Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00285439/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00293476/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Krakowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 616 15 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e6d38e7-541c-4e9d-bc0b-e646ff34feab1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Krakowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6d38e7-541c-4e9d-bc0b-e646ff34feab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106031/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Krakowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i uruchomienie na terenie Krakowa punktów kamerowych wraz z doprowadzeniem sygnału z zainstalowanych kamer do serwerowni zlokalizowanych przy al. Jana Pawła II 188 i os. Na Stoku 1 w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy wraz z załącznikami (jeden wzór dla obu części zamówienia), który zawiera w szczególności opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części osobno) oraz parametry techniczne kamer (dla części 1 zamówienia).4.5.3.) Główny kod CPV: 34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 487804,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i uruchomienie kamer ANPR (Automatyczny System Rozpoznawania Numerów, z ang. Automatic Number Plate Recognition) wraz z doprowadzeniem sygnału z zainstalowanych kamer do serwerowni zlokalizowanych przy al. Jana Pawła II 188 i os. Na Stoku 1 w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy wraz z załącznikami (jeden wzór dla obu części zamówienia), który zawiera w szczególności opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części osobno).4.5.3.) Główny kod CPV: 34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 325203,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia (w części 1 zamówienia) kwotę 600 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta na część 1 zamówienia. Cena oferty (KORBUT TELEENERGETYKA Sp. z o.o., ul. Sołtysowska 12A lokal 4, 31-589 Kraków) wynosi 2 023 524,66 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie do zaoferowanej ceny.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 674040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMT_NETWORKS Michał Tłuczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385283590
7.3.3) Ulica: Komuny Paryskiej 56/24B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej - KG-Projekt Biuro Projektowe Jakub Gałkowski ul. Stanisława Wyspiańskiego 67, 32-800 Brzesko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana i montaż 9 szt. drzwi wewn. i zewn. w budynku ul. Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie"
- 427-2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wymiany instalacji odgromowej w budynku Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ ul. Gronostajowa 7 w Krakowie - etap I.
- Zakup wyposażenia IT do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Krakowie na lata 2026 - 2027 r.
- Wykonanie dwóch przejść dla pieszych wraz z oświetleniem przy skrzyżowaniu ul. Snycerska/Górników oraz Na Wrzosach/Górników
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- Przebudowa drogi gminnej ulica Hugo Kołłątaja nr 144505N w Kisielicach
- Aranżacja wnętrz sekretariatu i gabinetów w budynku przy ul. Powstańców 52 w Katowicach
- Utrzymanie, bieżące naprawy, konserwacja i przeglądy infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Miasto Krosno w 2026 r.
- Dostawa i montaż urządzeń UPS na potrzeby Centrum Informatyczne UAM.
- "Dostawa, montaż i uruchomienie agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Będków"
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





