eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Kompleksowa usługa hotelarska w zakresie organizacji konferencji podsumowującej projekt Agrobank.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa hotelarska w zakresie organizacji konferencji podsumowującej projekt Agrobank.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.brwinow@cdr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa hotelarska w zakresie organizacji konferencji podsumowującej projekt Agrobank.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffdcd3ca-1a3e-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071827/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługi hotelarskie krajowe, w tym restauracyjne i najem sal wykładowych na potrzeby Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305104/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CB.DAG.26.92.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1551046,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 476600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Kompleksowa usługa hotelarska w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach
pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2211) w zakresie organizacji konferencji
podsumowującej projekt Agrobank, obejmująca usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
oraz usługi w zakresie spotkań i konferencji poprzez zapewnienie sali konferencyjnej w terminie: 19-22.09.2022 r.
2) Usługa obejmuje zapewnienie dla grupy maksymalnie 150 osób: miejsc noclegowych z dnia 20 na 21.09.2022 r., sali
konferencyjnej/wykładowej na max. 150 osób oraz śniadań, obiadów, kolacji - z możliwością zapewnienia menu dla wegan i
wegetarian oraz ciągłego serwisu kawowego podczas konferencji (w miejscu świadczenia usługi w zakresie spotkań i
konferencji).
3) Świadczenie usług hotelarskich objętych przedmiotem zamówienia w obiekcie hotelarskim zaszeregowanym do
określonego rodzaju i kategorii oznaczonej minimum 4 gwiazdkami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2211),
wpisanym do Ewidencji Obiektów Hotelarskich prowadzonej przez marszałka województwa właściwego ze względu na
miejsce położenia obiektu hotelarskiego.
4) Obiekt, w tym sala restauracyjna i konferencyjna musi spełniać wymogi wynikające z aktualnych epidemicznych
obostrzeń rządowych przeciwdziałających COVID-19 (w tym ilość metrów kw. na osobę) - dla grupy max. 150 uczestników.
Łazienki będą wyposażone w płyny antybakteryjne, a wszystkie miejsca newralgiczne takie jak: klamki, stoły, poręcze będą
na bieżąco dezynfekowane
5) Świadczenie usługi na terenie i w granicach miasta stołecznego Warszawy. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym
nazwę i adres siedziby obiektu wykonania całego przedmiotu zamówienia oraz rodzaj i kategorię tego obiektu.
6) Usługa hotelarska noclegowa oraz restauracyjna muszą być świadczone w miejscu/obiekcie świadczenia usługi w
zakresie spotkań i konferencji.
7) Zamówienie obejmuje zapewnienie punktu recepcyjnego o powierzchni min. 20 m2 – stół i 2 krzesła (min 1x1 m / os.),
usytuowanego przy sali konferencyjnej.
8) Zamówienie obejmuje zapewnienie dodatkowej powierzchni (20 m2) do degustacji produktów zbożowych – 3 stoły i 3
krzesła, usytuowanej przy sali konferencyjnej.
9) Zamówienie obejmuje zapewnienie miejsca na 2 kabiny do tłumaczenia symultanicznego/stanowiska dla tłumaczy o
powierzchni min. 20 m2.
10) Zamówienie obejmuje zapewnienie bezpłatnego parkingu dla samochodów osobowych gości nocujących w obiekcie
oraz przystosowanie obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych w liczbie min. 50.
11) Zapewnienie możliwości wyświetlania wystąpień prelegentów na ekranie/rzutniku w sali konferencyjnej.
12) Zamówienie obejmuje zapewnienie usługi udostępnienia sali konferencyjnej / wykładowej w dniu 20.09.2022 r. od godz.
8:00 do godz. 14:00 w dniu 21.09.2022 r. dla 150 osób:
a) sala musi spełniać wymogi wynikające z aktualnych epidemicznych obostrzeń rządowych przeciwdziałających COVID-19
(w tym ilość metrów kw. na osobę – 1 m x 1 m);
b) wyposażenie sali w ekran, sprzęt audiowizualny, możliwość transmisji obrad na zewnątrz sali w miejscu świadczenia
usługi, przedłużacze do prądu oraz łącze internetowe – symetryczne 30/30 Mbps, umożliwiające udział w Konferencji w
formie on-line;
c) zapewnienie odpowiedniego nagłośnienia oraz mikrofonów bezprzewodowych w ilości 5 szt..
d) Zamówienie obejmuje zapewnienie usługi udostępnienia 1 dodatkowej sali konferencyjnej / wykładowej w dniu
20.09.2022
r. od godz. 8:00 do godz. 14:00 w dniu 21.09.2022 r. dla 30 osób:
e) sala musi spełniać wymogi wynikające z aktualnych epidemicznych obostrzeń rządowych przeciwdziałających COVID-19
(w tym ilość metrów kw. na osobę – 1 m x 1 m);
f) wyposażenie sali w ekran, sprzęt audiowizualny, przedłużacze do prądu oraz łącze internetowe – symetryczne 30/30
Mbps, umożliwiające udział w Konferencji w formie on-line; transmisja obrad na zewnątrz z sali dla 30 osób nie jest
wymagana;
g) zapewnienie odpowiedniego nagłośnienia oraz mikrofonów bezprzewodowych w ilości 2 szt.

13) Zapewnienie w dniu 20.09.2022 r. oraz 21.09.2022 r. kompletnego sprzętu niezbędnego do tłumaczenia
symultanicznego, tj: systemu i odbiornika symultanicznego, w tym
a) Mikrofonów bezprzewodowych (5 szt.) i słuchawek do tłumaczenia symultanicznego dla 150 osób (150 szt.);
b) 2 pojedynczych lub jednej dwustanowiskowej kabiny do tłumaczeń symultanicznych z dźwiękoszczelnymi ścianami;
c) Zapewnienie odpowiedniego nagłośnienia sali oraz obsługi technicznej w/w sprzętu

4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190219,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320046,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284360,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORBIS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5260250469

7.3.3) Ulica: ul. Złota 59

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284360,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-19 do 2022-09-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.