Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00312807/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2025/26
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Stalach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831356423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tarnobrzeska 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158111346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsstale.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsstale.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a25ce3de-58db-41bb-9856-afee61c3d5b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2025/262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25ce3de-58db-41bb-9856-afee61c3d5b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097302/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zakupi dostawa art. żywnościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.26.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I: PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE, ŚWIEŻY DRÓB, WĘDLINY .1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1a do SWZ (Formularz rzeczowocenowy).Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET II: RYBY MROŻONE, WARZYWA i OWOCE MROŻONE 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1b do SWZ (Formularz rzeczowocenowy). Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET III: OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY, OWOCE TROPIKALNE, WARZYWA KONSERWOWE 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1c do SWZ (Formularz rzeczowocenowy). Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
4.5.5.) Wartość części: 71000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET IV: PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1d do SWZ (Formularz rzeczowocenowy).Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET V: PRODUKTY MLECZARSKIE 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1e do SWZ (Formularz rzeczowocenowy). Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET VI: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, JAJA, PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBII PRODUKTÓW SKROBIOWYCH, PRODUKTY MĄCZNE, TŁUSZCZE ROŚLINNE, TŁUSZCZE ZWIERZĘCE, OLEJE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNE 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup z dostawą i rozładunkiem artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach wg wykazanych części-pakietów. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1a-1f do SWZ (Formularz rzeczowocenowy). Załącznik nr 4 OPZ i załącznik nr 5 wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
03142500-3 - Jaja
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 47000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pomyłka w terminie składania ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pomyłka w terminie składania ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pomyłka w terminie składania ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pomyłka w terminie składania ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pomyłka w terminie składania ofert.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pomyłka w terminie składania ofert.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r.,poz. 1320 ze zm.) zwaną dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że postepowanie zostało unieważnione.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, tzn. postępowanie obarczone jest niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepolegającej unieważnianiu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 7 lipca 2025 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00312807/01. Postępowanie „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2025/26” zostało unieważnione z uwagi na stwierdzoną omyłkę polegającą na rozbieżności pomiędzy treścią SWZ z treścią Ogłoszenia o zamówieniu. Pomyłka polegała na wyznaczeniu zbyt krótkiego terminu składania ofert. Zamawiający ogłaszając postępowanie, omyłkowo określił termin składania ofert w sposób niespełniający minimalnych wymogów określających przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, co mogło skutkować ograniczeniem kręgu potencjalnych wykonawców i naruszeniem zasady uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców. W dniu 8 lipca 2025 r. Zamawiający dokonał modyfikacji SWZ w zakresie m.in. zmiany terminu składania i otwarcia ofert. Omyłkowo zaś Zamawiający nie dokonał wymaganej przepisami ustawy zmiany ogłoszenia na portalu e-zamówienia, w związku z czym wykonawcy zostali wprowadzeni w błąd i
uniemożliwiono im skuteczne złożenie oferty. Zamawiający zaznacza, że nie zapoznał się z treścią ofert i nie sporządził
informacji z otwarcia ofert, aby nie naruszyć zasad uczciwej konkurencji. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający stwierdził, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
zawiera wadę, której nie można usunąć, by doprowadzić do wyboru wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy Prawo
zamówień publicznych, a następnie doprowadzić do zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W celu zapewnienia transparentności i prawidłowości procedury oraz zagwarantowania równego dostępu do zamówienia wszystkim zainteresowanym wykonawcom konieczne jest zatem unieważnienie postepowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1130R ul. Mickiewicza w Nowej Dębie
- Dostawa trzech namiotów pneumatycznych z osprzętem.
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych w okresie 24 miesięcy
- "Dożywianie mieszkańców na terenie miasta Tarnobrzega"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1030R Grębów - Stany w m. Grębów od km 0+000 do km 0+999 i od km 2+473,50 do km 3+472,50
- "Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu w roku 2026"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 13 w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 10 im. "Eugeniusza Kwiatkowskiego" w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Bukowcu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





