Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00320002/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów na zajęcia i warsztaty piknikowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 67 2508451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów na zajęcia i warsztaty piknikowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2da0b8c-3c3a-4977-b659-d284eb71e6b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023792/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup i dostawa sprzętu oraz materiałów na zajęcia i warsztaty piknikowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zachowanie różnorodności biologicznej poprzez tworzenie nowych miejsc lęgowych ptaków i schronień nietoperzy dla chronionych gatunków na terenie Euroregionu Pomerania2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu na zajęcia i warsztaty piknikowe realizowane w ramach projektu pn.: Zachowanie różnorodności biologicznej poprzez tworzenie nowych miejsc lęgowych ptaków i schronień nietoperzy dla chronionych gatunków na terenie Euroregionu Pomerania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części pierwszej). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151200-7 - Stoły robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
39713430-6 - Odkurzacze
43812000-8 - Piły
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
39113200-9 - Taborety
39141300-5 - Szafy
44511500-0 - Piły ręczne
44510000-8 - Narzędzia
39112000-0 - Krzesła
30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie
18936000-9 - Torby włókiennicze
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów na zajęcia i warsztaty piknikowe realizowane w ramach projektu pn. Zachowanie różnorodności biologicznej poprzez tworzenie nowych miejsc lęgowych ptaków i schronień nietoperzy dla chronionych gatunków na terenie Euroregionu Pomerania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części drugiej). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03441000-3 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09221300-7 - Wosk
39225700-2 - Butelki, słoiki i flakoniki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
24920000-9 - Olejki eteryczne
03111700-9 - Nasiona warzyw
03111900-1 - Nasiona kwiatów
39541130-6 - Sznurek
37821000-9 - Pędzle artystyczne
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15898000-9 - Drożdże
39221130-7 - Pojemniki na żywność
39222120-1 - Kubki jednorazowe
37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
24315300-8 - Nadtlenek wodoru
24322510-5 - Alkohol etylowy
24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne
31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
35121600-4 - Zawieszki
44531100-2 - Wkręty do drewna
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44512300-5 - Młotki
44812000-5 - Farby do celów artystycznych
03419000-0 - Drewno cięte
44191400-9 - Płyta pilśniowa
42670000-3 - Części i akcesoria do obrabiarek
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60188,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68885,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68885,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: erpSerwis Mirosław Kliszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642259387
7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 41/5
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68885,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60519,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72742,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72742,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: erpSerwis Mirosław Kliszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642259387
7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 41/5
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72742,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-25INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie pn.: Budowa drogi publicznej, łączącej ul. Słowackiego z planowanym rondem (GDDKiA/Szczecin) wraz z budową odcinka ul. Słowackiego.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od Punktu Selektywnie Zbieranych Odpadów Komunalnych w 2025 r."
- Usługi przeprowadzenia zajęć z nauki zawodu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Przebudowa budynku Leśniczówki Rudnica wraz z przebudową budynku gospodarczego
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych oraz zabudowy meblowej na wymiar wraz z montażem na potrzeby Projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie"
- Sprzedaż, dostawa wraz z montażem wyposażenia ruchomego na potrzeby pracowni FabLab przy ul. Śniadeckich 3 w Krakowie dla ARMK Sp. z o.o.
- Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Pysznica w Ramach Programu " Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa kamery hiperspektralnej, nr 33/ZP/2025
- Dostawa 1 tury wyposażenia w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026" dla gminy Strzyżów
- Dostawa narzędzi i elektronarzędzi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
więcej: Nasiona warzyw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.