Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00356461/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Placu Zabaw oddziału żłobkowego w Otmuchowie ul. Jagiełły 3”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OTMUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Otmuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-385
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774315017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@otmuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otmuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.otmuchow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja Placu Zabaw oddziału żłobkowego w Otmuchowie ul. Jagiełły 3”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27b67dc-10f5-4c4f-bb05-13d4952898c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025358/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Aktywne Place Zabaw 2025 Publiczne Przedszkole nr 2 z Oddziałem Żłobkowym w Otmuchowie ul.Jagiełły 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356461
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WS.271.16.2025.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 209288,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja Placu Zabaw oddziału żłobkowego w Otmuchowie ul. Jagiełły 3”
Roboty budowalne należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową w ramach której należy wykonać m.in.:
a. Wykonanie robót rozbiórkowych,
b. wykonanie robót ziemnych,
c. wykonanie prac modyfikujących teren,
d. wykonanie prac zagospodarowujących teren,
e. wykonanie nasadzeń (zakup materiałów i roślin służących zagospodarowaniu terenu),
f. zakup i montaż obiektów małej architektury,
g. zakup i montaż wyposażenia trwale związanego z gruntem,
h. zakup i montaż wyposażenia niezwiązanego z gruntem,
i. zakup i montaż nawierzchni,
j. zakup i montaż wyposażenia zapewniającego Cień w formie żagla,
k. wykonanie nawierzchni bezpiecznej na częściach wspólnych,
l. zakup 2 chust zabawowych i akcesoriów ( chusta + piłka),
2. wykonanie robót budowalnych na podstawie opracowanej dokumentacji,
3. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z mapą powykonawczą.
Szczegółowy zakres zadania określa :
1) dokumentacja projektowa,
2) przedmiar robót,
3) specyfikacja techniczna.
Zakresy prac do wykonania ujęte są w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót. Zamawiający załącza także przedmiar robót, który służy tylko do
uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami
robót do wykonania w dokumentacji projektowej, a opisami robót w załączonym przedmiarze,
podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa (dokumentacja techniczna).
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać
wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10
ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wszelkie stosowane materiały powinny odpowiadać
Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest lub
świadectwo lub certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności.
Wszystkie urządzenia stanowiące wyposażenie placu zabaw muszą być fabrycznie nowe, wykonane
z trwałych i bezpiecznych materiałów, odpornych na warunki atmosferyczne i próby zniszczeń. Użyte
materiały i urządzenia winny być w pierwszym gatunku jakościowym, posiadać odpowiednie
dopuszczenia do stosowania i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną.
UWAGA!!!
Wszystkie elementy urządzeń drewnianych na placu zabaw należy wykonać z drewna modrzewiowego.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
1) pełną obsługę geodezyjną,
2) koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej (w tym mapy powykonawczej) w wersji
papierowej i elektronicznej,
3) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
4) koszty organizacji zaplecza budowy / placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
5) koszty dozoru budowy,
6) koszty pracy sprzętu, specjalistycznych urządzeń itp.,
7) koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących, jeśli zostały
zniszczone/ uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,
8) koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,
9) koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych, pomiarów zerowych itp.
10) koszty opłaty składowiskowej,
11) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) Wykonawca opracuje harmonogram finansowo - rzeczowy robót,
3) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w robót odpowiada za ich składowanie oraz
w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
4) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
5) Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych
w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,
6) W zakresie Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej ( w 4 egz.) zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane. Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót (długość obrzeży, powierzchnię nawierzchni bezpiecznej placu zabaw i inne).
Obsługę geodezyjną, ewentualne odszkodowania należy ująć w kosztach wykonania robót.
7) Wykonawca zastosuje wszelkie możliwe środki finansowe tak, aby w toku realizacji przedmiotu umowy nie stwarzać utrudnień dla użytkownika infrastruktury technicznej, obiektów oraz utrudnień w dostępie do drogi publicznej,
z uwzględnieniem czasowych utrudnień wynikających z technologii robót budowlanych.
Obiekt przy którym mają być prowadzone roboty jest obiektem czynnym, tj. funkcjonuje jako żłobek. Prace objęte niniejszym zamówieniem należy wykonywać tak, aby nie zakłócać pracy i funkcjonowania obiektu.
Plac Zabaw po wykonaniu robót budowalnych będzie poddany Certyfikacji tzw. kontroli pomontażowej placu zabaw po dokonaniu modyfikacji (budowy, modernizacji) w wyposażeniu lub nawierzchni potwierdzającej zgodność placu zabaw lub nawierzchni z Normami PN-EN 1176 lub 1177, zgodnie z Wytycznymi programu Aktywne Place Zabaw 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty z najniższą cena przewyższa kwotę,którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający zabezpieczył w budżecie środki finansowe w kwocie 257 425,36 zł brutto, oferta z najniższą ceną wynosiła 332 091,39 zł .
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332091,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378746,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- " Przebudowa placu zabaw Gminnego Żłobka w Kałuszynie"
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, " z podziałem na 3 części
- Zagospodarowanie terenu wokół Przedszkola Samorządowego w Tyszowcach
- Budowa obiektów małej architektury przy Zespole Szkół w Grabowie nad Pilicą
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





