczowocenowy).Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET V: PRODUKTY MLECZARSKIE 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1e do SWZ (Formularz rzeczowocenowy). Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET VI: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, JAJA, PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI
I PRODUKTÓW SKROBIOWYCH, PRODUKTY MĄCZNE, TŁUSZCZE ROŚLINNE, TŁUSZCZE ZWIERZĘCE, OLEJE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNE 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1a-1f do SWZ (Formularz rzeczowocenowy). Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

03142500-3 - Jaja

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.5.) Wartość części: 47000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Pomyłka w terminie składania ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Pomyłka w terminie składania ofert.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Pomyłka w terminie składania ofert.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Pomyłka w terminie składania ofert.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Pomyłka w terminie składania ofert.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Pomyłka w terminie składania ofert.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informacja o unieważnieniu postępowania

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r.,poz. 1320 ze zm.) zwaną dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że postepowanie zostało unieważnione.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, tzn. postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepolegającej unieważnianiu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 7 lipca 2025 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00312807/01. Postępowanie „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2025/26” zostało unieważnione z uwagi na stwierdzoną omyłkę polegającą na rozbieżności pomiędzy treścią SWZ z treścią Ogłoszenia o zamówieniu. Pomyłka polegała na wyznaczeniu zbyt krótkiego terminu składania ofert. Zamawiający ogłaszając postępowanie, omyłkowo określił termin składania ofert w sposób niespełniający minimalnych wymogów określających przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, co mogło skutkować ograniczeniem kręgu potencjalnych wykonawców i naruszeniem zasady uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców. W dniu 8 lipca 2025 r. Zamawiający dokonał modyfikacji SWZ w zakresie m.in. zmiany terminu składania i otwarcia ofert. Omyłkowo zaś Zamawiający nie dokonał wymaganej przepisami ustawy zmiany ogłoszenia na portalu e-zamówienia, w związku z czym wykonawcy zostali wprowadzeni w błąd i
uniemożliwiono im skuteczne złożenie oferty. Zamawiający zaznacza, że nie zapoznał się z treścią ofert i nie sporządził
informacji z otwarcia ofert, aby nie naruszyć zasad uczciwej konkurencji. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający stwierdził, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
zawiera wadę, której nie można usunąć, by doprowadzić do wyboru wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy Prawo
zamówień publicznych, a następnie doprowadzić do zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W celu zapewnienia transparentności i prawidłowości procedury oraz zagwarantowania równego dostępu do zamówienia wszystkim zainteresowanym wykonawcom konieczne jest zatem unieważnienie postepowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.