eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług dydaktycznych dla IS UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ."



Ogłoszenie z dnia 2025-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług dydaktycznych dla IS UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126633905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.zielinski@uj.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług dydaktycznych dla IS UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1189697-1412-48ab-a4f4-c80320d49d2e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00342145/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.40 Usługi dydaktyczne dla Instytutu Socjologii UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ."

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie udzielane jest w ramach Projektu: „Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ” (Umowa o dofinansowanie projektu w ramach PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU SPOŁECZNEGO 2021-2027 (Nr Umowy: FERS.01.05-IP.08-0038/23-00)).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1165468

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1165468

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do kontaktów z wykonawcami

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.221.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usług dydaktycznych dla Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ.". Postępowanie w podziale na trzy (3) części:
a) część 1 zamówienia: prowadzenie zajęć pt. "Przygotowanie danych do analizy", "Ekstrakcja i analiza danych nieustrukturyzowanych" oraz "Podstawy programowania w języku Python I i II" na studiach na kierunku "Analiza Danych Społecznych" w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usług dydaktycznych dla Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ.". Postępowanie w podziale na trzy (3) części:
a) część 2 zamówienia: prowadzenie zajęć pt. "Analiza sieci społecznych", "Analiza danych geoprzestrzennych" oraz "Power BI" na studiach na kierunku "Analiza Danych Społecznych" w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usług dydaktycznych dla Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ.". Postępowanie w podziale na trzy (3) części:
a) część 3 zamówienia: prowadzenie zajęć pt. "Projektowanie Badań – ćwiczenia" oraz "Techniki badań społecznych" na studiach na kierunku "Analiza Danych Społecznych" w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Dla części 1 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
 posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
 posiada doświadczenie zajęć z zakresu: formatowanie i czyszczenie baz danych do analizy, przetwarzanie danych pod kątem analiz, ocenę jakości przygotowanych danych do analizy, identyfikację nietypowych obserwacji w danych w wymiarze co najmniej jednego semestru
również
 posiada wykształcenie wyższe.


oraz

2) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
 posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
 posiada doświadczenie zajęć z zakresu: pozyskiwanie danych tekstowych z różnych źródeł (np. mediów społecznościowych, forów internetowych, dokumentów PDF), metody wstępnego przetwarzania tekstu (tokenizacja, usuwanie stop-słów, stemming, lematyzacja), podstawy eksploracyjnej analizy tekstu w wymiarze co najmniej jednego semestru
również
 posiada wykształcenie wyższe,.

oraz

3) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
 posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
 posiada doświadczenie zajęć z zakresu: wbudowane typy danych, instrukcje proste i złożone, tworzenie i korzystanie z funkcji, zapoznanie z modułami i bibliotekami standardowymi, obliczenia macierzowe, tworzenie rysunków i wykresów, przetwarzanie danych, obliczenia statystyczne, w wymiarze co najmniej jednego semestru,
oraz
 posiada wykształcenie wyższe.

Zamawiający uzna za spełnienie niniejszego warunku, jeśli będzie dysponować jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresach wskazanych wyżej.


Dla części 2 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
 posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
 posiada doświadczenie zajęć z zakresu: tworzenie i wizualizacja sieci na podstawie danych empirycznych, analiza struktury sieci: centralność, gęstość, spójność, klasteryzacja, identyfikacja kluczowych aktorów w sieci (np. brokerów, liderów opinii), zastosowanie SNA w badaniach jakościowych i ilościowych, w wymiarze co najmniej jednego semestru
również
 posiada wykształcenie wyższe.

oraz

2) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
 posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
 posiada doświadczenie zajęć z zakresu: posługiwanie się rastrowym i wektorowym modelem danych w różnych formatach zapisu oraz obsługę programu ArcGIS w zakresie wstępnego przetwarzania danych przestrzennych przechowywanych w różnych modelach i formatach zapisu, opracowywanie modelu bazy danych w postaci diagramów oraz projektowanie relacyjnej bazy danych przestrzennych, w tym definiowanie zapytań w języku SQL na potrzeby analizy danych w bazie i w celu zarządzania bazą, w wymiarze co najmniej jednego semestru
również
 posiada wykształcenie wyższe.

oraz

3) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
 posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
 posiada doświadczenie zajęć z zakresu: obsługa interfejsu, modelowanie danych, tworzenie wizualizacji takich jak dashboardy, tabele i wykresy, w wymiarze co najmniej jednego semestru,
oraz
 posiada wykształcenie wyższe.

Zamawiający uzna za spełnienie niniejszego warunku, jeśli będzie dysponować jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresach wskazanych wyżej.

Dla części 3 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
 posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
 posiada doświadczenie zajęć z zakresu: formułowanie problemów badawczych i hipotez, wybór paradygmatu badawczego i metodologii, planowanie procedur badawczych (ilościowych, jakościowych, mieszanych), identyfikacja ryzyk i ograniczeń badania, w wymiarze co najmniej jednego semestru
oraz
 posiada wykształcenie wyższe.

oraz

2) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną (1) osobą zdolną do realizacji zamówienia, która:
 posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
a także:
 posiada doświadczenie zajęć z zakresu: przegląd i klasyfikację technik badań ilościowych i jakościowych, konstruowanie narzędzi badawczych, zasady operacjonalizacji i pomiaru zmiennych, dobór próby i metody rekrutacji uczestników, etyczne aspekty prowadzenia badań społecznych, w wymiarze co najmniej jednego semestru
również
 posiada wykształcenie wyższe.

Zamawiający uzna za spełnienie niniejszego warunku, jeśli będzie dysponować jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresach wskazanych wyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy
o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany
do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 w części dotyczącej podwykonawców.
1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.4. w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI niniejszej SWZ, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami zamawiającego, według wzoru stanowiącego załącznik 1b do formularza oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób dedykowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w rozdziale VI ust. 4 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

8. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać:
8.1 formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), w tym:
8.1.1 oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania –
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 1a do formularza oferty;
8.1.2 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu - załącznik
nr 1b do formularza oferty;
8.1.3 oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy /o ile dotyczy/, tj.:
 oświadczenie o udostępnieniu zasobów wykonawcy wraz ze stosownym zobowiązaniem lub innym środkiem dowodowym /o ile dotyczy/,
 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu;
 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim go dotyczą,
8.1.4 szczegółową kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SWZ,
8.1.5 pełnomocnictwo (zgodnie z ust. 5-7 powyżej) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
8.1.6 wykaz podwykonawców (o ile dotyczy);
8.1.7 oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy)
8.1.8 KRS lub CEiDG – o ile nie podano danych do ogólnodostępnych baz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 2 pkt 1) SWZ:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

Zgodnie z Rozdziałem XII ust. 6 SWZ:
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. Wraz z pełnomocnictwem winien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 10 projektu umowy (załącznik nr 2 do SWZ):
1. Wszelkie uzupełnienia i zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, przy zachowaniu niezmiennej ceny, w szczególności w przypadku:
1.1 zmiany początkowego lub końcowego terminu realizacji zamówienia lub sposobu realizacji usługi (forma zdalna, stacjonarna, hybrydowa) – ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące w szczególności braku środków przeznaczonych na realizację zamówienia (np. cofnięcie/wstrzymanie wynikające z decyzji organów władzy publicznej), kluczowych zmian w harmonogramie projektu mających na celu zapewnienie prawidłowej realizacji projektu, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą w rozumieniu § 9 Umowy. O zmianie terminu Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem;
1.2 zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osób upoważnionych do reprezentowania Stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia, w tym również osób realizujących zajęcia wskazanych przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej) – z przyczyn losowych zdrowotnych lub innych wskazanych przez Strony, przy czym zmiana osoby wskazanej w ofercie przez Wykonawcę, na etapie realizacji Umowy, wymaga spełnienia łącznie następujących warunków:
1.2.1 Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w formie pisemnej (w oryginale, faxem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) – najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć – prośbę o zmianę osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu Umowy, popartą stosownym uzasadnieniem /konkretna przyczyna zmiany uprawdopodobniona odpowiednimi dokumentami np. z przyczyn losowych, zdrowotnych itp.,
1.2.2 wskazana przez Wykonawcę nowa osoba (tj. zastępca) musi posiadać wiedze
i doświadczenie z zakresu udzielanych zajęć.
1.2.3 Zamawiający rozpatrując wniosek Wykonawcy jest uprawniony do wyrażenia pisemnej, uprzedniej zgody na zmianę osoby prowadzącej zajęcia albo nieuwzględnienia rzeczonego wniosku, w szczególności, gdy zmiana jest spowodowana innymi przyczynami niż wskazane w § 10 ust. 1.2 Umowy,
jak również w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do zasadności faktów wskazanych w uzasadnieniu wniosku. W razie odmowy Zamawiającego zmiany osoby szkolącej Wykonawca w terminie 2 (dwóch) dni od przekazania odmowy przedkłada Zamawiającemu propozycję nowej kandydatury, z uwzględnieniem powyżej opisanej procedury;
1.2.4 w szczególności w przypadkach innych aniżeli losowe oraz w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do doświadczenia i kwalifikacji zawodowych proponowanego przez Wykonawcę zastępcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wyrażenia zgody na zmianę, a Wykonawca w terminie 1 dnia od przekazania odmowy przedkłada Zamawiającemu propozycję nowej kandydatury, z uwzględnieniem opisanych powyżej wytycznych.
1.3 zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w procesie realizacji zamówienia) – w szczególności ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego.
1.4 zmiany w zakresie rozliczania poprzez rozliczenie na podstawie godzin jednostkowych, za faktyczną ilość zrealizowanych godzin dydaktycznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert określone w są w Rozdziale IX SWZ ust. 2 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.