eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 12A

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28253318-f261-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28253318-f261-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294302

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/PZ/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1476000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całe zamierzenie inwestycyjne obejmuje „Przebudowę i rozszczelnienie nawierzchni placu targowego z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów handlowych i rozbudową zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi, a także stoiskami targowymi oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w ramach modernizacji, termomodernizacji i Targowiska Miejskiego w Oświęcimiu”.
Przedmiot zamówienia m.in. obejmuje:
a) zadaszenia nad ciągami komunikacyjnymi i stoiskami,
b) wymiana rynien i rur spustowych,
c) montaż świetlików,
d) wykonanie tras kablowych rozdzielnic elektrycznych oraz montaż opraw oświetleniowych i systemu telewizji dozorowanej CCTV (monitoring)
e) modernizacja i termomodernizacja pawilonów handlowych wraz z dostawą i montażem stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej,
f) docieplenie stropów i posadzek,
g) wykonanie instalacji zewnętrznych kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz odwodnień liniowych,
h) wykonanie instalacji wewnętrznych wodnokanalizacyjnych,
i) wykonanie rozdzielnic elektrycznych.
Zamierzenie inwestycyjne dotyczy jednego z obiektów handlowych w obrębie Targowiska Miejskiego w Oświęcimiu. Obiekt znajduje się w tzw. „wschodniej części targowiska”, w kwartale terenu ograniczonym ulicami: gen. J. Dąbrowskiego, Wysokie Brzegi oraz Żwirki i Wigury. Działka inwestycyjna to dz. nr 1166/4, obręb nr 0001 Oświęcim.
Stan projektowany:
pow. zabudowy - 1477,37m2, pow. użytkowa - 600 m2(bez zmian), pow. wew. obiektu budowlanego 1151,11m2, kubatura brutto 4871,61m3, liczba lokali handlowych 68 szt., liczba pawilonów 13 szt., pow. dachu głównego 1300.15m2, pow. zadaszeń pasaży 243,21m2,pow. daszków nad stoiskami handl. i zew. przed pawilonami 171 m2
Zabezpieczenie konstrukcji stalowej do R30-1400m2
Zabezpieczenie konstrukcji drewnianej do NRO-640m2
Docieplenie stropów pawilonów-izolacje742,356m2
Docieplenie posadzek pawilonów-618,63m2
Przedsięwzięcie inwestycyjne będzie składało się z 2 etapów:
1. Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stoiskami handlowymi – zakres gwarantowany do realizacji,
2. Przebudowa pawilonów handlowych wraz z kompleksowa modernizacja przegród budowlanych oraz termomodernizacją obiektu budowlanego – zakres opisany w swz jako opcja.
Opisany w swz etap I jest etapem gwarantowanym do wykonania. Jako opcję Zamawiający wskazuje wykonanie całego etapu II robót lub wybranych przez Zamawiającego robót z etapu II wskazanego w OPZ i załącznikach do swz.
Na istniejący obiekt budowlany składa się 13 pawilonów poukładanych w 5 kolumnach i 4 czterech rzędach, każdy różnej długości. Obiekt ma układ ortogonalny zbliżony do kierunku północ-południe. Kolumny są rozdzielone 4 pasażami komunikacyjno-handlowymi, a w poprzek przecinają je 3 pasaże komunikacyjne. Każdy rząd pawilonów oraz poprzeczne ciągi komunikacyjne są zadaszone dwuspadowym dachem które łączą się ze sobą tworząc mocno rozczłonkowaną kubaturę. Obiekt jest parterowy i nie jest podpiwniczony. Układ konstrukcyjny pawilonów składa się ze zwielokrotnionego modułu 3x5m. Pawilony składają się z dwóch lub czterech połączonych ze sobą modułów podstawowych. Całość przekryta jest wspólnym zadaszeniem, krytym blachodachówką. Pasaże handlowo-komunikacyjne oraz pas zewnętrznych stoisk handlowych dookoła obiektu są zadaszone dodatkowymi zadaszeniami, podwieszonymi do głównej konstrukcji, ale nie związanymi z główną połacią dachową.
Dokumentacja techniczno-projektowa obejmuje także przebudowę pawilonów handlowych wraz z kompleksową modernizacją przegród budowlanych oraz termomodernizacją obiektu budowlanego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy:
ETAP PIERWSZY- GWARANTOWANY
W zakres etapu wchodzą następujące prace:
 zadaszenia nad ciągami komunikacyjnymi i stoiskami,
 wymiana rynien i rur spustowych,
 montaż świetlików,
 wykonanie tras kablowych rozdzielnic elektrycznych oraz montaż opraw oświetleniowych i systemu telewizji dozorowanej CCTV (monitoring)
Pierwszy etap prowadzony będzie do 6 miesięcy od dania podpisania umowy.
ETAP DRUGI - OPCJA
Etap drugi opisany jako opcja, jeżeli Zamawiający powiadomi Wykonawcę o jego realizacji, prowadzony będzie od dnia zakończenia etapu pierwszego, nie wcześniej jednak niż od 01.01.2025r. do zakończenia terminu umownego, tj. termin wyliczony na realizację opcji wynosi 30 miesięcy od dnia jego uruchomienia.
W zakres etapu wchodzą następujące prace:
 modernizacja i termomodernizacja pawilonów handlowych wraz z dostawą i montażem stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej,
 docieplenie stropów i posadzek,
 wykonanie instalacji zewnętrznych kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz odwodnień liniowych,
 wykonanie instalacji wew. wodnokanalizacyjnych,
 wykonanie rozdzielnic elektrycznych.
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia opisano w dokumentacji projektowej oraz n/w decyzjach:
a) Inwentaryzacja,
b) Projekt zagospodarowania terenu,
c) Projekt architektoniczno – budowlany,
d) Projekt techniczny (architektura, konstrukcje budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne),
e) STWiOR,
f) Przedmiary robót - z uwzględnieniem podziału na dwa etapy,
g) Decyzja pozwolenia na budowę nr 624/23 (znak: WAB.6740.1.418.2023.SSz) z dnia 22.12.2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421141-4 - Instalowanie przegród

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą 32-600 Oświęcim, ul. Bema 12A, działając na podstawie art. 254 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. 2023r., poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.