Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00330519/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f7aaff3-1683-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047784/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych na podstawie PFU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dla Części Nr 1 : „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Kramarzówka gmina Pruchnik” Numer identyfikacyjny projektu: UM09-6502-UM0900038/19. Dla Części Nr 2: „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chorzów gmina Roźwienica” Numer identyfikacyjny projektu: UM09-6502-UM0900044/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165696,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru budowlanego w ramach nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektami dotyczącymi scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego realizowanych w ramach PROW na lata 2014-2020.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Kramarzówka gmina Pruchnik w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj;
2) Część nr 2: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Chorzów gmina Roźwienica w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.
3. Część nr 1: „Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Kramarzówka gmina Pruchnik w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj” swoim zakresem obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi, w skład których wchodzą::
1) budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczególnych uczestników scalenia;
2) wykonanie przepustów pod drogami z umocnieniami wlotów i zjazdów do działek;
3) wykonanie, renowację i korektę przebiegu urządzeń melioracji wodnych, tj. rowów odwadniających oraz systemów drenarskich i odprowadzenia wód, a także poprawa ich parametrów technicznych, wykonanie brodów na potokach zapewniając dojazd do działek;
4) rekultywacja gruntów, w tym likwidacja wysokich i zbędnych miedz, skarp oraz ugorów, wąwozów i starych dróg poprzez nawiezienie ziemi, orkę i bronowanie, zabezpieczenia przeciwerozyjne oraz usunięcie drzew i zakrzaczeń;
5) inne roboty, w tym: przebudowę ogrodzeń, wykonanie brodów, wyłożenie płytami betonowymi skarpy oraz rowu, zabezpieczenie studni głębinowej, wykonanie rowu krytego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakresu robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach Część nr 1 zamówienia określa ,,Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik Nr 1.1 do SWZ.
5. Do obowiązków Wykonawcy / Inspektor nadzoru inwestorskiego w ramach pełnionego nadzoru będą należeć w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji robót z dokumentacją projektowo – techniczną, umową zawartą z Wykonawcą robót, przepisami BHP, obowiązującymi normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
2) liczba pobytów Inspektora nadzoru w miejscu prowadzenia prac musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wizyt na budowie minimum 1 raz w tygodniu wraz z udokumentowaniem wizyty niezbędnym wpisem w dzienniku budowy;
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania
w budownictwie;
4) czynne uczestnictwo w konsultowaniu wstępnej koncepcji dokumentacji projektowej;
5) sprawdzenie i odbiór w imieniu Zamawiającego wszystkich robót budowlanych, w tym ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz dokonywanie odbioru gotowych elementów budowli i przekazanie ich do użytkowania;
6) uczestniczenie w komisjach, spotkaniach i naradach budowy dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji;
7) sprawdzenie i potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcie wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, zatwierdzania do zapłaty rachunków i faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych;
8) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
9) w przypadku rozliczania wykonania robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy Inspektorzy nadzoru zobowiązani są w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Wykonawcy robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy, zestawienia wykonanych robót budowlanych/prac podlegających odbiorowi częściowemu wraz z rozliczeniem ich wartości, sprawdzić zestawienie wartości wykonanych robót budowlanych/prac, rozliczyć ich wartości, dokonać ewentualnych korekt przedłożonego zestawienia, potwierdzić kwoty należnych do zapłaty Wykonawcy, a następnie dokonać odbioru robót budowlanych/prac podlegających odbiorowi częściowemu zgodnie z otrzymanym zestawieniem;
10) dokonanie w terminie ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych odbioru końcowego robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy,
z którego sporządzi stosowny protokół i przekaże Zamawiającemu;
11) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności przekazanie:
• dziennika budowy,
• dokumentacji powykonawczej,
• protokołów technicznych i częściowych odbioru robót budowlanych,
• protokołów badań,
• gwarancji,
• aprobat technicznych,
• atestów i certyfikatów jakości,
• deklaracji zgodności z PN,
• kart materiałowych,
• dokumentacji technicznej z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonania przedmiotu umowy, jeżeli miały miejsce,
• inwentaryzacji geodezyjnej wykonanej przez uprawnionego geodetę;
12) uczestniczenie w komisjach usterkowych poodbiorowych oraz w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji na prace wykonywane przez wykonawcę prac zagospodarowania poscaleniowego tj. okres 60 miesięcy liczonych od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego robót objętych nadzorem inwestorskim w ramach niniejszej umowy, na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia;
13) wykonywanie czynności w imieniu Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zgłoszenia usterek spowodowanych niewłaściwym wykonawstwem;
14) rozliczenie końcowe robót budowlanych przy udziale Wykonawcy robót budowlanych;
15) prowadzenie dokumentacji fotograficznej inwestycji (stan przed, w trakcie i po realizacji danego elementu zadania) w szczególności robót ulegających zakryciu (np. podłoża lub podbudowy drogi), wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem. Przekazanie dokumentacji fotograficznej będzie odbywać się do 10 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, za który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu powyższą dokumentację,
z podaniem numeru drogi, rowu lub numeru działki na której przebiega rekultywacja,
w formie elektronicznej (link do fotografii, płyta CD, DVD) lub papierowej.
6. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 139317,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru budowlanego w ramach nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektami dotyczącymi scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego realizowanych w ramach PROW na lata 2014-2020.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Kramarzówka gmina Pruchnik w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj;
2) Część nr 2: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Chorzów gmina Roźwienica w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.
3. Część nr 2: „Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Chorzów gmina Roźwienica w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj” swoim zakresem obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi, w skład których wchodzą:
1) budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczególnych uczestników scalenia;
2) wykonanie przepustów pod drogami z umocnieniami wlotów i zjazdów do działek;
3) wykonanie, renowację i korektę przebiegu urządzeń melioracji wodnych, tj. rowów odwadniających oraz systemów drenarskich i odprowadzenia wód, a także poprawę ich parametrów technicznych; wykonanie brodów na potokach zapewniając dojazd do działek
4) rekultywacja gruntów, w tym likwidacja wysokich i zbędnych miedz, skarp oraz ugorów, wąwozów i starych dróg poprzez nawiezienie ziemi, orkę i bronowanie, zabezpieczenia przeciwerozyjne oraz usunięcie drzew i zakrzaczeń.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakresu robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach Część nr 2 zamówienia określa ,,Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiąca Załącznik Nr 1.2 do SWZ.
5. Do obowiązków Wykonawcy / Inspektor nadzoru inwestorskiego w ramach pełnionego nadzoru będą należeć w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji robót z dokumentacją projektowo – techniczną, umową zawartą z Wykonawcą robót, przepisami BHP, obowiązującymi normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
2) liczba pobytów Inspektora nadzoru w miejscu prowadzenia prac musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wizyt na budowie minimum 1 raz w tygodniu wraz z udokumentowaniem wizyty niezbędnym wpisem w dzienniku budowy;
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania
w budownictwie;
4) czynne uczestnictwo w konsultowaniu wstępnej koncepcji dokumentacji projektowej;
5) sprawdzenie i odbiór w imieniu Zamawiającego wszystkich robót budowlanych, w tym ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz dokonywanie odbioru gotowych elementów budowli i przekazanie ich do użytkowania;
6) uczestniczenie w komisjach, spotkaniach i naradach budowy dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji;
7) sprawdzenie i potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcie wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, zatwierdzania do zapłaty rachunków i faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych;
8) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
9) w przypadku rozliczania wykonania robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy Inspektorzy nadzoru zobowiązani są w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Wykonawcy robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy, zestawienia wykonanych robót budowlanych/prac podlegających odbiorowi częściowemu wraz z rozliczeniem ich wartości, sprawdzić zestawienie wartości wykonanych robót budowlanych/prac, rozliczyć ich wartości, dokonać ewentualnych korekt przedłożonego zestawienia, potwierdzić kwoty należnych do zapłaty Wykonawcy, a następnie dokonać odbioru robót budowlanych/prac podlegających odbiorowi częściowemu zgodnie
z otrzymanym zestawieniem;
10) dokonanie w terminie ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych odbioru końcowego robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy,
z którego sporządzi stosowny protokół i przekaże Zamawiającemu;
11) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności przekazanie:
• dziennika budowy,
• dokumentacji powykonawczej,
• protokołów technicznych i częściowych odbioru robót budowlanych,
• protokołów badań,
• gwarancji,
• aprobat technicznych,
• atestów i certyfikatów jakości,
• deklaracji zgodności z PN,
• kart materiałowych,
• dokumentacji technicznej z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonania przedmiotu umowy, jeżeli miały miejsce,
• inwentaryzacji geodezyjnej wykonanej przez uprawnionego geodetę;
12) uczestniczenie w komisjach usterkowych poodbiorowych oraz w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji na prace wykonywane przez wykonawcę prac zagospodarowania poscaleniowego tj. okres 60 miesięcy liczonych od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego robót objętych nadzorem inwestorskim w ramach niniejszej umowy, na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia;
13) wykonywanie czynności w imieniu Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zgłoszenia usterek spowodowanych niewłaściwym wykonawstwem;
14) rozliczenie końcowe robót budowlanych przy udziale Wykonawcy robót budowlanych;
15) prowadzenie dokumentacji fotograficznej inwestycji (stan przed, w trakcie i po realizacji danego elementu zadania) w szczególności robót ulegających zakryciu (np. podłoża lub podbudowy drogi), wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem. Przekazanie dokumentacji fotograficznej będzie odbywać się do 10 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, za który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu powyższą dokumentację,
z podaniem numeru drogi, rowu lub numeru działki na której przebiega rekultywacja,
w formie elektronicznej (link do fotografii, płyta CD, DVD) lub papierowej.
6. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 26379,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144444,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRANS laboratorium drogowe Hanna Kic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180227221
7.3.3) Ulica: Łazy Kostkowskie 25A
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
jakie przetargi wygrała firma
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79941,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRANS laboratorium drogowe Hanna Kic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180227221
7.3.3) Ulica: Łazy Kostkowskie 25A
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
jakie przetargi wygrała firma
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Bieżące utrzymanie rowu deszczowego "Potoku Głęboka" na odcinku 1823 mb od wiaduktu kolejowego na oś Kombatantów do ujścia rzeki San.
- Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych na terenie Gminy Miejskiej Jarosław- odnowa drogi powiatowej Nr 1759R ulica Stojałowskiego w Jarosławiu
- Przebudowa trzech placów zabaw - dokumentacja projektowa
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
- Zakup i dostawa leków dla potrzeb Apteki szpitalnej - powtórka zadania nr 4
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa sali gimnastycznej przy LO w Koronowie
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej"
- Sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: "Zagospodarowanie terenu przy ul. Łokietka 1-OF-5-OF w Szczecinie" z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.