eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaPrzystosowanie pomieszczeń w południowym skrzydle budynku Urzędu Miasta do obsługi stron umożliwiające zachowanie dystansu społecznego celem zmniejszenia ryzyka zakażeń COVID 19



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie pomieszczeń w południowym skrzydle budynku Urzędu Miasta do obsługi stron umożliwiające zachowanie dystansu społecznego celem zmniejszenia ryzyka zakażeń COVID 19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 014 61-49-100

1.5.8.) Numer faksu: 014 61-18-399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umbochnia,m,404079,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie pomieszczeń w południowym skrzydle budynku Urzędu Miasta do obsługi stron umożliwiające zachowanie dystansu społecznego celem zmniejszenia ryzyka zakażeń COVID 19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc8ce3cb-2832-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027621/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Przystosowanie pomieszczeń w południowym skrzydle budynku Urzędu Miasta do obsługi stron umożliwiające zachowanie dystansu społecznego celem zmniejszenia ryzyka zakażeń CIVID 19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325080/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 573322,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Przystosowanie pomieszczeń w południowym skrzydle budynku Urzędu Miasta do obsługi stron umożliwiające zachowanie dystansu społecznego celem zmniejszenia ryzyka zakażeń COVID 19.
2. Zadanie obejmuje remont pomieszczeń biurowych w tym dostosowane pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze skrzydła południowego budynku Urzędu Miasta Bochnia z siedzibą przy ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32-700 Bochnia.
3. W zakres zamówienia wchodzą:
- roboty budowlane,
- roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
- roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
- roboty instalacyjne elektryczne,
- wyposażenie pomieszczeń w meble, sprzęt biurowy oraz AGD.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią rzuty pomieszczeń wraz z aranżacją mebli oraz przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642596,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660500,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642596,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marek Wietecha wspólnik spółki cywilnej pod nazwą Profit s.c. R. Nowak, J.Wietecha, M.Wietecha

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jerzy Wietecha wspólnik spółki cywilnej pod nazwą Profit s.c. R. Nowak, J.Wietecha, M.Wietecha: Robert Nowak wspólnik spółki cywilnej pod nazwą Profit s.c. R. Nowak, J.Wietecha, M.Wietecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678 25 50 030

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Śliwiaka 53

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642596,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.