Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453781/01 - Wynik z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1. Rozbudowa budynkowego systemu kontroli dostępu
2. Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV
3. Rozbudowa budynkowego systemu SSWiN w MNW
4. Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w MNW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: azalewski@mnw.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1. Rozbudowa budynkowego systemu kontroli dostępu
2. Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV
3. Rozbudowa budynkowego systemu SSWiN w MNW
4. Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w MNW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb07cda7-520c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131055/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace budowlane -Dostosowanie Gmachu Głównego MNW do wymagań przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz modernizacja i rozbudowa systemów alarmowych SSWiN oraz zabezpieczeń technicznych CCTV i SSP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb07cda7-520c-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Dokumentacja projektowa dotycząca Części 1, 2, 3 i 4 nie może zostać udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania z powodu poufnego charakteru informacji w niej zawartych w myśl art. 280 ust. 3 ustawy. Wynika to z konieczności ochrony projektów systemów zabezpieczeń, zgodnie z § 11 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dn. 19 września 2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. z 2014 r., poz. 1240), w myśl którego projekty systemów przechowuje się w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieupoważnionym. W związku z tym dokumentacja taka jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiający przy al. Jerozolimskich 3, 00-495 Warszawa, pokój GSD 80, po uprzednim zakomunikowaniu chęci wglądu wykonawcy do takiej dokumentacji na adres e-mail: rnieborek@mnw.art.pl, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostęp do dokumentacji będzie możliwy po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności według wzoru, który stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Osoba występująca w imieniu wykonawcy powinna przedstawić stosowne pełnomocnictwo do przeglądania dokumentacji i podpisania umowy o zachowaniu poufności (chyba, że umowa zostanie podpisana i przesłana Zamawiającemu przed wglądem do tej dokumentacji). Ponadto osoba powinna okazać dowód tożsamości, a także podpisać pisemne potwierdzenie otrzymania i zapoznania się z dokumentacją.3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat zasad i warunków korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”, na stronie https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdz. XXVIII SWZ "INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH"
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdz. XXVIII SWZ "INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16P/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa budynkowego systemu kontroli dostępu
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wskazanej w ofercie ceny brutto oraz Gwarancji i rękojmi
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV z podziałem na 2 etapy:
a) Etap I - zakup i montaż kamer CCTV z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami – 1 zestaw,
b) Etap II - Rozbudowa budynkowego systemu CCTV
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wskazanej w ofercie ceny brutto oraz Gwarancji i rękojmi
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Rozbudowa budynkowego systemu SSWiN w wybranych ciągach komunikacyjnych Gmachu Głównego MNW
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wskazanej w ofercie ceny brutto oraz Gwarancji i rękojmi
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w wybranych obszarach Gmachu Głównego MNW
4.2.6.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wskazanej w ofercie ceny brutto oraz Gwarancji i rękojmi
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: dot. Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże się posiadaniem koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie
z wymaganiami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
(tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).
2) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże się:
a) posiadaniem odpowiedniego doświadczenia, tj.
dot. Części 1:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu elektronicznego zabezpieczenia obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 840), o wartości zrealizowanej roboty minimum 300.000,00 zł brutto.
dot. Części 2:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej
1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu elektronicznego zabezpieczenia obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 840), o wartości zrealizowanej roboty minimum 300.000,00 zł brutto.
dot. Części 3:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej
1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu elektronicznego zabezpieczenia obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 840), o wartości zrealizowanej roboty minimum 200.000,00 zł brutto.
dot. Części 4:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej
1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu elektronicznego zabezpieczenia obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 840), o wartości zrealizowanej roboty minimum 500.000,00 zł brutto.
b) dysponowaniem odpowiednimi osobami, tj.
dot. Części 1:
co najmniej 5 osobami w tym:
- minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi zaświadczenie Narodowego
Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów o ukończeniu kursu dla projektantów
i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem
obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne dobra
kultury
- minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV
- 1 (jednym) pracownikiem, który posiada zaświadczenie o odbyciu szkoleń
w zakresie instalacji systemów KD Kantech
- jedną osobą posiadającą zaświadczenie o odbyciu szkolenia z czytników HID.
Ponadto wszystkie osoby, które realizować będą usługę w imieniu wykonawcy
muszą posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników
zabezpieczenia technicznego.
dot. Części 2:
co najmniej 5 osobami w tym:
- minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi zaświadczenie Narodowego
Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów o ukończeniu kursu dla projektantów
i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem
obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne dobra
kultury
- minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV
- 1 (jednym) pracownikiem który posiada zaświadczenie o odbyciu szkoleń
w zakresie instalacji systemów CCTV Bosch
Ponadto wszystkie osoby, które realizować będą usługę w imieniu wykonawcy
muszą posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników
zabezpieczenia technicznego.
dot. Części 3:
co najmniej 5 osobami, w tym:
- minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi zaświadczenie Narodowego
Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów o ukończeniu kursu dla projektantów
i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem
obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne dobra
kultury
- minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV
- 1 (jednym) pracownikiem który posiada zaświadczenie o odbyciu szkoleń
w zakresie projektowania i instalacji systemów: Galaxy
- 1 (jednym) pracownikiem posiadającym certyfikat szkolenia z systemu Axxon
Intellect
- Zaświadczenie o odbyciu szkolenia z systemu Stekop.
Ponadto wszystkie osoby, które realizować będą usługę w imieniu wykonawcy
muszą posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników
zabezpieczenia technicznego.
dot. Części 4:
co najmniej 5 osobami w tym:
- minimum 2 (dwiema) osobami, które ukończyły kurs projektowania SSP;
- minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi zaświadczenie Narodowego
Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów o ukończeniu kursu dla projektantów
i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem
obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne dobra
kultury;
- minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Polon
6000;
- minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia z systemu ZETTLER ZX
- minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia z systemu FPM+;
- minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia z systemu GEMOS;
- minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia z systemu AXXON INTELLECT
- minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia D+H centrale
oddymiania oraz systemy zasysające;
- minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV;
-1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane projektowe w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
Ponadto wszystkie osoby, które realizować będą przedmiot zamówienia muszą
posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników
zabezpieczenia technicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IX SWZ – sporządzone zgodnie ze wzorem określonym
w załącznikach nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania w zakresie wskazanym w rozdziale X SWZ – sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w załącznikach nr 2 do SWZ.
2. Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z nowymi wymaganiami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).
3. Wykazu robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 6 do SWZ
4. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w § 10 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl. - Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
- Adaptacja budynku przy ul. Orkana 23 w Radlinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
- Modernizacja budynku w Miedzichowie z przeznaczeniem na cele publiczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.